မီးျပာနီေရာင္ေတြနဲ႔ .. club ရဲ႕ တီးလံုးသံတစ္ဒိန္းဒိန္းက ကြၽန္ေတာ့္ ေခါင္းကို ပို မူးေ၀လာသလိုပဲ ..
" ဧည့္သည္ .. ဖုန္းလာေနပါတယ္ .. ဧည့္သည္ .."
waiter ေလး ထိုးေပးတဲ့ က်ြန္ေတာ့္ phေလးကို ကြၽန္ေတာ္ေငးရင္း ခံစားတက္မႈေတြက တစစီေႂကြမြလာသလိုပဲ . .
* ဘာလို႔ .. သူ မဟုတ္ရတာလဲ ..*
*ကြၽန္ေတာ္ ဆီကို ဖုန္းဆက္တာ .. ဘာလို႔ Choco မဟုတ္ရတာလဲ ..*
"အင္း ေျပာ .. luhan."
"Do .. မင္း ေသာက္ေနၿပန္တာလား .. ဟမ္!!!"
luhan ရဲ႕ ေဟာက္သံေနာက္မွာ ကြၽန္ေတာ္ ရူးသြပ္စြာ တဟားဟား ရယ္ပစ္လိုက္တယ္ ..
"ဘာလဲ .. Xiao luhan ..မင္းက ငါ့ကို အမိန္႔ေပးေနတာလား . . ဒါမွမဟုတ္ .. ဆရာလာလုပ္တာလား.. မင္းဘာသာမင္းသာ . . Lay အျဖစ္ဟန္ေဆာင္ၿပီး choco ေလးဆီကို ေန႔တိုင္းစာပို႔စမ္းပါ .. .."
"shit.. ေခြးေကာင္ .. လူမွန္းသူမွန္းမသိေအာင္ မူးေနရလား . "
Luhan က ကြၽန္ေတာ့္ကို က်ိန္ဆဲရင္း ဖုန္းခ်သြားတယ္ ..
ကြၽန္ေတာ္ အရက္ေနာက္တစ္ခြက္ကို ေမာ့ပစ္လိုက္ရင္း .. ဖုန္း wallpaper ေလးကို ေငးမိတယ္...
"Choco ah.. hyung ေတာင္းပန္ပါတယ္ ... .ေတာင္းပန္ပါတယ္ ...."
"မင္း ေခါင္းထဲမွာ .. kai ဆ္ိုတဲ့ ကေလးတစ္ေယာက္ပဲရွိတာေတာ့ ငါအံ့ၾသတယ္ ...Do D.o.."
အသံၾသၾသတစ္ခုေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ္ ေခါင္းေမာ့ၾကည့္လိုက္ေတာ့ .. ကြၽန္ေတာ့္ကို လက္ပိုက္ၿပီး မဲ့ၿပံဳး ၿပံဳးၾကည့္ေနတယ္ ...
ကြၽန္ေတာ္ .. သူ႔ကို ဟက္ခနဲရယ္ျပၿပီး .. အရက္ခြက္ကို ထပ္ေမာ့ဖို႔ျပင္ေတာ့ .. Chanyeol က ကြၽန္ေတာ့္လက္ထဲက ခြက္ကို ဆြဲလုရင္း ...
"သူက ေတာ့ .. မင္းကို လွည့္ေတာင္မၾကည့့္ဘူးမလား .."
ကြၽန္ေတာ္ သူ႔ကို ဘာမွမေျပာပဲ .. အရက္ပုလင္းလိုက္ေမာ့ခ်ပစ္လိုက္တယ္ ..