♥ Takže hvězdy moje tenhle díl věnuji dneska terezavavrova a moc vás tímto prosím, jukně te se k ní na profil kde máme naší společnou story Dangerous Love From Campus. Budeme rády za každé přečtení, popřípadě hvězdičku a hlavně komentář. Díky moc hvězdy moje ♥
A je tu opět den odjezdu. Čas strávený s kluky strašně rychle utekl a já se musím opět loučit. Celý měsíc byl nabitý zážitky, od Liamových po Niallovy narozeniny, a dnes 2. října opět odjíždí a uvidíme se až týden před vánoci. Bude to dlouhá doba, ale snad to uteče stejně jako v létě. Mé myšlenky běží splašeně hlavou, když pozoruji tu pětku ládující se snídaní a musím se usmát, když si vzpomenu na to ráno po Naillových narozeninách.
Flashback
„Liame prosím tě vstávej, Harry bude mít dřevěnou nohu" snažím se vzbudit Liama, který je zkroucený s Harrym v prapodivné pozici na zemi vedle konferenčního stolku, ale je to marné. Rozhlédnu se po té spoušti kolem a té pětce, která je naskládaná kde se dá po celém obýváku.
Je to úplně šílený pohled, ale já se musím začít smát. Skoro úplně stejný problém jsme měli o Liamovy narozeniny, a není to tak dávno. Hlavně že se všichni dušovaly, že se to už nestane. Dva dny jsem se snažila uvést dům do původního stavu a všichni kolem mě chodily doslova po špičkách. Když se mi je za asistence Dominika podařilo dostat do postelí byl to velký zázrak. Odpoledne se mi v kuchyni vystřídalo procesí hrající všemi barvami a od bílé po zelenou. No byl to zážitek, ale dneska to asi zažijeme znovu.
Ještě že holky odjeli domů nad ránem, jinak by to bylo horší. „Mary-Ann tak koho prvního" otočím se za Dominikem, který právě dorazil po tichu do obýváku spolu s Paulem. Hurá další posila. Usměju se na ně a Paul se jen nevěřícně rozhlíží. „Ty tomu zase daly" kroutí hlavou a já se hned otočím, protože se ozve sténání z druhé strany gauče.
Když na kouknu přes opěradlo najdu Nialla držícího se za hlavu. „Mě je špatně" sténá a já se jen ušklíbnu, když se na mě podívá a svalí se zpět na zem, když se pokouší sám vstát.
„Myslím, že máme prvního adepta Paule můžeš" poprosím Paula a společně zvedneme Nialla a on ho odvede do pokoje. Mě se podaří konečně oddělit Liama a Harryho a jako poslední je Zayn a Louis, ty jsou do sebe doslova zavěšení v jednom malém křesle a je na ně docela legrační pohled.
„No myslím, že mám zase co dělat chlapci" rozhlížím se po prázdném obýváku a odhaduji čas úklidu téhle spouště. „Co první Mary-Ann" Dom s Paulem se objeví s velkými černými pytli a všichni se pouštíme do úklidu, zatím co naše princezny vyspávají kocovinu.
Jen díky těm dvěma mi to trvalo polovinu času než poprvé, a ještě jsem stihla věci kolem domácnosti. Kluci byli následující dva dny poněkud zaražení a všichni až neuvěřitelně pořádní. No vyslechli si své i od děvčat, takže to mělo svůj účinek.
Konec Flashback
„Mary-Ann bude se nám stýskat úplně stejně, ten měsíc utekl strašně rychle" Zayn mě obejme ze zadu a položí si hlavu na mé rameno, když se najednou objeví za mnou mě a vyruší mě z mých myšlenek. Pohladím ho po tváři a usměju se.
„Já vím moc rychle to uteklo, škoda že vás nestihl Jake, chtěla jsem vás seznámit" povzdechnu si při myšlence na Jakea. Jeho služební cesta se poněkud protáhla a už je pryč skoro dva měsíce. Voláme si sice každý den, ale strašně moc my chybí. Prý se dostane domů snad příští týden. A mě nezbývá než doufat.
„My taky Mary-Ann, snad to vyjde o vánoce" ozve se od stolu Louis a usměje se na mě povzbudivě.
