》20《

164 14 0
                                    

*Sophia*

A csók amilyen hirtelen ért olyan sokáig tartott. Az ott töltött idők felnyitották a szemem. Andyt régóta ismerem, valamennyi részére emlékszem, de nem a full kép áll össze...
- Sophia... -néztem fel rá miközbe a víz csorgott testünkre - Én szeretlek. Kurva régóta.
Lehet hogy ennyire hülye vagyok, de nem vettem észre hogy vonzódik hozzám, ő túl jó.
- Èn...is...szeretlek- biztos vagyok ebbe az érzelembem, 100000%!
Kimondva erőt gyűjtve magába hajamba markolt és közelebb húzott magához. Elsőnek nem csókolt meg, hanem játszadozott velem.
- Csókolj már meg! - idegesen meredtem rá. - Nem szeretem ha játszadoznak velem!
- Majd megmutatom melyik helyen fogod szeretni a játszadozást. - kacsintott rám, amire úgy reagáltam ahogy a legtöbb lány tenné, mint valami filmben, csak elvörösödtem.
- Hülye. - ütöttem bele felkarjába kicsit erősen.
Most érzem először hogy teljesen felszabadultam előtte.
- Jó mostmár szálljunk ki - szólalt meg 5 perc után. Sokkal jobban érzem magam most hogy megcsókolt, mintha energiát adott volna.
Kiszállva magamra tekertem egy törölközőt és Andy ágyába furtam magam.
- Törölközőben alszol?
- Álmos vagyok.
- Megsem akarod hallgatni a "történetet" aztán pedig egy jót lepedőtgyűrni?! -mondta nevetve a végén.
- Álmos vagyok... és ugyis kénytelen leszel mimdent elmondani... Hogy össze rakjam a képet..
- Mondtak ők valamit?! - felemelte hangját.
- Mondtak, túl sokat. De most kérlek hadd aludjak.
- Mit mondtak?!
- Ne legyél már ennyire ideges!
-Hogy ne legyek?!
- Nyugodj már meg!
- Csak mondtak dolgokat ennyi.

















My Evil Hero-[Andy Biersack FANFICTION] Where stories live. Discover now