*Andy*
Oda értünk. Lassan sikerült, semmi sem állhat közém és a cél közé, menni fog. Bár a neheze most van hátra. Egyenesen a halálba sétálok be a többi emberrel. Veszély. Csak ezt a hangott hallottam.
- Andy - szólalt meg mellettem lévő Ashley. - Legalább meghúztad egyszer a lányt? - persze hogy ennek a kérdésnek itt a helye...
- Hülye...
- Na meghúztad vagy nem? - rá vall hogy ilyenkor tör rá ez. - Vagy mondjam úgy hogy bejutottál e oda? Vagy hogy voltál e már a lányba, vaaagy...
- Ashley felfogtam a kérdést, de ez miért ennyire fontos?
- Csak terelem a félelmet, szórakoztatom magam.
- Ne most szórakoztasd magad.
- Na válaszolsz? -nevettve kérdezi.
- Még nem "húztam meg" - mutattam nyuszi füleket az ujjammal.
- Még - mondja egyre jobban nevettve.
- Neked szólok először ha megtettem de most felejtsük el ezt a témát.
- Azért mégis érdekes infó.
- Én se kérdezgetlek a nemi életedről
- Ha kérdeznél elmondanám, pont tegnap i...
- Ashley amennyire ismerlek, pontosan elmondanád hogy mit csináltál hogy kezdted hogy fejezted be, amire most nincs idegzetem.
- Sophiával képzelnéd el mi - kacsintott felém.- Ne forgassd a szemeid tudom hogy így lenne, hogy mindenegyes percbe csak erre gondolsz.
- Nem ezeken jár a fejem, nekem nem csak egy éjszakára kell, örökké kell, később esküvővel,gyerekekkel...
- Te túl komolyan gondolkodsz ezen, élj a mának.
- Te nem értesz engem, de inkább hagyjuk ezt a témát.
- Nyugi erre később vissza térünk- inkább fegyvert nyomtam a kezébe kiszállva a kocsiból.
Hozzá vagyok szokva az ilyenekhez, de ez mégis más, ma nem a csapatért ölök, hanem a szerelmemért. Mert már biztos vagyok ebben az érzésben, amint újra a karjaimban érzem, az is más lesz. Teljesen más, semmit sem fogok tőle eltitkolni, ő nem az én életem része, ő az életem.Hey Guys!😆
Nem lett olyan hosszú rész, de így délutánra jó elolvasni❤ Köszönöm a voteokat, kommenteket.❤ Remélem tetszik a történet, nem vagyok perfect író, valahogy ami eszembe jutt gyorsan, hanyagul leírom😷 De azért reménykedem hogy elnyeri az emberek tetszését😊 És mit vártok a történettől?😊
CZYTASZ
My Evil Hero-[Andy Biersack FANFICTION]
FanfictionEltudnád úgy képzelni a BVB (Black Veil Brides) tagjait, mint egy gyilkos egyesület tagjai ként?( Dream Killers ( Álom Gyilkosok ))Akik egy csomó mocskos ügybe vannak benne, sőt ellenfele is van egy másik gyilkos egyesület ( Black Angels (Fekete Ang...