Z haly se ozvou hlasy a Niall vystřelí ze židle, no jasně přišly děvčata se rozloučit s klukama a taky Sam. Musím se usmát, když vejdou do kuchyně a začne velké vítání. Každá se usadí u toho svého a u mě se vystřídá Harry ze Zaynem, jelikož Harry je tu zatím jediný nezadaný. Zaujme Zaynovu pozici a já zadržuji záchvat smíchu, oni si mě doslova předávají.
Ráno mě v prádelně překvapil Liam a to ve stejné pozici, později sem se zasekla u Louise v pokoji. Niall jak jinak byl první v kuchyni, ale ten mi spíš kradl sušenky pod rukama, takže z toho vznikla malá bitka, která skončila malou pusou na tvář a Niallovým spokojeným kukučem, když si odnášel plnou mísu ke stolu. No a teď Harry a Zayn.
Já vím nejradši by tu zůstaly, ale jejich povinnosti čekají, když se kouknu na hodiny je akorát čas dobalit zbytek věcí, protože za tři hodiny mají být na letišti. Dám Harrymu pusu na tvář a on mi jí vrátí a ukážu na hodiny a on se jen zakření a zaboří mi hlavu do ramene.
„Já nechci od tebe pryč" mumlá si tam pro sebe a já se konečně rozesměju a on nakonec se mnou spolu s ostatními. „Já ti to věřím Harry, tak šup šup dobalit, děvčata vám můžou pomoct" popoháním je všechny a koutkem oka zachytím pohled Sam, která se okamžitě podívá jinak, když zjistí že sem si jí všimla.
Snažím se ignorovat ten vracející se pocit, který mám pokaždé v její blízkosti, a jsem ráda, že opět odjíždí s nimi na turné. Všichni se odeberou do svých pokojů a začíná obvyklí maraton shánění věcí na poslední chvíli, pokřikování a tahání věcí do haly a následně do garáže kde se všechno naloží do auta.
Když je konečně vše pohromadě nastane to nenáviděné loučení, ale tentokrát se to neobejde bez slz, které se mi vloudí do očí.
„To bude dobrý Mary-Ann, nebreč nebo mě rozbrečíš taky" objímá mě Louis a já ho pevně stisknu a pak ho předám El. To samé z ostatními. „A Mary-Ann nezapomeň na sušenky až se budeme vracet" udělá ne mě Niall psí očka a tím rozčísne tu dusnou atmosféru a všichni se zasmějou. „Neboj nezapomenu" pohladím ho po tváři a pošlu ho za do auta, jelikož se čeká už jen na něj.
Niall se usadí vedle Sam a ta mě doslova skenuje pohledem, což je docela nepříjemné, ale je to jen pár vteřin, než se její pohled otočí k Niallovy a její výraz se naprosto změní. Hned na to se za mini zavřou dveře a auto vyjede směr letiště. Ten pohled mi leží v hlavě a opět je tu ten pocit, že se děje něco čemu nerozumím, ale zatím to vypustím z hlavy, protože pro to nemám žádné vysvětlení. Zahalí mě nevítaný pocit samoty, když vejdu zpět do prázdného domu.
Bude to dlouhý čas povzdychnu si, ale teď mám opět práci a to uklidit tu spoušť v patře a pak možná...hmm filmový večer a zmrzlina jo to by šlo. S tou myšlenkou a už o něco lepší náladou se vrhám na úklid domu a vše ostatní vypouštím z hlavy....
Tak jóóóó lásky moje. Další kapča je na světě, ale mě dnes připadá úplně šílená, prostě o ničem. Asi to bude tím že nemám nějak náladu nebo nevím. Ale snad se vám to bude líbit, a alespoň trochu vás potěším ☻ ☻ ☻
Coment & Votes díky moc miláčkové..♥
With big love...♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Vaše Nathalii...
ČTEŠ
HouseKeeper (N.H. & 1D) /korekce a úpravy/
FanfictionHousekeeper nebo-li hospodyně. Každý si pod tím to pojmenování představí něco jiného. Ale je tu jedna osoba která se tak trochu vymyká názvu hospodyně i když je toto povolání náplní jejího dosavadního života. Mary-Ann je nejen hospodyně, ale dokáže...