O tři týdny později – Ústřední nemocnice Londýn
Do jinak tichého nemocničního pokoje se ozývá pouze tiché pípání monitoru dechu. Mladý muž sedící v křesle vedle postele spící dívky už tento zvuk ani neregistruje. Pozoruje jako každý den předchozí tři týdny obličej mladé dívky a doufá, že už konečně otevře oči a on jí bude moc říct, jak moc jí miluje.
Ne že by jí to neříkal předchozí tři týdny. Lékaři řekly, že se probudí, až její tělo a mozek uzná za vhodné. Mary-Ann upadla do jakéhosi kómatu ihned potom co ji našel. Její tělo bylo velmi vyčerpané a prý potřebuje regeneraci jak fyzickou tak psychickou. Každý den jí čte nebo si s ní jen povídá. Řekli mu že to může pomoct. Její mozek jeho hlas registruje, a její podvědomí ví že tu pořád někdo je, ale chce to čas.
Podlitiny v jejím obličeji a i na těle už skoro zmizely. Její krásný obličej je pohublý stejně tak jako její tělo. Všechno to co se událo si vybralo svou daň a on se modlí každý den, aby se probudila a on jí mohl opatrovat a dát jí vše co bude v jeho silách.
Niall si tiše povzdechne a podívá se na hodinky na svém zápěstí, za půl hodiny ho přijde vystřídat Liam. Každý den se tu střídají, ale už mají jen týden, Za týden musí pokračovat v turné. Mají své závazky. Pak ho tu vystřídá jeho rodina. Společnou vilu opustily a bylo tam až moc vzpomínek. Každý si pořídil svůj dům a on si pak Mary-Ann nastěhuje k sobě a už jí nepustí. Zavře na pár chvil oči a jen relaxuje.
Musel jsem usnout napadne ho, když pomalu otevře oči a podívá se na Liama který ho drží za rameno a lehce s ním třese. „Jsem tu Ni, můžeš si jít odpočinout. Pořád se nic nezměnilo?" blonďáček jen zavrtí hlavou, a zvedne se z křesla, aby se vydal domů trochu si odpočinout a Liam zaujímá jeho místo v křesle u postele dívky.
Než se však Niall dostane vůbec ke dveřím ozve se z postele lehký šepot. Okamžitě se obrátí a vrátí se k posteli kde už stojí Liam a oba se dívají nevěřícně na obličej mladé dívky a na její třepotající se víčka. Niall Mary-Ann lehce pohladí po vlasech a políbí jí na čelo. Její obličej se podvědomě otočí jeho směrem a z jejich úst se ozve sotva slyšitelně jeho jméno „Nialle". Liam se okamžitě vydá pro lékaře zatím co se Niall snaží Mary-Ann úplně probudit.
„Lásko jsem tady, otevři prosím oči. Všechno je v pořádku, jsi v bezpečí. Prosím podívej se na mě" jeho hlas doléhá k uším dívky a její mozek a podvědomí zpracovávají tu informaci. Je v bezpečí, všechno je v pořádku. Její oči se pomalinku otevírají a ona se snaží zaostřit svůj zrak. Světlo v místnosti jí oslepuje, její oči si odvykli na tolik světla. Niall přiskočí k vypínači a stáhne intenzitu světla aby ulevil jejím očím.
Na její tváři se objeví malí úsměv, když spatří jeho tvář. Niall se posadí na postel a vezme její ruce do svých a usměv jí vrací. „Konečně ses mi probudila, šípková růženko" zašeptá do jejích rtů, když jí opatrně lehce políbí. Dívka si vychutnává jeho krátký polibek a teplo jeho rukou.
Do pokoje se vrátí Liam v doprovodu lékařů a sestry a oba se chtě nechtě vydají na chodbu, aby mohly lékaři Mary-Ann vyšetřit. Liam obejme Nialla který vypadá, že to potřebuje a oba se hned na to začnou úlevně smát. Liam okamžitě volá klukům a Niall své rodině, aby všem oznámil tu novinku.
O týden později
„Nialle neboj se je tu tvoje matka a děvčata. Oni se o mě postarají. Bud se mi stýskat, ale nesmíte nechat fanoušky už déle čekat ano" Mary-Ann uklidňuje Nialla mezi polibky, když se přijde z ostatními rozloučit do ložnice, kde musí ještě nějaký čas pobývat. Včera jí konečně pustily domů a teď musí dodržovat klid. „Já vím lásko, ale prostě se mi nechce tě tu nechávat samotnou, znáš mě" usměje se naposledy Niall a pustí ostatní aby se s Mary-Ann rozloučily.
„Neboj dáme ti na něj pozor" uklidňuje Harry dívku a ta ho za to ze srandy zatahá za vlasy když jí dává polibek na tvář na rozloučenou. „Vy dejte hlavně pozor sami na sebe Hazza, a ne že budete zase vyvádět nějaké blbosti jasné" všichni se tváří nadmíru vzorně když přikyvují, ale dlouho jim to nevydrží a začnou se smát. Pak už je čas odjezdu, Paul je všechny postupně vystrká z ložnice a naloží do auta, aby stihly odlet.
O pár minut později
Paul se podívá co se děje na sedadlech za ním a nestačí se divit. Všechno je zase jak má být povzdychne si když vidí tu pětku jak se zase pošťuchuje v autě za ním. Zase jsou to oni stejní jako byli....otočí se a v tu chvíli mu přistane na hlavě čí si bunda. Všichni vyprsknou smích včetně jeho a Olliho za volantem. Ano opět jsou to zase oni, bezstarostní a bláznivý pošuci....ach bože...
Tak jsem tu ženy s oficiálně předposledním dílem této naší ságy. Ještě jeden díl a oficiální epilog a bude konec. Doufám že jste si tuto povídku užily stejně jako já. Díky za vaši podporu lásky moje ♥
Comet & Votes díky moc lásky ♥
With big love...♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Vaše Nathalii...
ČTEŠ
HouseKeeper (N.H. & 1D) /korekce a úpravy/
FanfictionHousekeeper nebo-li hospodyně. Každý si pod tím to pojmenování představí něco jiného. Ale je tu jedna osoba která se tak trochu vymyká názvu hospodyně i když je toto povolání náplní jejího dosavadního života. Mary-Ann je nejen hospodyně, ale dokáže...