8. Část

85 9 0
                                    

"Akio! Ty kanče!" Zasmál se jeden z kluků. Začala jsem se červenat. "Omluv mě, někdo si tu koleduje." Řekl Akio a položil to. Pořád jsem se červenala a pomalu pokládala telefon na stůl.

Najednou znovu zazvonil... Izuky?! "Ahoj Izuky, co potřebuješ?" Zeptala jsem se. "Ahoj, není u tebe Yuna, že ne?" Zeptal se. "Ne není." Odpověděla jsem. "Miluji tě!" Vykřikl a položil to. Měla jsem chuť ječet. Ne z naštvanosti, ale ze strachu. Za prvé, že mě Yuna zabije ve spánku a za druhé, že si ze mě a Akia budou kluci dělat ještě hodně dlouho srandu!

Musela jsem si pročistit hlavu, tak jsem vyrazila ven. Šla jsem do parku a tam si sedla na lavičku. Zase jsem malovala. "Misuzu, ahoj!" Uslyšela jsem známí hlas, ale nemohla jsem si vzpomenout komu patří. "C... Co?" Vyhrkla jsem, když jsem uviděla malou kočičku, která přede mnou seděla. "Ahoj" Zopakovala znovu a dívala se na mě.

Počkat... Co?! Já mluvím s kočkou?! Asi jsem se zbláznila!" Ty si mě nepamatuješ? Jsem Takumi." Řekl.

Takže je to kluk, kocourek. Mluvím tu s kocourem, ano asi jsem se zbláznila, máte pravdu. "T... Takumi....?" Vydala jsem ze sebe. Ano pamatuji si bílou kočičku z mého dětství, kterou jsem pojmenovala Takumi, ale ta kočička neexistovala, byl to výplod mé fantasie!

"Už si mě pamatuješ?" Zeptal se. "Jsi skutečný?" Zeptala jsem se pro změnu já. "Ano, kdysy jsem byl jen v tvé fantasii, ale jak jsem odešel, od té doby jsi byla smutná, tak jsem se vrátil jako skutečné, bíle, mluvící kotě, které tě šestnáct let hledalo. Vrátil jsem se v čase." Odpověděl.

Neměla jsem slov. Je to má fantasie nebo opravdu existuje a mluví se mnou?? "Pojď za mnou. Něco ti ukážu." Řekl a rozběhl se někam pryč. Nevím proč, ale běžela jsem za ním.

Dovedl mě do nějaké uličky. "Stůj tady!" Řekl a já ho poslechla. Začal kolem mě běhat dokolečka. Začala se podemnou tvořit puklina. "Co? Stop!!!" Křičela jsem, ale nemohla jsem se hnout, tak jsem tam jen tak stála.

Začala jsem padat někam pryč. Dopadla jsem do jezera, ale byl tu malý problém! To nebilo jezero z našeho světa, ale za světa o kterém se jen povídalo. Byl to svět lidí! Ne anime, ale lidí! Takže ten svět existuje! Není to jen povídačka!

========================================================
Ahoj lidi, omlouvám se, že je to tak krátká část.

Nahoře: Misuzu ve světě lidí!

Vaše Ruby! <3

Misuzu Kde žijí příběhy. Začni objevovat