*Conspirators..♥*

1K 44 8
                                    


Pohled Zayna

Liam se vrátil do studia hodně zamyšlený, asi to má co dělat z tím ranním rozhovorem s Mary-Ann. Nechtěl jsem poslouchat, ale stalo se a teď mi to dost vrtá hlavou. Zdá se že se Mary-Ann do jednoho z nás zamilovala a mě by zajímalo do koho. Docela nerad bych aby se trápila za ty dva týdny jsem si jí hodně oblíbil. Je opravdu jako naše starší sestra. A její rozmíšky s Harrym nás baví všechny.

Zkusím něco vyzvědět od Liama. „Li bro děje se něco, vypadáš už od rána jako bys nad něčím přemýšlel" složím se vedle něho na gauč a on se na mě překvapeně podívá, ale z jeho obličeje se nedá nic poznat.

„Proč myslíš Zee" zeptá se, ale v jeho obličeji se odrazí nějaký pocit, který bohužel nedokážu rozeznat. Rozhodnu se tedy udeřit přímo.

„Tak kdo je to Li" drcnu ho do ramene a na jeho obličeji se objeví nechápaví výraz. „Kdo je kdo Zayne" hledí na mě tázavě. 

„Promiň Liame nechtěl jsem, ale ráno jsem vyslechl ten rozhovor mezi tebou a Mary-Ann. Ne celí teda jen ten konec. Ale pochopil jsem že se zamilovala nebo ne. Tak který z nás to je, povídej. Mám o ní docela starost, vypadala pak docela mimo jak jste se mezi sebou hádali pohledem. To nešlo přehlídnout Li" objasním mu co jsem vyslechl a on konečně pochopí.

„Zayne ale nikomu to prosím tě neříkej bude to mezi námi. Mary-Ann miluje Nialla, ale myslí si, že on k ní nic necítí. Chtěl jsem, aby si to spolu vyříkali, ale ona nechce. Venku jsem jí volal a ona se rozbrečela do telefonu, byla z toho úplně mimo. Prý je zbabělec a nechce to teď řešit. Vymýšlím plán jak ty dva dát nějak dohromady, nebo jak jí postrčit k tomu aby si to vyjasnily. Nechci, aby se trápila, víš mám jí rád, za ty dva týdny mi přirostla k srdci. Opravdu jako moje další sestra Zee"  Vypadne z něj a já se podívám směrem k Niallovy který něco řeší na druhé straně studia s Louisem a pak se obrátím zpět k Liamovy.

„Li musím tě zklamat, to nebude tak jednoduché, Niall si asi někoho našel vím jen, že se jmenuje Samantha a seznámili se někde v klubu. Takže tohle bude problém. Taky bych to Mary-Ann přál, ale nevidím to valně" objasním mu nynější situaci a jeho obličej se zachmuří.

„No super to jsi mě Zee nepotěšil, a že nám Nialler nic neřekl. Tohle úplně mění situaci, zkusím z něj večer něco vytáhnout. Díky že jsi mi to řekl Zee a pamatuj nikomu ani slovo jasný" zopakuje mi ještě jednou jako bych byl malej kluk a pak si na to ťukneme. Tak Niall ukradl srdce naší skvělé Mary-Ann to se podívejme....

Pohled Mary-Ann

Musela jsem se uklidnit než přijedou kluci ze studia, protože jsem měla docela strach co to se mnou udělá až tu budou všichni včetně Nialla. Pokouším se ujasnit si v hlavě jak nejlépe zamezit tomu, abych se ztrácela v těch pocitech k němu.

 Musím tomu nějak zabránit nebo ze sebe jednou udělám opravdu šaška a to nechci. Vzala jsem si kávu ven na verandu a posadila se na houpačku kterou mi sem dali kluci abych měla kde odpočívat.

Nedokážu pořád pochopit jak se my mohl za dva týdny tak změnit život. Myslela jsem si, že to bude jen další zakázka, jasně není to nic normálního jako vždy. Starám se o 5 kluků kteří pobláznily doslova celí svět. Jenže jeden z nich mi dokázal obrátit svět naruby za pouhé dva týdny.

Snažím se zamezit dalším slzám, pevně stisknu víčka, abych se znovu nerozbrečela. Bože Mary-Ann jsi dospělá a dokážeš se přece ovládat. Nadávám sama sobě opět v duchu ale myslím že to nemá cenu.

Dospělá sice jsem, jsem hospodyně, profesionál, jenže v tomhle všem v těch pocitech nejsem dospělá. Cítím se jako malá holka zamilovaná do svého kamaráda který o tom neví. 

Proč běží mi hlavou, má snad osud se mnou nějaký plán. Nevím, jsem z toho všeho  zmatená. Co vím ale úplně přesně je to, že ho sice miluji, ale pokud až se rozhodnu mu to říct a zjistím, že on mě ne budu to asi chvilku vydýchávat, ale budu se snažit ho podporovat, protože on si lásku zaslouží.  S tímhle rozhodnutím se zhoupnu  jemně na houpačce a zavřu oči abych si vychutnala poslední paprsky sluníčka.

Snažím se nechat volně běžet myšlenky, jenže to se mi nepodaří, protože se ozve hlahol z garáže a potom z kuchyně. Hned na to se houpačka prudce pohne, když vedle mě někdo dosedne. Otevřu oči a setkám se s tím nejúžasnějším modrým pohledem na světě.

„Mary-Ann mám hlad co je k večeři" culí se na mě Niall a já se začnu okamžitě smát a on se ke mě po chvíli přidá. 

Prostě Niall a jídlo věčná to kombinace....


Je tu nová kapitola miláčkové tak jak jsem slíbila. A sliby se co mají plnit. Tak jo jsem nadopovaná cukrem takže mi to zase trochu leze na mozek. Toho si nevšímejte :D. Jsem retard ☺ občas no...:D

Coment & Votes díky moc miláčkové ♥

With big love...♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Vaše Nathalii...


HouseKeeper (N.H. & 1D) /korekce a úpravy/Kde žijí příběhy. Začni objevovat