*New Employer*

1.7K 55 4
                                    


Sakra tak tohle asi nezapnu naštvaně se mračím na tašku před sebou a pak rezignovaně pokrčím rameny a začnu od znovu. Ani tentokrát jsem to nevychytala a zase jsem to přehnala, budu muset něco dát do jiné tašky. Do více tašek lépe řečeno. Opět jako vždy když mi končí angažmá a stěhuji se z domu rodiny, u které jsem pracovala jako hospodyně se snažím nacpat všechny věci do co nejméně tašek, ale jako vždy se mi to nepodaří.

Nedělám to pokaždé samozřejmě. Někdy v domě bydlí, a někdy dojíždím. Tentokrát jsem to ovšem měla přes celý Londýn, takže jsem byla vděčná za možnost ubytovaná u rodiny O'Brienových. Škoda že se odstěhovaly do Austrálie, byla to jedna z rodin ze kterou jsem si sedla a hlavně z dětmi. Malí Jonah mi bude chybět.

No nic musím to dobalit než přijede stěhování. A taky aby jste věděli s kým máte tu čest. Jsem Mary-Ann je mi 26 a jsem ano profesionální hospodyně. Toť vše o mě jelikož musím máknout a dobalit zbytek věcí. Ach jo nesnáším balení.

O dvě hodiny později

„Díky Jeffe jako vždy za odvoz a pozdravuj Donnu ano" mávnu na řidiče stěhovacího vozu Jeffa, který už dlouhé roky spolupracuje se mnou a mým kamarádem Dominikem. 

„Jasně Mary-Ann a opatruj se" oplatí mi pozdrav a já už jen sleduji koncová světla vozu než se obracím ke svému malému domečku na okraji Londýna, který jsem zdědila po své babičce, abych si vybalila. Než se k tomu ale vůbec dostanu ozve se někde v domě vyzvánění mého telefonu a já se jen zmůžu na povzdychnutí, když ho začnu hledat mezi těmi všemi věcmi, jelikož vůbec netuším kde mám tašku.

Konečně jsem ho našla a usadila se na gauči v obýváku. Tři zmeškané hovory od Dominika, ten je dneska nějaký nedočkavý pomyslím si, vytáčím číslo a čekám až se hovor spojí. Dom to zvedá po druhém zazvonění.

„Mary-Ann kde jsi proboha, dneska se ti dovolat je docela zázrak" spustí místo pozdravu a já se musím usmát.

 „Taky tě ráda slyším Dome, mám se fajn díky za optání" odvětím mu a zadržuju smích, když čekám na jeho reakci a ta přichází po pár vteřinách.

„Jasně promiň Mary já mám toho dneska trochu moc a potřebuju s tebou nutně mluvit. Spěchá to. Už se prodal dům" vypadne z něj nakonec a v jeho hlase je znát nervozita, takže se děje něco co nesnese odklad, znám ho moc dobře takže ho moc netrápím a potvrdím, že dům už se prodal a já jsem akorát dorazila domů.

„Co se děje tak naléhavého Dome, ještě jsem si ani nevybalila" začínám být stejně nedočkavá jako on vystresovaný, jelikož to může znamenat jen jedno. Práce pro mě. A nemýlím se, když z něj vypadne.

 „Tak si ani nevybaluj, mám pro tebe práci a docela to spěchá, protože je toho potřeba hodně zařídit. Můžeme se sejít zhruba za hodinu na Beaker street v té kavárně někoho ti představím. Od něho je ta nabídka" dopoví a já okamžitě souhlasím. 

Za těch 8 let co tuhle práci dělám se ještě nestalo, abych měla tak rychle novou práci. Když se rozloučíme rozhodnu se dát si rychlou sprchu než vyrazím poznat toho kdo mě bude momentálně zaměstnávat.

