ÖLÜM YİYEN GÜNLÜĞÜ - BÖLÜM 3 -

468 30 6
                                    

Evde

Lily ile kararlaştırdığımız gibi 15 Ağustos' ta Diagon Yolu' na gitmek için hazırlandık. Kapella Teyze, erkenden gelmişti.

" Senin şu arkadaşının adı neydi Sev? "

" Lily. Gerçekten çok tatlı bir kız. "

" Lily muggle doğumlu değil mi? "

" Evet ancak bunun bir problem olduğunu sanmıyorum. "

" Ben de böyle düşünmüştüm de... Annen bu kıza karşı nasıl davranıyor? "

" Kötü davranıyor. Yani pek sevmediği belli oluyor ve ben bunun sebebini biliyorum. "

" Na-nasıl yani? "

" Annemin günlüğü... Onu okudum. " Kapella Teyze' nin yüzünün aldığı şekli asla unutmam. Zaten beyaz olan yüzü, kirece dönmüştü.

" Her şeyi biliyorsun. Ne zamandan beri? "

" Birkaç ay. "

" Annen bildiğini biliyor mu? "

" Hayır. "

" İyi. Bilememeli zaten, ne sen ne ben bildiğini annene söylemeyeceğiz. Söz mü? "

" Söz. Şey, bir şey soracaktım. Babam nerde? "

" Küçükken sana iki hediye getirirdim, hatırlıyor musun? "

" Evet. "

" Birisi babanındı. "

" O zaman babamın nerde olduğunu da biliyorsun. "

" Söyleyemem. Bozulmaz Yemin ettim. Neyse boşver bunları, gel Lily' yi alalım. "

Diagon Yolu

Lily' nin kapısını çaldığımda yine o suratsız pis kardeşi açtı. Kapella Teyze Lily' nin ailesiyle konuşmak için içeriye girdi. Petunia her zamanki gibi o suratıyla bakıyordu.

" Yine mi sen? "

" Lily nasıl? "

" Bana ne? "

" Sen onun ablasısın. "

" Bir ucubenin ablası olmakla gurur duymuyorum. "

" Neden onu bu kadar sevmiyorsun? "

" Sana söylemek zorunda değilim. "

" Eğer o cadı olmasaydı aranız yine de böyle olur muydu? " Petunia' nın yutkunduğunu görebiliyordum. Kıskanıyordu, bu kadar basitti. Cevap vermedi bana. Belki de kendisine bile cevap veremiyordu.

Diagon Yolu

" Bayan Evans, işte burası Diagon Yolu. Burada her türlü ihtiyacınız olan malzemeyi bulabilirsiniz. Yanınızda para getirdiniz mi? " Bayan Evans, şaşkınlıkla çevresine bakıyordu. Burası, yabancı olduğu bir dünyaydı. Bilmediği bir yere, bilmediği bir insanla gelmişti.

ÖLÜM YİYEN GÜNLÜĞÜ - SNİLY -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin