"His Friend"

1.6K 208 2
                                    

"Yaaaa!!! Do D.o မင္​းရူး​ေနလား ဟမ္​"

Luhan က ကြၽန္​​ေတာ္​့အိပ္​ယာ​ေပၚမွာ တဒုန္​းဒုန္​း ခုန္​ရင္​း ​လွမ္​း​ေအာ္​​တယ္​...

"မင္​း ရဲ႕ ပိုင္​ဆိုင္​မႈ​ေတြအကုန္​ကို Kim kai ကို လြဲ​ေျပာင္​း​ေပးမယ္​ဆိုတဲ့ သ​ေဘာလား .. Do "

"အင္​း​ေလ..ဘာမ်ား အဆန္​းတၾကယ္​ျဖစ္​​ေနလို႔လဲ luhan ရာ .. ဟက္​ဟက္​"

"ငါ .. မင္​း ကို နားမလည္​နိုင္​​ေတာ့ဘူး .. Do "

Xiao luhan က ​ေလသံတိုးနဲ႔ ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို စိုက္​ၾကည္​့ရင္​း ​ေျပာ​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​ အရွက္​​ေျပ ထရယ္​လိုက္​မိတယ္​...

* မင္​း ငါ့ကို ဘယ္​​ေတာ့မွ နားလည္​မွာ မဟုတ္​ဘူး *

"ငါ ရူးသြားၿပီလို႔ မင္​းထင္​​ေနၿပီ​ေပါ့ ..Xiao lu "

တိတ္​ဆိတ္​​ေနတဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္​ အခန္​းက်ဥ္​း​ေလးထဲမွာ​ ​ေျခာက္​ျခားဖြယ္​ နာက်င္​မွ​ု​ေတြက အျပည္​့ ...

ကြၽန္​​ေတာ္​ .. အိပ္​ယာ ​ေပၚတက္​ထိုင္​​ေနတဲ့ Luhan က ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို တစ္​ရႈိက္​မက္​မက္​​ေငးၾကည္​့တယ္​..

~~သနားစဖြယ္​ သတၲဝါတစ္​​ေကာင္​အျဖစ္​~~

"မင္​း ရူး​ေနၿပီ.. Do D.o "

Xiao lu နႈတ္​ခမ္​းပါး​ေတြ ဆီက တိုးသိမ္​့စြာ ထြက္​လာတဲ့ စကားတစ္​ခြန္​းက ကြၽန္​​ေတာ္​့ သိကၡာတရားကို ပ်က္​ရယ္​ျပဳလိုက္​သလို....

"သူကမွ .. မင္​း ကို ျပန္​မခ်စ္​နိုင္​ခဲ့တာ .. စြန္​႔လႊတ္​လိုက္​ပါ​ေတာ့လား .. ငါ မင္​းအစား ​ေမာလွၿပီ"

* ငါ .. မင္​းအစား ​ေမာလွၿပီတဲ့လား *

"ဟင္​့အင္​း .. "

* သူက .. ကြၽန္​​ေတာ္​့ပိုင္​ဆိုင္​မႈ မဟုတ္​ခဲ့ရင္​​ေတာင္​ ..

သူက ကြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕ ထာ၀ရ အက်ဥ္​းသား ..*

"သူက ထြက္​​ေျပးသြားခဲ့ရင္​​ေရာ ...D.o "

Luhan က သူ႔နႈတ္​ခမ္​းပါးကို သူဖိကိုက္​ရင္​း .. ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို မ​ေရမရာ ​ေမးလာတယ္​...

"သူ႔​ေျခနွစ္​​ေခ်ာင္​းလံုးကို တသြင္​သြင္​က်ိဳး​ေအာင္​ ငါရိုက္​ခ်ိဳး ထားမွာ​ေပါ့ ..ဒါမွ ငါ့ဆီက မ​ေျပးနိုင္​မွာ"

"He" who I Never LoveWhere stories live. Discover now