Probudila jsem se v 7:00. V 7:00?! Rychle jsem vztala a vběhla do koupelny, kde jsem se osprchovala a vyčistila si zuby. Na make up kašlu! Rychle jsem si rozčesala své červené vlasy a nechala je rozpuštěné. Vzala jsem si uniformu a seběhla jsem dolů do kuchyně a namazala si chleba. Jak jsem ho snědla podívala jsem se na hodiny, bylo 7:30. Vyběhla jsem ven a běžela do limuzíny.
"Do škoky!" Nařídíla jsem řidiči a oba jsme nastoupili. Moje mamka pracovala jako herečka a otec jako právník, doma byli jen jednou za tři týdy, většinou v sobotu. Byli jsme bohatí a mě vychovávali hodné služky. Na staré škole mě neměli rádi, protože si mysleli, že jsem taková ta pyšná nána a to jen protože jsem byla bohatá, mám to blbé. Ke škole jsme dojeli v 7:45. Řidič dojel přímo ke škole. Já vystoupila a všechny pohledy se namířili na mě. Doufám, že to nebude jako na staré škole.
Pomalým krokem jsem šla ke škole, měla jsem sklopenou hpavu. Slyšela jsem jak si všichni něco šeptají. Poté ale zvednu hlavu a rozhlédnu se. Uvidím jednu dívku, která se rozhlíží všude možně. Byla to ta dívoa ze včera! Yuna! Všimne si mě a zamává na mě s úsměvem. Rozběhne se ke mě.
"Ohajo, Misuzu!" Křičí, když je kousek ode mě. "Ohajo, Yuno." Usměju se na ni. "Neviděla jsi Akia? Nemůžu ho najít!" Zeptá se mě. "Né neviděla, promiň." Odpověděla jsem. "Tak nic, řeknu mu to potom, půjdeme spolu do třídy?" Zeptala se. "Dobře." Usmála jsem se. "Jééé! Ohajo, Izuky!" Zamála směrem za mě. "Ohajo, Yuno a..." začal. "Ohajo, mé jméno je Misuzu." Představila jsem se. "Aha, ohajo, Misuzu!"
Izuky měl bílé vlasy a červené oči. Yuna se k němu rozběhla a objala ho. "Chodí spolu." Ozval se za mnou známí hlas... Akia! "Ohajo, Akio!" Vyhrkla jsem a bleskově se otočila. "Ohajo, Misuzu." Usmál se na mě. Já, Yuna, Akia a Izuky jsme se vydaly ke skříňkám. Já se bavila s Akiem a zjistila o něm hodně věcí.. Celým jménem se jmenuje Akio Seiro, doma má jednu kočku, je bohatý, Yuna je jeho nevlastní sestra, je to jeden z idolů naší školy, má rád modrou a miluje vodu. Jeho máma se jmenuje Natsumi a je zpěvačka a jeho otec se jmenuje Hiroto a je herec.
Jak jsme přišli so třídy, už tam seděla učitelka, ale měli jsme ještě pět minut. Sedla jsem si k oknu do předposlední lavice. Akia si sedl ke mě a před nás si sedla Yuna s Izukym. Hned první hodinu nám učitelka oznámila, že zítra pojedeme na něco jako školu v přírodě a že to bude do konce týdne. Budeme v chatkách po dvou a kdo s kým bude se bude losovat. Prý je to na stmelení kolektivu.
========================================================
Tak! Máte tu další část! Doufám, že se líbila, byla už snad lepší, než ta první část.
Nahoře je Misuzu a něco jako ending! <3Vaše Ruby! <3
ČTEŠ
Misuzu
RomanceOna: Dívka, která je chytrá, hezká a milá. On: Nejhezčí kluk ze školy, idol skoro všech holek, ale o žádnou nemá zájem a má špatné známky. Tihle dva se setkají, ale poté se ona o něm dozví tajemství, které jim oboum změní život. Ani on o tom tajemst...