2.7

1.3K 96 12
                                    

Med händerna begravda i den okända killens mjuka hår kysser jag honom grovt och han utvecklar snabbt kyssen till hångel som jag snabbt hänger med på. Alkoholen i min kropp lurar i mig att jag är kåt och frustrationen efter dina många svek gör att jag skiter fullständigt i mina tidigare principer vilket alltid inneburit att inte vara med någon som jag inte ens vet namnet på. Men nu bryr jag mig inte ett skit.

"Baby vill du gå upp istället? Hitta något mer privat?" Flämtar han fram fortfarande med de fuktiga läpparna desperat kyssandes och sugandes min hud och de vagt svettiga händerna smekandes varthän de kommer åt.

"Nej det vill han fan inte" hinner en frustrerad röst att svara innan jag ens öppnar munnen och när jag förvirrat blickar bak åt det håll rösten kommer ifrån så sjunker mitt humör drastiskt. "Det vill jag gärna" får jag ur mig med en bestämt ton och du skakar bestämt på huvudet.

"Nej det vill du inte!" Ryter du frustrerat fram och bara tanken på att du försöker bestämma över mig gör mig fullkomligt ursinnig.

"Lägg dig inte i" fräser jag frustrerat fram och lägger knappt märke till att killen vars händer tidigare vilat mot min kropp numera låter händerna falla till sidorna och backar undan en bit från oss.

"Han får inte röra dig, hör du det? Du får fucking inte röra honom" Utbrister du argsint och tar ett par hotfulla steg mot den okända killen varpå jag stoppar dig genom att placera en hand mot din bröstkorg. "Du har fan ingen rätt att bestämma vem som får röra mig eller inte, jag bestämmer över mig själv!" Skriker jag frustrerat fram och din ilskna blick möter min.

"Det är vidrigt, vidrigt att se hur en massa främlingar rör vid dig, ser på dig, kysser dig. Du är min och jag är fan den enda som får röra vid dig på det sättet" fräser du fram och jag håller på att gå i taket av ilska.

"Jag är fan inte din?! Det var du som sabbade det totalt och du har ingen jävla rätt som helst att kalla mig för din eller att röra vid mig som du vill! Bara försök och jag fucking ringer polisen" utbrister jag ilsket och vart mitt hot kommer ifrån har jag ingen aning om, men att du krossar mitt hjärta och sedan tror att du kan äga mig får mig att bli helt rosenrasande.

"Ring snuten då, jag bryr mig inte! Du hör hemma hos mig" yttrar du med en svårtolkad röst innan du överrumplar mig helt genom att med att bestämt tag om min käke kyssa mig hårt och av ren vana följer jag dina läppars rörelser tills jag blir bryskt tillbakadragen och upptryckt mot väggen bredvid oss med någons händer i ett strypgrepp om min hals.

"Gustav du skadar honom!" Hör jag din panikartade stämma samtidigt som jag kippar efter luft.

Se mig ~ FoscarWhere stories live. Discover now