"ကြၽန္ေတာ္တို႔ Product ေတြကို ေၾကာ္ျငာ ဖို႔ ေမာ္ဒယ္ တစ္ေယာက္လို အပ္ေနပါတယ္.."
meeting မွာ ကြၽန္ေတာ္ အေရွ႕က Product ဇယား ေတြ ကို ၾကည့့္ရင္း ေျပာေတာ့ ေရွ႕တည့္တည့္ကေန နားေထာင္ေနတဲ့ D.o hyung က စားပြဲခံုကို တဖုန္းဖုန္းရိုက္ရင္း...
"Choco... အာ့ စာရင္း ေလးကို ခန ခ်ထားၿပီး Hyung မ်က္နွာကို တည့္တည့္ၾကည့္ၿပီး ေျပာပါလား.."
ကြၽန္ေတာ့္ ေဒါသ ေတြ ေထာင္းခနဲ ထြက္သြားတယ္..
သူ.. ကြၽန္ေတာ့္ကို လူပံု အလယ္မွာ အရွက္ခြဲေနတာလား...Hyung ေဘးနားမွာ ထိုင္ေနတဲ့ ရွယ္ယာရွင္ေတြက ကြၽန္ေတာ့္ကို မသတီစရာ လူတစ္ေယာက္လို လွမ္းၾကည့္ၾကတယ္..
အၾကည့္ေတြထဲမွာ .. အဆိုးဆံုးက ကြၽန္ေတာ့္ကို CEO နား ခ်ဴ စားေနတဲ့ ပိုင္းလံုး တစ္ေကာင္လို ၾကည့့္ၾကတယ္...
ကြၽန္ေတာ္ ဂရုမစိုက္စြာပဲ.. စာ႐ြက္ကိုပဲ ျပန္ၾကည့္ေတာ့ ...
"Choco ... Hyung ကို ပဲၾကည့္ ေျပာပါဆိုေန"
ကြၽန္ေတာ့္ နားထင္နားက ေသြးေၾကာေတြ ေပါက္ကဲြမတက္ပူထူေနပါၿပီ.. စိတ္မြန္းၾကပ္မႈေတြက ရင္ဘတ္ထိ စို႔လာတယ္..
"သူတို႔က ဘာေတြလဲ.."
"ဟိုေကာင္ေလး က ငါတို႔CEO ကို ကပ္စားေနတဲ့ပိုင္းလံုးေလ."
"ရုပ္ေလးသနားကမားနဲ႔.."
ရွယ္ယာရွင္ အခ်ိဳ႕ရဲ႕တီးတိုးသံေတြ ပို က်ယ္လာတယ္..
သူကေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ကို ၿပံဳးျပရင္း သူ႔ကို ၾကည့္ေျပာ ဆိုၿပီး ဟန္လုပ္ျပတယ္..
"ဘုန္းးးးးးး"
ကြၽန္ေတာ္ စာ႐ြက္ကို ေဆာင့္ခ်လိုက္တာမို႔ အသံက်ယ္သြား ၿပီး တီးတိုးေျပာေနတဲ့လူေတြအားလံုးျင္ိမ္သြားၿပီး ကြၽန္ေတာ့္ဘက္လွည့္ၾကည့္လာတယ္..
သူက ေတာ့ ဘာျဖစ္တာလဲ ဆိုၿပီး ကြၽန္ေတာ့္ကို ပုခံုးတြန္႔ျပတယ္.. တကယ့္ကို သူမလုပ္ထားတဲ့ အတိုင္းပါ... မထင္ရဘူး.. Do D.o