Ještě dnes jsme si měli vylosovat s kým budeme. Losovali jsme mi holky. Přišla řada na Yunu šla ke klobouku a vytáhla papírek otevřela ho a usmála se. "Izuky!" Vykřikla nadšeně. Byl jeden z idolů školy a všechny jeho fanynky hodily na Yunu zlostné pohledy, ale ta si jich nevšímala a úsměvavá si šla sednout na místo.
Byla jsem na řadě. Ještě se nestalo, že by si holka vylosovala holku, což je smutné. Sáhla jsem do klobouku a vytáhla papírek. Otevřela ho a.... "Akio!?" Vykřikla jsem vyjeveně. Fanynky Akia po mě hodily zlostné pohledy. Akio se zlomyslně ušklíbl. Polkla jsem a bez komentářů si šla sednout na místo.
"To bude super!" Vykřikne radostně Yuna hned jak jsme vyšli ze třídy. Izuky kývl. Já jsem se podívala na Akia. Tvářil se neutrálně. "Nwpůjdeme ven?" Zeptala se z nišeho nic Yuna. "Teď?" Zeptala jsem se. "Jo, šli bychom do parku pak do restaurace a potom na chvíli k nám. A ty by jsi u nás mohla přespat!" Zatleskala radostí Yuna. "Tak já zavolám mamce!" Usmála jsem se na ni a ona mě na pět vteřin objala. "Já můžu na sto procent." Řekl Iziku a přitáhl si Yunu k sobě a poté jí políbil.
"Já nevím moc se mi nechce..." Ozval se z ničeho nic Akio. Podívala jsem se na něj a on na mě. Chvíli jsme tam jen tak stáli a dívaly si navzájem do očí. Měl nádherné oči. Chvíli jsem si myslela, že se ddívám na moře. Připadalo mi to tak. "Haloooo, hrdličky!" Zlobila se Yuna. Rychle jsem se na ni podívala. "Tak co Akio?" Zeptala se ho. "Tak dobře, půjdu." Řekl na konec Akio. Něco ve mně mě nutilo se znovu podívat Akiovi do očí. Nakonec jsem se mu znova do očí podívala, ale hned jsem zase uhla pohledem.
"Tak jdeme, ne?" Vykřikla Yuna a chitila mě. Rozběhla se směrem ke skříňkám a mě táhla za sebou. Když jsme doběhli k skříňkám, odložili jsme si boty a vyšli před školu. Pomalu jsme šli do parku a já se zase vybavovala s Akiem. Byla s ním sranda. Zdálo se mi, že se choval mile jen ke mě Yuně a Izukymu, protože za ním o přestávce přišla dívka a vyznala mu své city. On jen pokrčil rameny a řekl: 'Ale já tebe ne, sni dál!' A řekl to takovým toném, že se ta holka rozbrečela u naší lavice.
Jak jsme dorazili do parku tak Akio s Izukym se začali vybavovat, já se vybavovala s Yunou. Zjistila jsem, že se Akio moc nikdy s nikým nebavil, začal až když jsem přišla já, bylo to divné. Po hodince jsme vyrazili na obed do restaurace. Jak jsme se najedli tak jsme zamířili k Yuně. Bydlela v rodiném domku.
========================================================
Ahoj lidi doufám, že vás to bavilo! Mezi Misuzu a Akiem to jiskří, co? Ale já vám neřeknu jak to pokračuje, to se dozvíte až v dalších dílech :-P
Nahoře je Akio a Misuzu, sluší jim to, co? <3Vaše Ruby!
ČTEŠ
Misuzu
RomanceOna: Dívka, která je chytrá, hezká a milá. On: Nejhezčí kluk ze školy, idol skoro všech holek, ale o žádnou nemá zájem a má špatné známky. Tihle dva se setkají, ale poté se ona o něm dozví tajemství, které jim oboum změní život. Ani on o tom tajemst...