*Hope...*

1.1K 44 10
                                    

Pohled třetí osoby

Potom co Mary-Ann mezi vzlyky pronese ty slovíčka, Niallův mozek se naprosto zadrhne a jeho tělo se napne čehož si všimnou i ostatní. Harry přejde k Niallovy a položí mu ruku na rameno aby ho trochu uklidnil. Ten se na něj podívá ze zatnutými zuby a jeho tělem cloumá vztek. 

Při pohledu do Harryho očí které ho nabádají aby vydržel než budou venku z pokoje se trochu uklidní a soustředí se na Mary-Ann ve své náruči. Její pláč postupně ustává a její tělo se uvolňuje když dívka upadá do spánku potom co začnou naplno působit léky na uklidnění.

Nakonec její paže bezvládně sklouznou z Niallových zad a on za pomoci Harryho Mary-Ann uloží zpět a nechá jí odpočívat. Vydá se potichu ven z pokoje do obýváku kam mezitím Liam s Louisem odvedly Zayna který se po vyslechnutí těch slov doslova vymkl kontrole a kluci měli co dělat aby ho uklidnily.

Ani Niall nemá daleko do toho aby někoho praštil, její slova mu neustále kolují v hlavě, ale snaží se myslet s klidem a nenechat se úplně ovládnout vztekem na toho parchanta, který dostal dívku kterou on miluje na samé dno.

„Co s tím teď Liame mě to nemyslí" Niall se podívá na Liama, který sedí na opěradle křesla vedle už momentálně klidného Zayna a přemýšlí. Nakonec vytahuje telefon a volá opět Paulovy aby dorazil, protože on je asi jediný kdo s tím vším momentálně může pomoct.

„Paul bude naše spojka, myslím že až se Mary-Ann vyspí, měli bychom s ní nějak probrat plán Samantha Nialle, ale neměl bys to být ty někdo z nás..." Liam se rozhlédne po zbytku party a než rozhodne kdo to bude ozve se Louis „Já to udělám Liame, všechno s ní postupně proberu" Niall se na Louise vděčně usměje a ten ho poplácá po rameni s chápajícím úsměvem na tváři.

Když dorazí Paul sesednou se všichni v jídelně kolem stolu a pustí se do plánu A, Samantha a trochu pozměněného plánu B, Jake a jeho dopadení. Někde uprostřed jejich porady se rozezní Niallův telefon a na displeji se objeví Samantha. 

Louis položí Niallovy ruku na rameno v tichém gestu podpory když ten se nadechne a hovor přijme, aby sehrál další skvělé divadlo ve svém životě s dívkou na druhé straně, kterou už teď momentálně absolutně nesnášel.

„Ahoj Sam jak se má moje láska" snaží se Niall o zamilovaný tón, na který je ona u něj zvyklá a rozhlédne se po té pětce před ním a musí se chtě nechtě usmát když vidí jejich zákeřné úsměvy plné povzbuzení, když sledují jeho rozhovor. Tak tohle půjde samo uvolní se konečně Niall a započne konečně naplno plán Samantha....

O pár hodin později

Pohled Mary-Ann

Když jsem se probudila, všechno kolem mě jakoby se úplně změnilo. V první chvíli jsem nevěděla jestli se mi to všechno jenom nezdálo, ale pak přišel Louis a všechno mi vysvětlil. Z počátku jsem skoro nic nechápala, protože můj mozek to nechtěl zpracovat. Pořád mi v hlavě kolovalo to že už pro něj nejsem dobrá, ale byl to sám Niall který všechny mé pochybnosti absolutně utnul. Když Louis odešel přišel Niall a okamžitě si mě zabalil do náruče a já si vychutnávala jeho blízkost.

„Miluju tě Mary-Ann, odpusť mi že jsem byl tak slepí, odpusť mi všechno to co jsem řekl. O to tě moc prosím odpusť" opakoval to pořád dokola a díval se na mě tím svým modrým pohledem plným lásky, ale i strachu.

Moje city k němu, všechno to co jsem zasunula někam hodně hluboko se probojovaly zpět na povrch a já věděla, že jsem ho nikdy nepřestala milovat a nepřestanu i přesto co se stalo. „Já tě miluju Ni, nikdy jsem nepřestala. Ale už nejsem ta dívka, jsem jiná úplně jiná a nevím jestli budu pro tebe dobrá, protože..." moje další slova umlčel svými rty kterými se přisál na ty mé. Moje tělo se nejprve napnulo, protože to bylo nečekané a on si toho všiml a rychle se odtáhl s vyděšeným výrazem v obličeji.

„Omlouvám se lásko, já si to neuvědomil..." tentokrát jsem ho nenechala domluvit já a přitáhla si jeho obličej k sobě a opětovala jeho polibek. Byl to ten nejkrásnější zážitek posledních týdnů a já si po naplno vychutnávala. Jeho rty byli tak hebké a já se v jeho náručí cítila po tolika dnech strádání poprvé v bezpečí.

Z našeho povídání nás nakonec vyrušila ta čtyřka ve dveřích v čele s Liamem. Všichni se sesedly kolem mě a Nialla a pod jeho bedlivým dohledem jsme doladily plán Samantha, který započne už zítřejším odpolednem, jelikož ona dorazí o den dříve než bylo plánováno.

„Lásko pokud si nebudeš jistá můžeme to všechno úplně změnit, nechci aby jsi se přepínala, víš co říkal doktor" Niall se na mě dívá tím svým pohledem a já jen zakroutím hlavou. Když jsou tu všichni se mnou a budou tu se mnou cítím se už mnohem lépe a silnější. „Já to zvládnu Nialle teď když jsem vám to řekla, všechno jakoby ze mě spadlo. Cítím se silnější, protože jste tu se mnou" Niall se usměje a nepřestává mi dělat v dlani uklidňující kroužky. Rozhlédnu se po zbytku party a když vidím jejich souhlasné přikyvování a úsměvy jsem ráda že jsem se odhodlala a všechno jim řekla.

„No a teď bych vám mohla něco ukuchtit co říkáte" začnu se zvedat z postele kde mě to už opravdu nebaví, ale než se vůbec dostanu s pod deky zarazí mě Niallova náruč a sborové „Opovaž se" od celé pětky jakoby se domluvily a já když vidím jejich vyděšené pohledy začnu se po tolika dnech opět od srdce smát a kluci po chvilce se mnou.

Nakonec to dopadne tak, že mě Niall i přes mé protesty že mám vlastní nohy odnese do koupelny zatím co zbytek jde pod vedením Liama vařit večeři. Nakonec opět v náručí, ale tentokrát je to Zayn jsem donesena do obýváku kde se už rozvaluje zbytek k mému překvapení i holky a všichni nás přivítají sborovým „Filmový večer".  

Já konečně pocítím tu neději že bude všechno zase v pořádku, když mě Zayn předá Niallovy na jeho klín,  jako bych byla malé dítě a já si vychutnávám jeho náruč, když mě obejme a přikryje nás dekou. Ano s Niallem bude všechno v pořádku, úplně v pořádku.....

 


Plán na zlikvidování ďábla jménem Samantha započat. Tímto vám chci děvčata jen oznámit, že story se nám blíží pomalu a jistě ke konci. Nebude to teď hned, ale už to nebude trvat dlouho. Další díl se budu snažit zase zítra lásky moje ♥

Coment & Votes díky moc lásky moje ♥

With big love...♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Vaše Nathalii...

HouseKeeper (N.H. & 1D) /korekce a úpravy/Kde žijí příběhy. Začni objevovat