" His First word"

5.2K 342 15
                                    

"Kai .. Kai​ေလး..choco ​ေလး "

ကြၽန္​​ေတာ္​ နာမည္​ ေခၚသံၾကားလို႔ လွည္​့ၾကည္​့မိ​ေတာ့..

ကြၽန္​​ေတာ္​ထပ္​ တစ္​နွစ္​​ေလာက္​ႀကီးပံု ရတဲ့ Hyung တစ္​​ေယာက္​က ကြၽန္​​ေတာ္​့ ကို လက္​ယပ္​​ေခၚ​ေနတယ္​..

ကြၽန္​​ေတာ္​လည္​း သူ႔အနား ​ေရာက္​သြား​ေရာ အာ့ hyung က သူ႔လက္​ထဲက Icecream ​ေလးကို ကြၽန္​​ေတာ္​့လက္​ထဲထိုးထည္​့​ေပးတယ္​...

"​ေရာ႕.... Wuri choco ​ေလးအတြက္​ .. D.o hyung က မုန္​႔၀ယ္​လာခဲ့တယ္​.."

Wuri????

အာ့ ဆိုလိုရင္​းကို ကြၽန္​​ေတာ္​ သိခဲ့သင္​့တာ...

အင္​း​ေလ..အရမ္​းငယ္​​ေသးလို႔လည္​း ျဖစ္​ခဲ့မွာ​ေပါ့​ေလ...

ကြၽန္​​ေတာ္​ ဘာမွမ​ေျပာပဲ Icecream ကိုပဲ ငံု႔စား​ေန​ေတာ့ D.o Hyung က အသည္​းယားလို႔ထင္​ပါတယ္​..

ကြၽန္​​ေတာ္​့ ပါး​ေလးကို ခပ္​ဖြဖြ ညႇစ္​တယ္​....

"Choco​ေလးး ... D.o hyung ကို ခ်စ္​လား"

သူ႔ အ​ေမးကို ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေငးလို႔​ေၾကာင္​စြာ ၾကည့္​့မိပါတယ္​...

* ခ်စ္​လား... တဲ့.. *

ကြၽန္​​ေတာ္​ ၾကား​ေနက် ​ေမးခြန္​းပဲမလား ...

"ပါး ကို ခ်စ္​လား "... "မား ကို ခ်စ္​လား " ဆိုတာမ်ိဳး​ေတြ​ေလ..

ကြၽန​္​​ေတာ္​့လက္​ထဲက Icecream ​ေလးကို ျပန္​​ေငးၾကည္​့ရင္​း .. Hyung ကို ​ေခါင္​းၿငိမ္​့ျပခဲ့ပါတယ္​..

ကြၽန္​​ေတာ္​ တကယ္​မျမင္​ခဲ့ပါဘူး...

ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေတာင္​ Icecream တစ္​ခု​ေလာက္​ စိတ္​မ၀င္​စားတဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕ ​ေခါင္​းၿငိမ္​့ျခင္​း ​ေခါင္​းခါျခင္​းကို စိတ္​၀င္​တစား​ေစာင္​့​ေနတဲ့ Hyung ရဲ႕ မ်က္​၀န္​း​ေတြကို​ေလ....

ကြၽန္​​ေတာ္​ လံုး၀ ​ေတာင္​ မျမင္​မိခဲ့ဘူး.....

​ေနာက္​​ေန႔ က်​ေတာ့ ...

D.o hyung က အရုပ္​က​ေလး​ေတြ ပိုက္​ၿပီး က်ြန္​​ေတာ္​့ အိမ္​မွာ လာ​ေဆာ့​ေပးတယ္​...

မား ​ေျပာတာ​ေတာ့ အိမ္​နီးခ်င္​း ဆိုလား ပါပဲ...

"Choco ​ေလး D.o hyung က​ေလ choco အတြက္​ အရုပ္​​ေတြယူလာတယ္​.."

"He" who I Never LoveWhere stories live. Discover now