" Choco ah ~~"
"Wae?? "
"Ah... Chcococo...Hyungေလ အိမ္ျပန္ခ်င္တယ္ လိုက္ပို႔ေပးပါ ေနာ့္ ေနာ့္ ေနာ့္"
ကြၽန္ေတာ့္ကားထဲမွာထိုင္ရင္း အိမ္ျပန္ပို႔ဖို႔ တစာစာေအာ္ေနတဲ့ Hyung ကိုၾကည့္ရင္း ကြၽန္ေတာ္ရယ္မိတယ္...
* သူ႔ကို ဘယ္သူက ျပန္ေပးဆြဲသြားမွာက်လို႔ *
"CHOCO ...ah.."
"CHOCOOOOOOOOO "
တလမ္းလံုးကားေမာင္းေနတဲ့ ကြၽန္ေတာ့္လက္ကို ဆြဲလိုက္ရမ္းလိုက္နဲ႔ ..ေတာ္ေသးတာေပါ့ လမ္းေပၚလူရွင္းေနလို႔သာ .. မဟုတ္ရင္ တိုက္မိၿပီ...
"ဘာလဲကြာ...Hyung ၿငိမ္ၿငိမ္ေန .. အာ့မို႔ေျပာတာ Wine ေတြမေသာက္ပါနဲ႔ဆိုေန .. အခုေတာ့ ရစ္ၿပီေတြ႕လား!! "
မဆိုစေလာက္... ကြၽန္ေတာ္ သူ႔ကို မဆိုစေလာက္ေလးတင္ေအာ္မိတာပါ ..
"အီးဟီးးအီးးးး Aunty Suho Shiiiii... Kim choco က ကြၽန္ေတာ့္ကို ေအာ္တယ္ ... ၿဗဲ"
ခ်က္ခ်င္း ကြၽန္ေတာ့္ omma ဆိီကို Ph ေကာက္ဆက္ၿပီး ငိုပါေလေရာ ...
" ဟြန္း ကေလးမဟုတ္ သူငယ္မဟုတ္ "
ကြၽန္ေတာ္ မ်က္ေစာင္းထိုးၿပီးၾကည့္လုိက္ေတာ့ သူက ကြၽန္ေတာ့္ကို မ်က္လံုး၀ိုင္းေလးနဲ႔ ျပန္ၾကည့္ရင္း ..
"အဟင့္ဟင့္ ... Aunty Suhooo... Choco က ေလ ကြၽန္ေတာ့္ကို မ်က္ေစာင္းႀကီး ထိုးၿပီးၾကည့္တယ္ .. ၿဗဲ "
Ph ႀကီးကိုင္ၿပီး အာၿဗဲ ႀကီးနဲ႔ မလွမပ ေအာ္ငိုေနတာ .. တစ္ဖက္က Omma ေတာ့ နားၿငီးေလာက္ၿပီ...
အာ့တာကိုက .. Do D.o တို႔ မူးလာရင္ ျဖစ္တတ္တဲ့ Style ..
* ဟင္းဟင္း .. အရူးေလးက်ေနတာပဲ *
* အၿမဲတမ္း အာ့လိုေလးေနပါေတာ့လား *
သူငို လို႔ ၀ေတာ့ ph ခ်ၿပီး ေဘးနားမွာ ကြၽန္ေတာ့္ကို ၿငိမ္ၿငိမ္ေလးထိုင္ၿပီး စိုက္ၾကည့္ေနတယ္..