ÖLÜM YİYEN GÜNLÜĞÜ-ÖNDEYİŞ-

1.2K 63 26
                                    


------Hogwarts 7. Sınıf-------

Vi' Ola, yetişemeyeceğini anlayınca avazı çıktığı kadar bağırdı.

" Profesör bekleyin! "

Profesör Slughorn, iksir sınıfının kapısını kilitleyip döndü. Az daha hemen arkasında duran Ola ile çarpışıyordu.

" Profesör, iksir...sınıfı..."

" Önce bir nefes al kızım! " Ola derin bir nefes aldı ve hemen konuşmaya devam etti.

" Iksir kitabım sınıfta kaldı galiba, onu almam lâzım. "

" Kaçıncı derste unuttun? "

" Geçen ders, Gryfindor Slytherin ortak dersi..."

" Tamam, şimdi hatırladım. " Profesör Slughorn ceketinin iç cebine koyduğu anahtarı çıkarıp Ola' ya verdi.

"Bilirsin, seni severim. En iyi öğrencilerimden birisin. Normalde bunu yapmam ama, senin bir seferlik ayrıcalığın olsun. İşin bitince kapıyı kilitle ve anahtarı bana getir. En önemlisi, bundan kimseye bahsetme. " Profesör Slughorn saatine baktı.

" Geç kaldım! " Koşabildiği kadar hızlı koşarak mahzenlerden çıktı. Ola arkasından duyamayacağını bilse de bağırdı.

" Çok teşekkürler Profesör!" İksir sınıfının ağır kapısını ittirmek için epeyce güç sarfedip içeri girdi. Geçen derste yaptıkları Amortentia' nın kokusu sanki sınıfa sinmişti.

" Parşömen, ıslak toprak, yeni yağmış yağmur ve Peter Pettigrew' ın kokusu. "

Mutlulukla gülümsedi. Kitabını bulmuştu, bıraktığı yerdeydi. Üzerinde işlenmiş olan Gryfindor armasına dokundu. Annesi onun için işlemişti bunu. Eğer kaybetseydi kendini hiç affetmezdi.

Tam çıkarken, arka sıralarda masanın üstüne bırakılmış bir defter gördü. Merakla yanına gitti.
" Severus Snape' e aittir. Bizim o ha! " Ola ilk sayfayı açtığında birkaç ders notu gördü.

" Sonra Severus' a  veririm. " diyerek defterine yanına aldı.

--------Akşam--------

Ola ödevlerini erkenden yapıp bitirmek gibi iyi bir alışkanlık edinmişti. Anlayacağınız, ödevlerini hafta sonuna sıkıştırmayan nadir insanlardandı. Şimdi de, herkes yarına hazırlanması gereken ödevi yaparken Ola kitap okuyacaktı. Muggle babası, ona her ay bir kitap gönderirdi. Her ne kadar zengin bir okul kütüphanesi olsa da, hiçbiri evinden yollanan o mektupla kitabın yerini tutamıyordu. Çantasına uzandığı sırada, Severus' un günlüğünü fark etti. Severus' tan birkaç ders notu almak hiç de fena olmazdı. Tam başlayacaktı ki, Lily geldi.

" Lily, hayırdır, epey özenli hazırlanmışsın? "

" Biliyorsun, James bana küçük bir yemek teklif etti, ihtiyaç odasında baş başa. "

" Demek ki o yüzden akşam hiçbir şey yemedin."

" Merak etme, Peter benim yerime yedi."

" Canım benim ya! Yemek yerken ne kadar tatlı oluyor değil mi?" Lily yavaşça Ola ' nın yanına oturdu.

" Biliyor musun, ben seni hep Sirius ile hayal etmiştim. Yani birkaç kişi daha. "

" Peter' a çıkma teklifi ettiğimde ne kadar şaşırmışlardı değil mi? Sana ilk söylediğimde az daha boğuluyordun. Neden Sirius diyeceğimi düşündüğünüz hiç anlayamadım. Sirius bana asla öyle bakmadı. Gerçi bende ona öyle bakmadım."

" İtiraf et, hiç mi? " Ola duymamazlıktan geldi ve saatine baktı.

" Lily James seni bekliyor! " Lily bunu unutmuştu. Telaşla çantasını kaptı ve koşarak gitti. Ola sonunda yalnız kalmıştı. Eline aldığı Severus Snape' in defterini açtı. İlk beş sayfadaki iksir dersiyle alakalı notları ilgiyle okudu. Daha önce hiçbir yerde duymadığı bilgiler vardı. Merakla sayfayı çevirdiğinde bambaşka bir şeyle karşılaştı.

Severus Snape' in Günlüğü

Bu günlüğü, sana ne kadar değer veriyorum anla diye yazıyorum. Belki birgün evleniriz ve çocuklarımıza güzel bir hatıra olur. Tabi ki sana da. Bu defteri sana anla diye yazıyorum seninle geçirdiğim her anı. Sen beni sevmesende ben seni seviyorum.

Aşk diyince aklına ilk ne gelir? İki insanın birbirini aşırı derecede sevmesi değil mi? Ancak bu sevgi tek taraflı olunca başka başka adlar takarız. Benim aşkımın adı da sensin Lily. Seni her zaman seveceğim. Seven Severus Snape' in Güzel Kızıl Papatya' sısısın sen. Kalbimin en nadide parçasısın.

Benim güzel kızıl Papatyam, Lily' im

ÖLÜM YİYEN GÜNLÜĞÜ - SNİLY -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin