Bölüm 7

46 17 7
                                    

"Hoşlandığın var mı?"dedim. Saçmaladığımın farkındaydım ama merak etmiyor da değildim. "Var. Gülünce içim parçalanıyor,bana bakınca mutluluktan uçuyorum resmen"dedi. -bende neden şans yok ya.-diye geçirdim içimden. "Hm baya şanslıymış sevdiğin"dedim sevdiğimi ona söylemek istercesine. "Evet şanslı"dedi. İnanamıyorum bilerek mi yapdı. Odunsun odun. O kadar belli ettim be!!! Ağzımdan "çüşş" lafı çıktı."anlamadım"dedi gülerek."yok bir şey"dedim. "Söyleyecek misin bak sinirleniyorum!!"dedi sinirlenmeye yakın bir şekilde. "Bir şey yok dedim sana"dedim. Baktım bu konuşma iyi bir yere gitmeyecek ayaklandım ve gitmeye kalkıştım ki yine kolumdan çekti. Beni yanına oturttu. " sevdiğim insan bana kızıp da çekip gidemez anladın mı?"dedi. Ben yanlış duydum hatta şuan çadırda uzanıyorum. "Senden hoşlanıyorum Çağla!"deyince işte gerçek olduğuna inandım. Birşey diyemedim ilk başta. "Şimdi anlat bana"dedi. Bende sadece sevdiğimi anlayamadığını söyledim. Birde sinirlendiğimi. "Ay ben seni-"derken ağzını kapattım işaret parmağımla. Tam bir hemşire misali. " o kadar ilerlemedik değil mi?" dedim gülerek. Kendisi de güldü. Sonrasında zaten bizimkilerin yanına döndük. Gece yatmadan önce ise Ece'nin saçmalığını duymadan yatmadık. "Burda ayı var mıdır??" biz buna kahkaha ile karşılık verince bize sinirli sinirli baktı tabii. Gece 1 olunca yatmıştık. Sabah da toplu kahvaltıda organik şeyler yemiştik. Yanında da kahvaltıda olmazsa olmazı hazır şeyler.. Bazıları gelirken bahçeden getirmişti. Bazıları ise marketten hazır gıdalar almışlardı. Kahvaltı yapıldıktan sonra voleybol oynanacaktı. Ali, Sedat,Berkay,Kübra,Seda,İkra,Bahar,Emir,Kemal,Mete bir grup.. Ece,Gizem,Asya,ben, Emin,Semih,Selim,Nilay,Sercan,Berk bir gruptuk. Baya bir çekişme sonunda biz kazanmıştık. Karşı takımdakiler de güzel oynuyorlardı ama Asya ile Ece voleybol takımındaydı. Berk ise çevik hareketleriyle bize güç katmıştı. Hele o smaçları 😍.  En kötüsü de son dakika  taşa takılıp düşmem. Ulan bir yerde de dengesizliğimi göstermesem şaşarım. Ve bacağım kanamıştı. E benim Berk'im ilgilendi benimle. Harriiiikkaaa bir haftanın ardından eve dönüyorduk. Eve gelince annemgilin merakı ile geçirdiğim günleri anlattım. Ardından odama çıkıp bir duş aldım. O kadar rahatladım ki hemen uyudum. Sabah güzel bir kahvaltının ardından okula gittim. Baktım bizimkilerden kimse yoktu. Demek ki daha kalkamamışlardı. Kitabımı okumaya devam edeyim bari. "Bu yaprak kimi seçecek acaba"derken birisi " alii!!" dedi. Kesinlikle Asya. Nefret ediyorum bunlardan. "Off be Asya"dedim. Kendisi için hiç problem değil. Hatta gider kendisi sorar "kitabın sonunda noluyoo"diye. Dün olanları anlatmaya fırsatım yoktu. Onun için Asya ya olanları anlattım. Ece de gelmişti. Olayları beynimde bir tekrar yapınca heyecan bastı. -şimdi bize nolacak-diye geçirmeden edemedim. "Ne mi olacak bir gün gelir teklif eder sende kabul edersin"dedi Ece. "Beni nasıl duydun lan! İçimden geçirebilme özelliğim mi kayboldu??"dedim. "Maalesef tatlım dışından söyledin bunlari"dedi. Hayretler içinde onlara bakarken "sen heyecanlanınca dışından söylüyorsun biz bunu sana söylemiyoduk ama"diye ekledi Asya. "Ohaaa ben Berk'in yanında-"dedim. Ders zili çalmıştı. Ders KİMYAAAA. Hiç sevmem.. Kapı da çalmıştı. Mutlaka Gizem di. Gizem bazen uyanamazdı. Annesi kaldırınca uykulu uykulu gelirdi okula. Bugün annesinin kaldırdığı belliydi. Defteri yazdıktan sonra hoca anlatmaya başladı. "Konumuz şekerler"demeye kalmadı Gizemlerin arkasında oturan Selim"şeker mi??😋"dedi dilinden salyalar akarken. Sınıf kahkaha atmıştı ardından. Rehberimde "şeker hastası Selim" diye kayıtlıydı. Hatta birinde bahçedeydim. Selim arıyormuş ve annem de bunu görmüş. Ben gelince "arkadaşın şeker hastası mi?? Yazıkkkk"demişti.😖 bende koca bir kahkaha attım tabii. 😂 anlamıştım neyden bahsettiğini. Sıkıcı dersten sonra zil çalmıştı. Bahçedeyken uzunu görmüştüm. Uzun kim mi? Bizim Gizzonun sevdiceği...😄 onu görünce Gizem'in ayağına vuruverdim. Öyle bir vurmuşum ki ağrıdan bir hal oldu kızcağızz. "Gizemmmmm uzun enişte geliyooo"dedim. "Kızım geliyorsa geliyor vurmana gerek yoktu!!" diye kızdı bana 🙅 . "lann buraya geliyooooooo!!!!" dedim bağırarak. Hemde suratına baka baka..

Vazgeçilmeyen EsmeRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin