Medyaya bakmanızı tavsiye ederim. Eleanor Tomlinson Lily Evans olarak çok iyi bence.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Bugün göle gittik onunla. Hüsran mıydı, yoksa zafer mi anlayamıyorum.
Kafam iyice karıştı, bir yandan da netleşti.
En iyisi hepsini anlatmak.
Erkenden hazırlanmıştım, sırt çantamı yanıma almıştım. Içine epey bir malzeme doldurdum; yemek, kıyafet...
Heyecanlıydım, ilkleri yaşayacağımı umuyordum.
Ilk kez bana sevgiyle bakacağını, ilk kez yakınıma geleceğini, ilk kez sadece arkadaşı olmadığımı anlayacağını...
Umut, insanı gökyüzüne çıkaran uçan bir balım gibidir. İpini tutup sizi havalandırmasına izin verirsiniz. Hayal kırıklığı balonu patlatır. Ruhunuz bir anda yere çakılır.*
Bütün bunların olacağından habersiz, mutlulukla Lily ' nin evinin kapısını çaldım. Kocaman gülümsemesiyle kapıyı açınca, Güneş benim için o anda tekrar doğmuştu.
" Ah Sev, gelmişsin! Ama ben daha hazırlanamadım. İçeri geç, birazdan geliyorum." Evinin kapısı sonuna kadar açılmıştı. Ürkek adımlarla içeri geçtim ve salondaki koltuğa oturdum.
Mrs. Evans, Lily ' le iki kelime konuştu ve ardından Lily yukarıya çıktı.
Mrs. Evans ise yanıma geldi.
Lily ' nin kızıl saçlarına sahipti, ancak gözleri kahverenginin koyu bir tonuydu.
" Lily arkadaşın olduğunu söyledi. Merhaba canım, ben Rose Evans. " Arkadaş... Hala arkadaş... Hep arkadaş... Görmüyor.
Ben ona karşı büyük bir sevgi beslerken onun beni arkadaşı olarak görmesi canımı yakıyor.
Ama gülümsedim Mrs. Evans' a.
" Tanıştığımıza memnun oldum Mrs. Evans. Ben Severus Snape. "
" Biliyorum canım. Bir şey ister misin? "
" Sağolun. Lily ' nin güzel kızıl saçlarının nereden geldiğini öğrendim sayenizde. " Merlin Aşkına! Lily ' ye açılamadan annesine açılıyordum az daha.
O da aldırış etmedi, sanırım Lily bu özelliğini de annesinden almış.
" Evet, kızıl saçlılık ailemizde bol bulunan bir şey. " Olabilir ama kimse benim Kızıl Papatya ' mı geçemez.
Kısa bir süre sonra Papatyam geldi.
Ne kadar şanslı olduğumu bir kez daha anladım böyle bir güzellik yanımda olduğu için.
Üzerine fırfırlı yeşil bir elbise giymişti ve bu da gözlerini ön plana çıkarmıştı. O yeşil gözleri... Neşeyle parlıyordu.
Kızıl saçlarını, önüne düşmesini engellemek için küçük iki tutamı örüp arkada toplamıştı. Geri kalan saçları ise açıktı, omuzlarına dökülüyordu.
Elbisesinin ince yeşil askıları kızılların arasında kaybolmuştu.
İncecik bileklerinin hemen üzerinde bitiyordu elbise.
Çok güzeldi.
Ama ben onu güzel olduğu için sevmedim. Onu, o olduğu için sevdim. Benim Kızıl Papatya'm, Lily' im olduğu için sevdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜM YİYEN GÜNLÜĞÜ - SNİLY -
FanfictionSeverus Snape' in Günlüğü Bu günlüğü, sana ne kadar değer veriyorum anla diye yazıyorum. Belki birgün evleniriz ve çocuklarımıza güzel bir hatıra olur. Tabi ki sana da. Bu defteri sana anla diye yazıyorum seninle geçirdiğim her anı. Sen beni sevmes...