Jedeme s takumim pomalu k jeho domu. "O co tu jde?" Zeptala jsem se. Byla jsem zmatená. "Jsme ve světě lídí jak si již pochopila. V anime světě jsem jen ve tvé fantasii. Tady jsem ale zkutečný. Přišel jsem tam za tebou, protože tě tu chce vidět strýc Akia. V anime světě je už mrtví, ale tady je hodně slavný. Jsi tady vždy o čtyři roky starší než v jiných světech." Vysvětlil.
"Co mi ten strýc chce?" Zeptala jsem se. "To nevím, ale pracuji u něj." Řekl. Zamyslela jsem seba podívala se sklesle na zem vzdychla jsem a znova se na něj podívala. "Co mi je ve světě anime?" Zeptala jsem se se strachem v očích. On se na mě udiveně podíval, asi neví co tím myslím. "No... Tady jsem byla slepá a hluchá, když jsem byla ve světě anime, ale teď jsem tady, takže co mi je ve světě anime?" Zeptala jsem se ještě s větším strachem v očích.
"Nevím, nejspíš spíš." Řekl a mě sw trochu ulevilo. Koukala jsem se z okna a zjistila jsem, že by se na tenhle svět možná dalo zviknout, ale stýská se mi po Akiovi a Yuně. Po Izukym vůbec ne. Nemám ho ráda.
"Nejprve pojedeme za strýcem Akia a potom nejspíš ke mě, dobře?" Zeptal se a já zakývala hlavou. "Tady to je" řekl asi po půl hodině a vystoupil. Já jsem taky vystoupila a jen jsem se s otevřenou pusou dívala na obrovskou vilu co stála přede mnou.
"Tady bydlí?" Zeptala jsem se. "Ano." Odpověděl Takumi. "A sám?" Zeptala jsem se znovu. "Ano, kolik máš ještě otázek?" Zasmál se. "Hodně. Tak jdeme ne?" Zeptala jsem se on kývl a společně jsme šli dovnitř.
Když jsme vešli, šla jsem hned za Takumim. "Aaaa.... Už jste tu!" Ozval se hluboký mužský hlas. "Dobrý den, vedu vám Misuzu!" Řekl Takumi. "Výborně!" Objevil se před námi vysoký starší muž. Zhruba kolem šedesáti. "Takumi domů!" Poručil a vzal si bůl. Mávl s ní směrem k Takumimu. Takumi se na mě podíval a usmál se. "Dávej na sebe pozor! Zase odcházím. Promiň." Řekl a stále se usmíval.
Kolem něho se objevilo světlo a jak zmizelo spadla jsem na kolena. "Ne! Takumi! Znovu ne!" Začala jsem brečet, stejně jako kdysy. "Co je ti?" Řekl ten muž zlým hlasem. Nechci to zažít znovu! Je to jako minule!
========================================================
Ahoj lidi,
omlouvám se, že je tento díl tak krátký. :-( Asi si říkáte co se jí stalo, že? Nebojte to se dozvíte v dalším dílu.Nahoře: Takumi (Ve světě lidí)
Vaše Ruby ^_^
ČTEŠ
Misuzu
RomanceOna: Dívka, která je chytrá, hezká a milá. On: Nejhezčí kluk ze školy, idol skoro všech holek, ale o žádnou nemá zájem a má špatné známky. Tihle dva se setkají, ale poté se ona o něm dozví tajemství, které jim oboum změní život. Ani on o tom tajemst...