ÖLÜM YİYEN GÜNLÜĞÜ -BÖLÜM 2-

640 40 15
                                    

Merhaba Günlük,

Sana, şu anda Hogwarts Treni' nden yazıyorum. Biraz vakit buldum. Lily ona hediye ettiğim 'Muggle Doğumlular İçin Büyücülük Dünyası' nı okuyor. Bir yandan da elinde ona hediye ettiğim ayracı çeviriyor. En iyisi sana her şeyi, kaldığım yerden anlatmak.

Spinner's End-1971

Odamda oturuyordum çünkü çok yağmurlu birgündü. Aslında Lily ile dışarıda buluşup konuşmayı planlamıştık ama maalesef olmadı.

Bir anda cama kocaman bir taş attığınızda çıkan ses çıktı. Hemen yerimden fırladım ve pencereden aşağıya baktım. Lily...

Kızıl saçlarını kapişonla örtümüştü. Sırılsıklam olmuştu. Neden? Benim yanıma gelmek için... Bir kenarda asılı duran montumu merdivenleri inerken üstüme geçirdim. Annemin arkamdan bağırdığını duyabiliyordum.

" Arkadaşımla dışarıya çıkacağım! "

" O bulanıkla mı? " Olduğum yerde çivilendim.

" Ona bulanık deme! "

Koşarak dışarıya çıktım çünkü orada durduğum her an sinirler tepeme çıkıyordu. Bulanık... Ben asla Lily' ye bulanık demeyeceğim. Ona bu hakareti etmeyeceğim, asla!

Kapıyı açar açmaz Lily beni kolumdan sürüklemeye başladı.

" Lily, ne oldu? " Kızıl Papatya' nın gözyaşları yağmur damlalarına karışıyordu.

" Petunia..." Değmez. Onun için gözyaşı dökmene değmeyecek Kızıl Papatya. Bunu anla.

" Petunia ne yaptı yine? "

" Bana ucube dedi. Kardeşim yok benim diye bağırdı. " Yanına oturup yanaklarına düşen gözyaşlarını sildim.

" Petunia ile aranızın düzeleceğini biliyorum. Eğer düzelmezse zaten Petunia..." Cümlemi tamamlamadım o anda. İçimden dedim her şeyi çünkü Lily' yi üzmek istemiyorum.

" Neden böyle yapıyorsun Nia? " Kendi kendine konuşmaya başladı. Yine.

" Kendini bu kadar sıkma Lily. "

" Anlamıyorsun Sev! O benim kardeşim. "
Kardeşlik her zaman kanla olmuyor Lily. Keşke bunu o zaman görebilseydin. O kadar üzülmezdin en azından.

" Haklısın Lily. Senin için yapabileceğim bir şey var mı? " Yaşlı gözleriyle bana baktı.

" Yanımda ol. "

" Always (Her zaman). " Bu, Lily ile Petunia' nın arasının açılmasının başlangıcı oldu. Lily' nin doğum gününde halatlar tamamen koptu.

Lily' nin 11. Doğum Günü

Haftalar öncesinden hazırladığım hediyeyi özenle masamın üstüne koydum. Kızıl Papatya' nın saçına taktığım papatyaların hepsini, birbirine kalp şeklinde yapıştırmıştım. Beraber oturduğumuz ağacın dalından, bir parça kestim. Papatyaları ve kalp şeklindeki dalı birleştirdim. Güzel bir ayraç olmuştu.  Yapabileceğim en güzel hediye buydu.

ÖLÜM YİYEN GÜNLÜĞÜ - SNİLY -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin