*Resolve...*

1K 44 10
                                    


Mary-Ann stojící potichu u kuchyňského pultu se zhluboka nadechne, když uslyší automatické otvírání garážových vrat a příjezd dvou vozidel do garáže vily. Její srdce začne zběsile být. Snaží se naposledy uklidnit svůj dech a uhladí si své oblečení, přes které i tak je vidět jak hodně zhubla, když její tělo v posledních týdnech tolik strádalo díky psychickému vypětí. 

Může se snažit jak chce tenhle fakt nezamaskuje. Tak se alespoň snaží o upřímný úsměv na své tváři, ten který kluci znají a na který se těší a posune na pultu plnou misku čokoládových sušenek Niallových oblíbených.

To vše je však naprosto k ničemu, pozná to na výrazu Liama a Zayna kteří jako první vejdou do kuchyně a upřou na ní své pohledy. Zbytek se dostaví následně za nimi spolu s Paulem, a jí se zadrhne dech úplně, když se s ní nevítají jako vždy.

Cítí jejich pohledy na sobě a snaží se statečně usmívat. „Mary-Ann proboha co se ti stalo" to je první co vypadne z Liama který se k ní vydá jako první a opatrně jí obejme jako by byla z papíru. Nesmím brečet nesmím brečet Mary-Ann statečně bojuje, když se přimkne k Liamovy a vychutnává si po hodně dlouhé době jeho uklidňující náruč.

„Li víš to moc dobře, byla jsem nemocná. Nebylo to opravdu nic příjemného to my věř" její lež se najednou zdá snad ještě chatrnější než kdy jindy, když se Liam odtáhne a podívá se jí do jejího pohublého obličeje. Nakonec nic neřekne a jen přikývne a ona ví, že se stejně bude snažit zjistit pravdu vidí mu to na obličeji, když se otočí a pustí k Mary-Ann ostatní aby se s ní také mohly přivítat.

Jako poslední je Niall, ale ten jak se zdá bojuje sám ze sebou stojí před Mary-Ann a ona se mu dívá do jeho modrých očí které jí tolik připomínají jeho, ale bez šedého nádechu. Ne to není on běží jí hlavou seber se to není on je to Niall, kamarád Niall, jedlík Niall.

V místnosti je najednou až moc napětí, atmosféra by se dala krájet. Všichni na ty dva koukají, protože takhle Nialla neznají. Vždycky bezprostřední Niall by se jí vrhl kolem krku a pak by se věnoval té míse sušenek. Ale on si jich dnes ani nevšiml. Upírá svůj modrý pohled na dívku před sebou a bojuje s emocemi, které se v něm míchají.

Pohled Nialla

Nevěřím svým očím, stále tomu nevěřím. Tohle přece není naše Mary-Ann, ta krásná dívka s fotky tehdy s toho klubu. Tohle je jen její stín. Bledá tvář, kruhy pod očima. Proboha co jí kdo udělal, tohle přece nemůže být jen z nemoci. Myšlenky mi běží zběsile hlavou, když upírám svůj pohled na její tvář a její pokus o úsměv. Ano pokud se nemýlím prokoukly to i ostatní. Tohle není ten upřímný a veselí úsměv, který rozdávala na všechny strany.

Moje emoce se snaží mě ovládnout, a já se nakonec ovládnu a popojdu k ní abych si jí přivinul do náručí, protože já zjistím kdo jí co udělal. Přísahám sám sobě já to zjistím a pak ho vlastnoručně zabiju. „Strašně si mi chyběla Mary-Ann, jsem rád že jsme doma" políbím jí do vlasů, které voní úplně stejně jak si to pamatuji a ona se tiše zasměje. Ale není to ten pravý smích a moje předsevzetí se ještě víc utvrdí, když se podívám na kluky a hlavně na Liama a jakoby se naše myšlenky propojily, když přikývne. My tomu přijdeme na kloub.

„Co máme k jídlu umírám hlady" rozhodnu se vrátit ke své staré roly jedlíka a všichni se sborově rozesmějí včetně jí. Sice to ještě není ono, ale jde to. Musím jí dostat trochu do klidu a odvést její pozornost a tak se zmocním sušenek a ukradnu tak mísu Zaynovy, který se právě natahoval pro sušenku a rozběhnu se do obýváku. „Moje sušenky" vykřiknu a kluci se ze smíchem rozeběhnou za mnou.

Pohled Harryho

Nedokázal jsem si představit jak špatné to s Mary-Ann je ale teď už to vím. Ten šok když jsme přišly do kuchyně byl hodně velký. Z té krásné dívky zbyla sotva polovina. Nedokážu si sám představit co to muselo být za šok nebo situaci která jí dostala do tohoto stavu, ale určitě to nebyla nemoc, jak se nám snaží namluvit a my děláme že jí to baštíme. Musíme tomu přijít na kloub, protože já chci zpět tu starou stále se usmívající Mary-Ann.

Pohled Louise

Je to snad ještě horší než jsem si představoval. Niall byl z nás na tom asi nejhůř, když jí viděl. Kdyby tady nebyla Samantha řekl bych že se tady klube něco nového, ale ona tu pořád je, i když v poslední době z ní stejně jako kluci mám divný pocit, který neumím popsat. Niall by se měl co nejdřív rozhodnout kam ho to táhne, nebo to mám pocit špatně dopadne. Teď je ale důležité přijít na to co se Mary-Ann stalo. Tohle nebyla jen nemoc, jestli vůbec nějaká byla, co jí dovedlo do tohodle stavu. Musíme tomu přijít na kloub a už teď mám pocit, že se nám to nebude vůbec líbit.

Pohled Zayna

Tak tohle jsem opravdu nečekal. Když jsme odjížděly, stála tu krásná a usměvavá dívka a tohle je jen její stín. Tohle opravdu nebyla nemoc, ať si Mary-Ann říká co chce za tím je něco víc. Cítím tu změnu, která je na ní patrná. S postoje, pohybů. Sakra tohle není naše Mary-Ann. Jestli přijdeme na to co se jí stalo nebo co jí kdo udělal tak to asi špatně dopadne. Přikloním se k Niallovy, myslím že to má co dočinění s tím záhadným Jakem. Tohle se musí promyslet, hodně dobře promyslet.


Tak jo děvčata musím se vám odvděčit za vaší přízeň a tak tu máme další část. Co říkáte na Nialla, kluk se nám začíná do toho zamotávat, zdá se že Sam už není na prvním místě. Asi se jí to nebude líbit ☻ No uvidíme, nechme se překvapit. A poděkujte mé lásce terezavavrova, ukecala mě příští díly už budou mnohem delší abych děj trochu posunula. Mám vás ráda všechny hvězdy moje ♥

Coment & Votes díky moc lásky moje ♥

With big love...♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Vaše Nathalii...

HouseKeeper (N.H. & 1D) /korekce a úpravy/Kde žijí příběhy. Začni objevovat