O hodinu později

Přesně načas vcházím do malé rodinné kavárny a rozhlížím se po Dominikově zrzavé kštici, která je nepřehlédnutelná a skoro okamžitě ho nalézám. On si mě taky všimne a zamává mi když se blížím ke stolu u kterého s ním sedí muž, který je ke mě zády takže mu nevidím do obličeje. Jenže když stůl obejdu a on se postaví, abychom se navzájem představily zarazím se uprostřed pohybu, jelikož tohle jsem opravdu nečekala.

„Dobrý den slečno Peterson, jsem Paul Higgins rád vás poznávám" napřáhne ke mě ruku a já se snažím nezírat na něj s otevřenou pusou a reagovat trochu normálně takže si odkašlu, protože mě právě vypověděli službu hlasivky a podám mu svou ruku abych se s ním přivítala.

  „Dobrá den pane Higginsi ráda vás poznávám, prosím jen Mary-Ann a tykejte mi" odpovím mu a on se jen usměje a kývne když se všichni zase posadíme.

„Dobře takže já jsem Paul Mary-Ann, a teď k mé nabídce kvůli které tu jste" podívá se na Dominika a ten mi podává nějaké papíry a já si je v rychlosti pročítám, ale ihned na začátku se zadrhávám a podívám se docela nevěřícně na ty dva přede mnou. 

„Takže jestli to dobře chápu chcete mě zaměstnat jako hospodyni ve vile na dobu neurčitou" podívám se na Paula a ten přikývne a objasní mi proč to tak strašně spěchá.

„Situace se má tak, já jsem dnes dorazil u turné na kterém jsou momentálně kluci, a musím za zhruba měsíc přestěhovat dřívější vilu do nových prostor. Nynější dům je moc v centru a Modest chce něco více na okraji Londýna kde je větší klid. Dům už je koupený, ale musí se upravit a většina věcí kluků se musí přestěhovat z původního domu a to všechno by bylo na vás. Dominik mi řekl že jsi na tyto věci tak trochu expert a já si vyžádal dopředu reference na tebe od tvých dřívějších zaměstnavatelů. Takže pokud na tu nabídku kývneš a já pevně doufám, že ano tak budu jen rád. Nemám teď moc času shánět někde stěhování atd. večer musím dalším letadlem zpět" 

Když to na mě takhle vybalil chvilku jsem jen seděla a vstřebávala ty informace a přitom si četla zbytek smlouvy. Když jsem dojela k částce mé mzdy, která by mi za to všechno náležela málem se mi zastavilo srdce.

Částka byla dvakrát tak velká než si normálně účtujeme a Dominik věděl že peníze nutně potřebuji takže bylo jasný že na to kývnu. A kývnu na to? Ptám se sama sebe, když pozoruji ty dva jak na mě hledí trochu napjatě.

Sakra Mary-Ann nad čím ještě přemýšlíš.

Budeš dělat hospodyni 1D konečně poznáš Nialla, jasně i zbytek skupiny ale hlavně jeho. Moje myšlenky zběsile kolovali mým mozkem, ale já věděla že tomuhle se nedá odolat. A co víc další plus do mé reputace potřebné k dalším zakázkám. 

„Dobře kde to mám podepsat" vydechla jsem a ty dva se viditelně uvolnily, čemuž jsem se musela chtě nechtě pousmát. Dominik mi podal pero a já svým podpisem zpečetila na dobu neurčitou svůj další osud v podobě práce pro One Direction. Tak hurá do toho, nová kapitola mého života se začíná prolétne mi hlavou, když podám papíry zpět Paulovy...

To jsem ještě netušila jak blízko pravdě vlastně jsem...



 Ano a jsem tu z další kapitolou ve které tak trochu poznáváte Mary-Ann naší hlavní hrdinku a Dominika, který v tomhle příběhu bude hrát také velkou roli ♥

Coment & Votes díky moc lásky moje ♥

With big love...♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Vaše Nathalii...

HouseKeeper (N.H. & 1D) /korekce a úpravy/Kde žijí příběhy. Začni objevovat