*Andy*
Ahogy a karjaimba sírt, átöleltem én is, tudom hogy mennyi sérelem érte őt mostanában és mostanában annyira leplezte hogy nagyon össze van törve.
- Cssscss!! -simogattam feje tetejét - Nincs semmi baj...
Könnycseppjei csak úgy csordultak végig gyenge arcvonásain, most tőrt ki belőle az egész idáig visszatartott fájdalmai. Továbbra se akartam elengedni,ahogy ő sem engem, csak öleltem őt percekig néma csendben, a házba is nagy csend volt a tévé is ki volt már kapcsolva.
- Tudom, mennyire fáj... De a rossz után jön a jó...
Az apja meghalt, ez csak természetes hogy ennyire megviselte, hisz mègis csak az apja volt, egy olyan ember aki mindig mellette volt, akit én magam is jól ismertem... Remek ember volt. De nem ragadhatunk le a múltba, tovább kell lépnünk, az ő emlékére... Lehet hogy az apja nem volt teljesen a jó oldalon és követett el hibákat, de úgy szerette a lányát mint egy igazi apa. A temetése is hamarosan lesz, most hogy így eszembe jutt, június 10-én, 4 nap múlva, Sophia ezért is csak októbertől kezdi el a sulit folytatni, nem mint magántanuló...
Éreztem ahogy teste remeg és libabőrös egyben, biztos fázik. Felálltam és rohantam egy takaróért, betakartam majd csináltam neki egy jó meleg kakaót. Fura hogy szinte nyár van, de ilyen hideg.
- Köszönöm, ès sajnálom..- sütötte le szemét a földre.
- Mit sajnálsz? Mindenki szokott sírni, meg amennyi ideje magadba tarthatód ezt... Minden erős ember szokott sírni.
- Még te is?
- Még én is, hercegnő - mosolyogva néztem rá, ugyanúgy visszamosolygott rám, gyönyörű a mosolya, még sírás után is.
Egyszer csak lehunyta szemeit ès mèly álomba merült karjaimban. A kanapén rámdölt álmában, nem vittem fel szobályába itt aludt el nem akarom felkelteni cipelèssel..
- Jóéjt.. -gyengèn megpusziltam feje tetejét és én is elaludtam már nem stresszelve magam az ügyön ami ma történt, nem engedem hogy bárki is egy ujjal is hozzá merjen érni Sophiához! Nem akarom hogy komolyan belekeveredjen ebbe az egészbe és a végén baja legyen.Sziasztok!
Kicsit késve megint... de itt a 9.rèsz😊 tényleg sajnálom hogy ennyire késve hozztam bocsánat😥😷
BẠN ĐANG ĐỌC
My Evil Hero-[Andy Biersack FANFICTION]
FanfictionEltudnád úgy képzelni a BVB (Black Veil Brides) tagjait, mint egy gyilkos egyesület tagjai ként?( Dream Killers ( Álom Gyilkosok ))Akik egy csomó mocskos ügybe vannak benne, sőt ellenfele is van egy másik gyilkos egyesület ( Black Angels (Fekete Ang...