*The game begins...*

961 38 10
                                    

Silvestr

Pohled Mary-Ann

Od událostí štědrovečerního večera, se daly věci konečně do pohybu. Jak se zjistilo Samantha Jeffersenová toho měla na svědomí trochu víc, než se zaměřila na Nialla stačila mezitím obrat několik obchodníků a jednoho bankéře. 

Bohužel místo pobytu jejího nevlastního bratra se zatím zjistit nepodařilo a ona sama stále mlčela, takže jsme mohly jen čekat. Já sama jsem byla dvakrát u výslechu a za pomoci Nialla a ostatních jsem se odhodlala podat na Jakea trestní oznámení pro znásilnění a nebylo to pro mě dvakrát lehké.

Dva dny se mi v noci vracely noční můry. Kdyby nebylo Nialla nevím jak bych všechnu tu hrůzu která se mi opětovně vracela ve všech myšlenkách přežila. Momentálně jsem nastěhovaná v jeho pokoji, jelikož mě nechce nechávat samotnou. Jakoby se mi tady v domě mohlo něco stát. No prostě Niall.

Dnes je silvestr a já právě za vydatné pomoci všech chystám oslavu, Nialla se musela vyprovodit z kuchyně, jelikož víc ujídal než aby pomáhal. Dala jsem mu za úkol s klukama připravit obývací pokoj, než se dostaví zbytek hostů. Eleanor a Sophie mi pomáhají s přípravou, Perrie se vydala ze Zaynem a Paulem ještě dokoupit nějaké pití a já se v duchu modlím, aby to nedopadlo jako o narozeniny.

Z mých myšlenek mě vytrhne šuškání těch dvou na druhém konci pracovní desky. Když zjistí, že je pozoruju obě zmlknou a začnou se usmívat jak sluníčka. Položím nůž a otřu si ruce do utěrky a obě si změřím pohledem *jako vysvětlíte mi co se tady děje*, ale bohužel to na ně moc neplatí protože jen pokrčí rameny, což znamená že z nich asi opravdu nic nedostanu. 

Chci se vydat za klukama do obýváku, ale zastaví mě vibrace telefonu v kapse. Příchozí sms z neznámého čísla mě na pár vteřin trochu uzemní, ale ihned se nadechnu, když si uvědomím, že už na to nejsem sama.

„Nemysli si, že tímhle to skončilo. Hra teprve začíná.."

Srdce mi bije jako o závod, když se podívám na holky které mě pozorně sledují. „Mary-Ann děje se něco, jsi bílá jak smrtka. Mám zavolat Nialla" Sophie mě drží za ruce a já jen přikývnu, protože mě neposlouchá hlas a nevydám ze sebe ani hlásku.

Posadím se na židli u stolu a Eleanor je okamžitě u mě když Sophie jde rychle pro Nialla a kluky. Snažím se dýchat normálně a uklidnit srdce. Musím myslet klidně, musím...dál už se nedostanu. Druhá příchozí smska mě totiž totálně složí. Tohle snad nikdy neskončí. Přes slzy se snažím přečíst co v ní stojí. Eleanor mi bere telefon z ruky a přečte nahlas co tam stojí, zrovna když do kuchyně vrazí Niall a kluci.

„3..2...1...start. Dostanu tě.."

Bože ať už to skončí, běží mi hlavou, když si mě Niall balí do náruče a já vnímám jen jeho. „Bude to v pořádku lásko, mi ho najdeme neboj. Ochráním tě" Niallova slova my zní v uších a já se pomalu uvolňuju. Ano Niall je tu a ochrání mě, pořád si opakuju těch pár slovíček když se zvednu s Niallova klína. „Děkuju lásko" políbím Nialla, který mě nechce pustit a chce něco namítnout, ale nakonec povolí. „Tohle vyřešíme později" oznámím jim pevně a rozhlédnu se po těch ustaraných obličejích.

Všichni vypadají trochu sklesle, ale nakonec se mi podaří je všechny popohnat zpět do práce, když dorazí konečně Paul se Zaynem a Perrie. Ukážu Paulovy ty dvě smsky a domluvím se s ním, že to probereme druhý den, nechci si dnešní den ani večer kazit.

Uložím si telefon do kapsy kalhot, teď máme silvestr a já ho hodlám naplno oslavit s těmi, které mám ráda. Dnes se budu radovat, tu radost mu nedopřeju, já mám kolem sebe někoho kdo mě má rád běží mi hlavou když je všechny pozoruju jak se vrhají opět do příprav a následovně se usměju, když si uvědomím že jsme vlastně v přesile, která mi dodává sílu to všechno přežít a v duchu se ušklíbnu když mi proběhne hlavou otázka...

* A koho máš ty Jakeu, koho máš ty.....*


Jsem zpět. Ano hurá já vím trvalo to, ale prostě promyslet plán B je trochu obtížnější než se zdálo. Tak doufám že jsem vás opět potěšila lásky moje ♥

Coment & Votes díky moc zlatíčka ♥

With big love...♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Vaše Nathalii...


HouseKeeper (N.H. & 1D) /korekce a úpravy/Kde žijí příběhy. Začni objevovat