"Choco ah.. ငါ့ကို ခ်စ္လားဟင္ .."
ကြၽန္ေတာ့္ အေမးကို သူက ပီေက အဝါးမပ်က္ ဘဲ ခပ္ေပါ့ေပါေလး ၿပံဳးရင္း ..
" ခ်စ္တာေပါ့ .. ခင္ဗ်ားႀကီးရယ္ .. ဟက္ဟက္ .. "
ကြၽန္ေတာ့္ မ်က္နွာနားကို တစ္ျဖည္းျဖည္းတိုးလာတဲ့ သူက ကြၽန္ေတာ့္ နားဖ်ားေလးနား နႈတ္ခမ္းေလးဖိကပ္ရင္း ..
"DO d.o shii.. ကြၽန္ေတာ္က .. ခင္ဗ်ားစည္းစိမ္ေတြ မကုန္မခ်င္း .. ခင္ဗ်ားကို ခ်စ္ေနမွာ .. "
တိုးရွေနတဲ့ သူ႔ေလသံေႏြးေႏြးေလးက အစ ကြၽန္ေတာ္ ဘာလို႔ စြဲမက္မိပါလိမ့္ေနာ္ ..
"ဒါေပမဲ့ ..."
ေဖာက္ခနဲ .. စူးနင့္၀င္သြားတဲ့ ဓားသြားတစ္ေခ်ာင္းနဲ႔ အတူ .. ကြၽန္ေတာ့္ရင္အစံုဟာ ခံရခက္ေလာက္တဲ့အထိ တုန္ရီလႈိက္ေမာလိုက္တာ..
" ဒါေပမဲ့ .. ခင္ဗ်ား နာက်င္မႈကို ကြၽန္ေတာ္က ပိုခ်စ္တာဗ် .. သိလား .. Do d.o.."
အင္း .. နာက်င္ထိုးကိုက္ေနတဲ့ ရင္အစံုက ဓားသြားေၾကာင့့္မဟုတ္ပဲ သူ႔နႈတ္ခမ္းဖ်ားေလးေၾကာင့္ျဖစ္မယ္ထင္ပါတယ္..
"အင္း .. "
ကြၽန္ေတာ္ သူ႔ကို ေမာ့ၿပီး ၿပံဳးျပေတာ့ သူ႔မ်က္၀န္းေတြက အမုန္းတရားေတြနဲ႔ အရင္ကထက္ပို ေတာက္ပ ေနသလိုပါပဲလား ..
ဟင္းဟင္း .. ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတယ္ ...
" ခင္ဗ်ား ကို မုန္းတယ္ ..Do d.o..."
ပိုၿပီး ထိုးစိုက္လိုက္တဲ့ ဓားသြားက ကြၽန္ေတာ္ ရင္၀ ထဲအထိ တိုး၀င္လာသလိုပဲ ...
"ေသလိုက္ေတာ့ .. ကြၽန္ေတာ္ .. ခင္ဗ်ားကို မုန္းတယ္ မုန္းတယ္ .."
"အ.."
ကြၽန္ေတာ္ .. သူ႔အကီ်ကို ခပ္ဖြဖြ ဆုတ္ကိုင္လိုက္ရင္း ...
"ငါ ... ငါ .. ကေတာ့ .. မင္း .. ကို ... .သိပ္ ..ခ်စ္..တယ္.. ခ်စ္တယ္..Kim Ch.o..co.."
#"He" who never I love
( Dika..Special )
ဟီး .. ျဖစ္လာမဲ့ အပိုင္းေတြအတြက္ treaser ေလး လာတင္တာပါ ငိငိ ..
အာ့လာေျပာတာသက္လား ...
ေျပးၿပီ .. ၀ွစ္ ..
Author >> JohnSmith717