Bölüm 11

30 8 0
                                    

Mustafa, hâlâ trafik kazasının etkisinden çıkamamıştı. Bunun için kalbine kimseyi sevmeme emri vermişti. Ece'nin yanına gittiğimde, heyecanlı bir şekilde bekliyordu. Benim suratımı görünce, yüzü düştü hemen. "Ecee!! Seninkinin yardıma ihtiyacı var." dedim. "Ne için?" diye atladı Gizem. "Kanka Mustafa Damla diye birine aşık olmuş. Yüzük takmışlar hatta. Ama bir gün kavga ettiklerinde, Damla kendini yola atmış. Araba çarpınca orada ölmüş. Artık hızı ne kadar onu da tahmin et"dedim. Ece ağlamaya başlamıştı. Koşarak Mustafa'nın yanına gidiyordu. Mustafa, bu sırrı hiçkimse  bilmediği için, bunun nereden duyulduğunu düşünecek ve belki de sinirlenecekti. Onları merakla izlemeye başladım. 

MUSTAFA'DAN

Çağla yanıma gelmişti. Normalde çok iyiydik ama okulda çok fazla konuşmazdık. Gelme sebebi neydi acaba? Ben ona bu merakımı sorunca "saçmalama"dedi ve öptü beni. Yaşadıklarımdan sonra tekrar aşık olmak istemiyorum.Bunun için kızlarla arama mesafe koyuyordum. Eğer beni öpen başka biri olsaydı o kişiye çok kızardım. Ama ben küçük canavarıma kızamazdım kii. Çünkü o benim en yakın çocukluk arkadaşımdı. Sonrasında benden müsade alıp Adem ile konuşmaya başladı. 

"Ece değil mi o ya"diyen Adem'e baktım ilk başta. Sonra ise koşarak gelen Ece'ye. Ağlıyordu. Onunla yakın olmasak da arkadaşımdı. Yanıma  oturunca nefes nefese kaldığını hissettim. "Ne oldu"diye sordum. 

"Adem bizi yalnız bırakır mısın?" diye sordu Adem'e bakarak. Adem'de kafasını sallayarak gitti. Ece hala ağlıyordu. Bende elimi kaldırıp gözyaşlarını sildim. 

"Mustafaa ben seni çok seviyorumm."dedi. Bende sadece şaşırdım. "Be-ben maales-"derken öperek sözümü kesti. Gözlerini kapatmıştı ama ben yine herzaman ki gibi şaşkınca bakmıştım. Kendime geldim bir süre sonra. Onu yavaşça ittirdim. Dudaklarını benimkinden ayırdığında "Ne yaptığını sanıyorsun Ece!!"dedim. Bana sadece öyle baktı kızarmış bir şekilde.

*

Oha artık Ece ne yaptın sen? Diye bağırdım Ece'ye. "Bilmiyorumm"dedi yüzü kızarmış bir şekilde. "Bana ilgi gösterince, bir an"diyip sustu. "Ne yani Ece gözyaşlarını sildi diye. Ah be kızım. Şuan bu olay herkesin ağzında gezecek"dedim bende. Bu sırada Berk geldi ve

"Ayrılalım"dedi.Ben ise cevap veremedim. Cevabı Asya verdi. "Neden, ne oldu be enişte?"dedi. 



Vazgeçilmeyen EsmeRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin