*Five is the home*

1.3K 49 6
                                    


„Ehmm tak vás tu vítám" to bylo v tu chvíli to jedině co jsem ze sebe dokázala dostat, jelikož můj mozek vypověděl službu a já si jen uvědomovala pět párů očí, když nepočítám Paula, které si mě prohlíželi doslova od hlavy k patě.

Snažila jsem se zkoncentrovat myšlenky což se mi nakonec podařilo, ale byl tu menší zádrhel. Než jsem cokoliv udělala nebo řekla ocitla jsem se u Harryho v náručí. No sakra projelo mi hlavou „Ahoj jsem Harry ale to ty už asi víš, rád tě poznávám" tiskl mě v objetí a mě nezbylo než mu ho opětovat, jelikož takové bezprostřední přivítání jsem opravdu nečekala.

Ovšem díky Harryho počinu se atmosféra trochu uvolnila a já se postupně seznámila obdobným způsobem se zbytkem party. U Nialla který byl jako poslední mi dalo trochu práce zůstat v klidu, ale díky jeho úsměvu jsem to nakonec ustála.

„No když už máme to přivítání za sebou, nebylo by něco k jídlu umírám hlady" vypadlo jako první jak jinak než s Nialla když mě pustil z náruče a já se musela stejně jako ostatní začít smát.

„Co je tady k smíchu sakra naposledy jsem jedl v letadle" tváří se uraženě, ale to mu dlouho nevydrží a taky se začne smát. Jenže mě ten úsměv dlouho nevydrží, když si uvědomím že dodávka jídla je objednaná až na příští týden. No něco s tím provedeme zapnu mozkové závity a procházím si co všechno musím udělat když se na ně otáčí a mávnu na ně.

„No tak pojďte do kuchyně pokusím se něco vykouzlit z toho co tu máme" vydám se do kuchyně a oni poslušně za mnou. „Počkej ono tu není jídlo" dožene mě Niall ze strachem v očích zřejmě potom co vidí můj zadumaný výraz, a já se začnu znovu smát.

„Neboj něco tu mám jen musím obvolat pár míst a zařídit dřívější dodávku zásob, ale to ti vysvětlím potom. Teď pojď udělám ti tvoje oblíbené lívance" jen dořeknu slovo lívance Niallova očka se rozzáří jak hvězdičky a já opět dusím záchvat smíchu. Niall a jídlo, to abych objednala od všeho dvojité zásoby.

Mezitím co jsem si připravovala těsto a na lívance a klukům přichystala kávu a čaje jsem vyřizovala vše potřebné. Pět párů očí mě pozorovalo při každém mém kroku a já se v jednu chvíli cítila dost divně. „Tak co je, koukáte na mě jak na svatý obrázek" vypadlo ze mě v jednu chvíli, když už jsem to nevydržela a zrovna domluvila s mým dodavatelem. abych zajistila dodávku v co nejkratší době nejlépe ihned a položila telefon.

Všichni až na Nialla který měl momentálně plnou pusu lívanců a na obličeji blažený výraz se začalo smát. „Když tebe nejde nesledovat. Ta souhra je neuvěřitelná, nikdy jsem neviděl nikoho stíhat tolik věcí najednou" objasní mi to Liam a ostatní se k němu přidají.

„Jak dlouho to už děláš Mary-Ann, Paul nám o tobě toho moc neřekl" zeptá se mě Zayn, když se přisednu na chvilku k nim ke stolu a vychutnávám si konečně svojí kávu.

„Od svých devatenácti Zayne, začala jsem pomalu a od píky. Pomáhala jsem babičce u které jsem bydlela od svých šestnácti, a když umřela převzala jsem všechno po ní. Od té doby je ze mě profesionální hospodyně" odpovím na Zaynovu otázku a cítím na sobě opět pohledy všech. Pak si uvědomím, že jsem řekla trochu víc než jsem měla v úmyslu a to i to, že jsem bydlela od šestnácti u babičky.

Abych se vyhnula dalším otázkám zodpovím je radši dřív než jsou vůbec vyslovené protože vidím Louise jak se nadechuje. „Moji rodiče zemřeli v den mých 16 narozenin. Babička byla můj jediný příbuzný proto mě dostala do své péče. A mimochodem narodila jsem se na štědrý den, takže to byli bohužel moje nejsmutnější vánoce a narozeniny v životě. Od té doby je neslavím" objasním jim zbytek a radši se rozhodnu něco dělat, protože to nechci dál rozebírat. Tyhle vzpomínky i po tolika letech stále bolí a nerada se o nich bavím.

Všichni naštěstí pochopí že se o tom nechci dál bavit a já se rozhodnu si s nimi vyjasnit ještě něco. „A jinak bych si s vámi chtěla probrat ještě jednu věc" stoupnu si k jídelnímu pultu, abych je měla pěkně na očích a oni se na mě poslušně otočí s otázkou v očích. 

„Teda docela se bojím když vidím ten postoj Mary-Ann" pronese Harry a já se usměju. „Nemusíš se bát není to nic drastického, jen si objasníme mojí a vaší roli teď když jsme tu tak pěkně pohromadě" objasním mu to a na jejich tvářích se objeví dá se říct nechápavé výrazy a jen Paul stojí opodál a má co dělat, aby zadržel smích, když se dívá spolu se mnou na tu pětku přede mnou. S ním už jsem o tom mluvila, jen s klukama jsem si to chtěla vyjasnit sama.

Nechci je dlouho napínat je na nich vidět že jsou unavení tak jim objasním co mám na srdci. „Takže věc se má tak, já jsem od této chvíle vaše hospodyně, ale nejsem vaše chůva ani služka což by si někdo jiný mohl lehce splést ze slovem hospodyně. Takže to znamená budete si udržovat pořádek ve svých pokojích, protože jste dospělí a pochopíte jistě, že mám i jiné věci na práci v tomhle obrovským baráku než pořád uklízet váš nepořádek. Objasním vám pojem úklid, který se po vás požaduje. Špinavé prádlo do koše na prádlo, ustlaná postel a vyvětráno. O zbytek s postarám. Je to jasné" projedu všechny pohledem a oni jen přikývnou, protože jsem je asi chudáky docela vykolejila.

„Je nám to jasné Mary-Ann" vzpamatuje se jako první Liam a ostatní se přidají. Dobře to bychom měli, ale než se zvednou, abych je dovedla do jejich pokojů trochu je povzbudím. „Ale jinak jsem kromě hospodyně chlapci i člověk, který tu s vámi bude bydlet a dokážu dobře naslouchat, takže se nebojte za mnou přijít si popovídat, přece jenom tenhle dům budeme obývat společně tak mě prostě berte jako kamarádku" usměju se a oni mi úsměvy oplatí.

Louis mě nečekaně obejme, když se všichni zvednou ze židlí aby se dostali do postele a všichni ho následují takže poprvé v životě zažiji skupinové objetí a musím se začít smát, když Harry přijde s tím, že budu jejich starší sestra a všichni to sborově odsouhlasí a pak si na to plácneme. 

Jo to beru, starší sestra. No myslím, že tohle bude docela zajímaví období mého života běží mi hlavou, když je všechny dopravíme s Paulem do jejich pokojů a následně všichni padnou do postelí. Tohle bude velmi zajímavé....


 Další díl je na světě, že mi to dneska ale jde. Jsem spokojená a doufám, že vy také ♥

Coment & Votes díky moc zlatíčka moje ♥

With big love...♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Vaše Nathalii...

HouseKeeper (N.H. & 1D) /korekce a úpravy/Kde žijí příběhy. Začni objevovat