ÖLÜM YİYEN GÜNLÜĞÜ - BÖLÜM 6 -

344 25 17
                                    

Öncelikle özür dilerim, sizi beklettim. Ancak şehir dışındayım ve birkaç gündür sağlık problemi yaşıyordum.

Ancak uzun bir bölümle döndüm ve bu bölümün devamı da var, fazla uzayınca iki farklı bölüm olarak yayınlamaya karar verdim. O da Bir Ölüm Yiyene Aşık Olmak' a yeni bölüm geldikten sonra gelecek.

Hepsine sırayla bölüm yüklemeye çalışıyorum. Aklımda bir sürü hikaye var ( bazıları HP değil ) ama yetişemem diye yayınlamıyorum. Bir iki hikaye bitince belki.

İthaf; melody-chan96 a.

Biliyorsun günlük, Hogwarts ' ta ilk yılımız bitti. Ve ilk yıldan belamı buldum da denebilir.

Neyse, tatilde onları unutmak istiyorum. Sadece Lily ' yi hatırlamak istiyorum. Sadece onun kızıl saçlarını, zümrüt yeşili gözlerini hatırlamak istiyorum.

Ve...Onun bana aşık olmadığını anladım. O bana aşık değil, benim onu sevdiğim gibi sevmiyor beni.

Nereden mi anladım? Gözlerinden... Gözler, kalbin aynasıdır. Ve ben, o aynada nerede olduğumu gördüm. Gözleri bana sevgiyle bakıyor, evet ama aşk değil ki gözlerinde olan!

Canımı acıtıyor, ben onu severken onun beni sevmemesi. Canım çok acıyor be günlük.

Ola burukça gülümsedi. Nasıl acıdığını bilirdi, tam kalbinizin ortasına kocaman bir kaya düşerdi. Burukça bakabilirdiniz sadece sevdiğinize.

" Ah be Severus, madem bu kadar çok seviyordun, neden yaptın? "

Ama belki beni sever. Belki, benim ona baktığım gibi bakar bana bir gün. Umudumu yitirmeyeceğim.

Birkaç gündür uyku sorunu çekiyorum. Çünkü gözlerimi kapatınca, Kızıl Papatyam geliyor aklıma.

İlk tanıştığımız yerdeyiz, ilk aklıma düştüğü yerde. Kitabını unuttuğu ağacın altındayız ikimiz de.

Hafif bir rüzgar esiyor, saçlarını bir o yana, bir bu yana savuruyor. Yüzünde, ona çok yakışan o kocaman gülümsemesi var. Zümrüt yeşili gözleri, benim koyu kahverengi gözlerime odaklanmış. Sadece, sadece beni görüyor.

Sesi, kulaklarıma doluyor. Kokusu, rüzgârla burnuma geliyor.

" Hatırlıyor musun Severus, kitabımı işte tam burada unutmuştum. " Her bir kelimesinde bana daha da yaklaşıyor, aramızdaki mesafeyi kapatıyor.

" Şimdi fark ettim ki, birini daha unutmuşum. Seni, Severus. Beni ne kadar sevdiğini, seni sevene kadar anlayamamışım. " Daha da yaklaşıyor bana aramızda çok az bir mesafe kalana kadar.

" Lily... " Elini, dudağıma koyuyor. İçim ürperiyor onu hissedince.

" Şşş. " Ve sonra iki elini boynuma doluyor. Kalp atışını duyuyorum, sanki ikimizinki de aynı anda atıyor. Rüzgar yön değiştirerek kızıl saçlarını yüzüme doğru savuruyor.

ÖLÜM YİYEN GÜNLÜĞÜ - SNİLY -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin