"his... secret"

1.4K 175 4
                                    

"Chanyeol Hyung ... "

ကြၽန္​​ေတာ္​ အ​ေပ်ာ္​တ​ေကာ Chayeol hyung ကို ​ေျပးဖက္​​ေတာ့ hyung ကြၽန္​​ေတာ္​့ ​ေခါင္း​​ေလးကို ပုတ္​ရင္​း ...

"​ေကာင္​စုတ္​​ေလး ထြား လာတာပဲ .. ၾကည္​့စမ္​း Hyung အရပ္​ကို ​ေတာင္​ မွီ​ေတာ့မယ္​ "

Hyung က ကြၽန္​​ေတာ္​ နား႐ြက္​​ေလး ကို ခပ္​ဖြဖြဆြဲရင္​း စ​ ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​ တခိခိရယ္​လိုက္​ရင္​း ...

" Hyung လည္​း ပို ​ေခ်ာလာတာပါ​ေနာ္​ "

"​ေကာင္​စုတ္​​ေလး လာဖား​ေနတယ္​ .. ကဲ ​ေျပာ Hyung ဘာ၀ယ္​​ေကြၽးရမလဲ .."

" Chicken ... "

" with cola . . Right? "

Hyung က လက္​​ေဖ်ာက္​တစ္​ခ်က္​ တီးရင္​း ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို ၿပံဳ းျပ​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေခါင္​းတဆတ္​ဆတ္​ၿငိမ့္​့ျပရင္​း ..

"Yeah ! "

"လားလား ... ကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုက် ပစ္​ထားတာ က်န္​းးး"

စာရင္​းစာအုပ္​​ေလး ကိုင္​ထားတဲ့ Oh se က တံခါးကို မွီရင္​း ကြၽန္​​ေတာ္​့တို႔ နွစ္​​ေယာက္​ကို မ်က္​လံုး​ေလး​ေမွးၿပီး စူပုတ္​ျပတယ္​...

" မင္​း ​ေရာ ပါတာ​ေပါ့ ​ေကာင္​​ေလးရ"

Chanyeol Hyung က sehun ​ေခါင္​းကို သူ႔လက္​ၾကားထဲ ဆြဲညစ္​ရင္​း .. ​ေျပာ​ေတာ့ ..

" အ .. အဟြက္​ .. အဟြက္​ ..Cha...hyung.. နာတယ္​ ..လႊတ္​ .."

sehun ​ေအာ္​​ေတာ့မွ Chanyeol hyung က sehun ကို လႊတ္​​ေပးရင္​း တဟားဟား ​ေအာ္​ရယ္​တယ္​ ...

Sehun က​ေတာ့ သူ႔​ေခါင္​း​ေလးသူပြတ္​ရင္​း .. မ်က္​နွာ​ေလး ရႈံရင္​း ..

" Hyung က အ​ေသၾကမ္​းတာဗ် .. မသိရင္​ ဂိုဏ္​းစတား ႀကီး က်​ေနတာပဲ .."

Sehun စကာ​း​ေၾကာင္​့. . Hyung အရယ္​ရပ္​သြားရင္​း Sehun ကို တအံ့တၾသစိုက္​ၾကည္​့တယ္​ ...

ၿပီး မွ .. ထရယ္​လိုက္​ရင္​း ..Sehun ​ေခါင္​းကို ဖတ္​ခနဲရိုက္​ကာ ...

" Ya.. Oh Sehun.. မင္​း Hyung က ဒီ​ေလာက္​​ေခ်ာတာ .. ဂိုဏ္​းစတား ျဖစ္​မလား .."

"သိပါတယ္​ .. သိပါတယ္​ ဟြန္​႔ .."

Chanyeol hyung က တခိခိရယ္​ရင္​း .. Sehun ကို ဟိုထိသည္​ထိ လုပ္​ၿပီး ​Sehun ပိုပိုစူပုတ္​လာ​ေအာင္​ စ​ေနတယ္​...

"He" who I Never LoveWhere stories live. Discover now