BAŞLANGIÇ

139 28 13
                                    

 SEVGİLİ TATLI OKUYUCULARIM,

ELİMDEN GELDİĞİNCE ZEVKİNİZE GÖRE BİR KİTAP YAZMAYA ÇALIŞIYORUM. ÖZENTİLİK YAPMAMAYA ÇALIŞIYORUM. KESİNLİKLE KENDİ DÜŞÜNCELERİMİ YANSITIYORUM.. 

 Telefonumu elime aldım.servisin gelmesine 25 dakika vardı. Bu süre de benim giyinip, süslenmeme yeterdi. Annemin de kalktığını gördüm. Ben giyindikten sonra çıkacaktım ki, arkamdan gelen sesle duraksadım.

"Çağlaa kahvaltı yapmadın!!"
"Okulda yaparım anne"diyerek çıktım evden.Düşünceli anneler.. Günümün nasıl geçeceğini bilmeden servise bindim. Yaklaşık 10 dakikaya geldik okula. Kantinden tost ve kola aldım. Etrafa bir göz atıp,boş bir masa bulunca attım kendimi sandalyeye. Tostumdan bir ısırık aldım ki; omzuma birisi dokunmuştu. Arkama baktım kimse yoktu. Sonra birden Asya çıktı karşıma.Güya beni kandıracaktı.."Günaydın"dedi.bende kendisine "Günaydın"dedim.Sonra elime bir kağıt verdi.İlk başta ne olduğunu anlayamamıştım.Asya geçenlerde Zeynep Sey'in harika romanı SOLUCAN' ı okumuştu.Oradaki Nehir gibi aşık olmak istediği kişilerin özelliklerini yazmış. Özenti gençlik. Maddeleri sıralamış;
1.saçlarına özen gösterecek
2.yakışıklı,sempatik olacak
3.Kaslı olacak.
"Ben sevmedim bunları"dedim. "Neden? Ne güzel olmuş. Tabi senin sevdiğin belli."dedi. "E yani. Sevdiğim sırf benim için, gidip kas mı yapacak? Beni kazanmak için."Düşünsene !! yakışıklı,kaslı. Off, hayali bile güzel anasını satayım."dedi. Bir ara beyninin sulandığını farkettim. Koluna çimdik atınca kendine geldi gerizekalı. Ne kadar gerizekalı desemde, seviyorum ya. İlk ders matematikti. Sıradayken koridordan hafif bir bağışmalar geliyordu. Evet evet ya bu bizim Eceydi."ilk ders matematik mi olur? hay ben bunu bulanı. Senin hiç işin gücün yok muydu? Ne bileyim gidip karınla otursaydın.Senin neyine önemsiz bir şeyi bulmak."diyordu. Sınıfa gelince çok ciddi gözüyordu. Ciddi olduğunda, ( bizim öyle arkadaşlığız vardır ki ) bizi görünce; eski haline döner şapşal şey. Ona bir kahkaha attım. O da güldü tabi."Sakin ol şampiyon"dedim. Sonra Asya ile ben ön taraflara geçtik.Asya ile benim ortak yanlarımızdan birisi de; Matematiğe bayılırız.Harika bir dersin ardından (gizem ve ecenin yakınması dışında) tenefüs zili çalmıştı. Her şey o an başlamıştı.

Vazgeçilmeyen EsmeRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin