"shiii...ခု ထြက္လာတဲ့ သတင္း ေတြက ဘယ္လိုျဖစ္ရတာလဲ!!!!"
ကြၽန္ေတာ္ စိတ္ေပါက္ေပါက္နဲ႔ ေအာ္လိုက္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ေဘးနားက Luhan က မ်က္ခံုးတစ္ခ်က္တြန္႔လိုက္ရင္း ...
"အားလံုး မင္းေၾကာင့္ပဲေလ $ရူး ရဲ႕"
ကြၽန္ေတာ္ စိတ္တိုတိုနဲ႔ အေရွ႕က စားပြဲကို ေဆာင့္ကန္လိုက္ေတာ့ စားပြဲေပၚမွာ တင္ထားတဲ့ File ေတြ လြင့္ခနဲက်သြားသည္..
"ခုမွ စိတ္တိုမေနနဲ႔ DO D.O ဇာတ္လမ္းက မင္းစတာပဲေလ ... မင္း ေၾကာင့္ပဲ ဟိုကေလးက ပိုင္းလံုးဆိုၿပီး နာမည္တြင္ေနတာ .."
Luhan က စီးကရက္ ကို ဖြဖြေလး မီးညႇိေနရင္း ကြၽန္ေတာ့္ကို မ်က္ေစာင္းထိုးရင္ ေျပာတယ္...
"အားးးး Shiii."
ကြၽန္ေတာ္ စိတ္ရႈပ္ေထြးစြာ ေခါင္းကို ကုတ္လိုက္ေတာ့ luhan က စီးကရက္ကို ဖြာရင္း ...
"အခု မင္း က ဘယ္လို ျဖစ္ေစခ်င္တာလဲ"
ေတာ္ေသး ေမး ေဖာ္ေတာ့ ရေသးတယ္ ..Xiao luhan..
"အာ့သတင္ း ေတြရပ္ခ်င္တယ္ Xiao lu"
ကြၽန္ေတာ့္စကား ကို luhan က စီးကရက္ေငြ႕ေတြၾကားကေန မ်က္လံုးေမွးစင္းေနေအာင္ ဇိမ္ခံရင္း ..
"ဟက္ .. လူေတြ ရဲ႕ ပါးစပ္ေပါက္ကို ပိတ္ဖို႔က လြယ္ပါတယ္ .. D.o ရာ "
Luhan ေျပာရင္း ေဆးလိပ္ေငြ႕ေတြကို မႈတ္လိုက္တာမို႔ နွာေခါင္း၀ မွာ ေဆးလိပ္နံ႔က ေထာင္းခနဲ..
"ေငြနဲ႔ေပါက္ၿပီး ပိတ္လိုက္ရင္ ေအးေဆးပဲကို .. အရာရာ တိုင္းက ေဟာ့သလို အ၀ိုင္း ေလးရွိရင္ ၿပီးေနတာပဲကို "
Luhan က ခ်ဥ္စရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ ခနဲ႔တဲ့တဲ့ၿပံဳးရင္း ကြၽန္ေတာ့္ကို လက္ညိဳးနဲ႔ လက္မ ကို ထိၿပီး ၀ိုင္းျပေနတယ္..
"ဒါနဲ႔ မင္း ေဆးမခ် ေတာ့ဘူးလား ..D.o "
luhan က ေသာက္လက္စ ေဆးလိပ္ကို ကြၽန္ေတာ့့္စားပြဲမွာ ထိုးေခ် ရင္းေမးတယ္..