24.rész

171 21 3
                                    

Reggel remegve kelltem fel. Kiszálltam az ágyamból.
- Andy...-leindultam a lépcsőn és egyszer csak összecsuklottam és leestem a lépcsőn.
Próbáltam fel állni,de nem ment, ráadásul a hülye sötétség miatt nem is ment.
- Sophia!! Minden rendben?!-rohant le a lépcsőn aggódva Andy
- Igen,csak...csak ügyetlen voltam...- ügyetlen vagyok mindenben, az életem is egy kész csödtömeg, de most hogy Andy az életembe van kezdenek helyre jönni a dolgok.
Segített felállni kicsit fenekembe markolva.
- Pervez -mosolyodtam el.
- Tán baj hogy a barátnőm fenekébe fogtam egy kicsit - vörösödtem el,teljesen fura hogy így hívott, nem szoktam hozzá.
Karjaiba fogott és felvitt a szobájába. Azóta hogy sikerült Andyéknek megszöktetnie mindent másképp fogok fel, és minden másabb. Még vannak rajtam hegek és tű nyomok de ezt nem nagyon hozom fel. Ahogy azt se hogy azóta többet szédülök és minden bajom van, néha még vért is hányok de ezt se mondom el neki. Próbál minél többet lenne velem, még jobban meg akar védeni, már túlságosan is.
- Minden rendben? -néz rám mire én csak bologatok.
Szeretem őt és elvileg most kapcsolatban vagyok vele, bár nem sok mindenre emlékszem, elég ha ő emlékszik rá.
Az ágyra huppant én meg lazán a csipőjére ültem.
- Ne indítsd be a fantáziám.
- Ne légy ennyire pervez.
- Miért, tán te nem szoktál pervez dolgokra gondolni?
- De,de nem erről van szó - elvörösödve néztem félre.
- Kiváncsi lennék a perverz Sophiára -ajkába nyalt és egy egyszerű lassű mozdulattal elkezdte felhúzni a polom,miközben mellembe markolt.
- A...Andy....
Egy mozdulattal maga alá gyűrt ő volt fölül nézett rám és apró piszikat nyomott a hasam minden területére.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 13, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My Evil Hero-[Andy Biersack FANFICTION] Where stories live. Discover now