Dina svala fingertoppar sveper över min nakna rygg för att sedan med händerna grabba tag om min rumpa och föra mig i en specifik rytm över dig där vi ligger nakna i sängen och mina höfter slår gång på gång mot dina och vi båda stönar i synk.
Kärleksfulla kyssar utdelas och små komplimanger och kärleksförklaringar slinker ut mellan kyssarna för att mynna ut i stön och retsamma bedjanden.
"S-snälla" flämtar jag fram när du retsamt vänder oss om och på ett ytterst upphetsande sätt gnider dig mot mig vilket får mig att stöna högljutt.
"Snälla vadå?" Retas du och jag pressar ner bakhuvudet mot kudden, sluter ögonen och biter mig så hårt i läppen att det nästan gör ont.
"Snälla ta mig nu, snälla älska med mig" flämtar jag fram och du kysser mig ömt innan du placerar dig rätt och i samband med en hård kyss tränger dig in vilket får mig att stöna mot dina läppar.
"F-Felix" stönar jag fram och rör mig synkroniserat under dig, mot dig, varpå du stöter dig in i mig i en lugn takt som nästintill driver mig till vansinne men varje gång jag försöker be dig att ta mig snabbare, hårdare, djupare så avbryter du mig med en kyss och till slut stönar jag av frustration mot dina läppar vilket får dig att flina.
"F-Felix om du inte tar i hårdare så-uh shit" jag hinner inte avsluta meningen innan du med ett flin på läpparna stöter dig in i mig med kraft och sedan låter dina stötar både öka i styrka och hastighet och jag försöker inte ens att hindra mina stön som intar en helt ny ljudnivå.
"Oh shit" slinker ur dig när jag möter dig perfekt i varje stöt och vi är nära orgasm båda två.
"Felix jag älskar dig" hinner jag få ur mig precis innan jag kommer över oss båda och du stönar högt innan du repeterar frasen mer i form av ett stön och kommer i mig innan du faller ner över mig och kysser mig över hela ansiktet vilket får mig att fnissa tyst.
"Jag älskar att älska med dig" yttrar du tankspritt mot min halsgrop och jag ler. "Jag älskar att älska dig" kontrar jag med en kärleksfull röst och du kysser mig ömt.