Part 13. monday

1.3K 59 9
                                    

point of view Caithlynn Dallas

In stilte eet ik mijn eten verder op. 'Mag ik van tafel?' vraag ik. 'Ja, maar jij en hayes moeten wel de afwas doen' zegt Nash. 'Maar ik moet ook nog huiswerk maken' zeg ik. 'Caithlynn dan had je het weekend anders moeten inplannen' zegt Shawn. ik zucht. 'Kan ik niet ruilen dat ik het morgen doe?' vraag ik. 'Voor deze ene keer' zegt Aaron. 'Dankjewel Aarontje' zeg ik. 'Ga nu maar je huiswerk doen' zegt Cameron. Ik knik en loop naar boven. Eigenlijk had ik alles al af, maar ik wil niets samen doen met Hayes hij is erg vervelend. Ik ga maar achter mijn computer zitten. Voor het geval dat ze dadelijk binnen komen en er achter komen dat ik helemaal geen huiswerk heb. Ze zijn al boos dus ik moet ze niet nog bozer maken.

Ik heb ongeveer een halfuurtje boven gezetten. Ik loop naar beneden. Beneden plof ik op de bank. 'Heb je al je huiswerk af?' vraagt Cameron. 'Ja, dat heb ik' zeg ik. hij knikt. 'Mag ik even op mijn telefoon?' vraag ik. 'Nee, dat mag niet. je hebt straf' zegt Nash. 'Just asking' zeg ik. 'Je weet het antwoord toch al' zegt Cameron. 'ja' zeg ik. 'Welk huiswerk moest je maken?' vraagt Taylor om het onderwerp te veranderen. ' Wiskunde' zeg ik maar snel. Ze knikken. we kijken maar wat tv. 'Ik ga denk ik maar slapen, trusten' zeg ik. 'trusten' zeggen de jongens. Ik loop naar boven. boven pak ik mijn pjyamma en kleed me om. Ik ga in bed liggen maar daarvoor pak ik nog even mijn laptop. Ik kijk nog wat netflix totdat mijn ogen zwaar worden. Ik leg mijn laptop weg en ga slapen.

point of view Cameron Dallas

'nash' vraag ik. 'ja' zegt hij. 'Hebben we erg goed aan gedaan om Caithlynn te straffen?' vraag ik nerveus. 'Ja natuurlijk, caithlynn moet gewoon wat regels leren en als ze over altijd mee weg komt gebeurt dat niet' zegt Nash. 'Ja daar heb je gelijk in' zeg ik. 'Denk je dan van niet?' vraagt Taylor. 'Jawel, maar ik wil niet dat ze me haat' zeg ik. 'Je zag haar reactie toch toen jij boos werd, ze snapte dat ze fout zat en luisterde gelijk' zegt Taylor. 'Ja je hebt gelijk' zeg ik opgelucht.

Caithlynn is wel mijn kleine zusje, mijn alles. Mijn ouders willen haar niet meer hebben, dat is een van de redenen waarom we het contact compleet hebben verbroken. Ik wil niet dat ze pijn lijdt door de keuzes van mijn ouders. Zij heeft er niet voor gekozen. Ik wil haar beschermen tegen alle kwade dingen. een beetje zoals vroeger. Vroeger was het altijd c&c tegen de wereld. Ik hoop heel erg dat dat nu nog steeds is. Ik wil mijn liefste zusje nooit van me leven kwijt. Dat zou ik niet aan kunnen. Nash en Taylor zeggen dat het goed is dat ik strenger ben, zodat ze luistert. Ik hoop zo erg dat het klopt. Als caithlynn iets zou over komen zou ik dat mezelf nooit vergeven.

'Jongens ik ga slapen' zeg ik na een tijdje. 'Trusten' zeggen ze allebei. 'Trusten' zeg ik en loop naar boven. Ik loop richting mijn kamer. Ik stop voor caithlynn's deur. Ik twijfel even maar ga toch naar binnen. Langzaam duw ik de deur klink omlaag. Ik duw de deur voorzichtig open. je hoort wat gekraak. Ik loop op mijn tenen naar binen. Ze ligt te slapen. Snel maak ik een foto. Ik geef haar voorzichtig nog een kus op haar voorhoofd. Ik draai me om en loop op mijn tenen naar de deur. Ik sluit de deur weer en draai me om. Ik schrik. 'Wat deed jij in Caithlynn's kamer?' vraagt Hayes. 'Ik gaf haar gewoon een kus' zeg ik. 'Misschien moet je Caithlynn met rust laten' zegt hij. 'Hayes, ze is mijn zusje ik ben misschien boos, maar ik hou wel van haar' zeg ik. Hayes draait zich om en mompelt nog iets wat ik niet kan verstaan. Ik haal mijn schouders op en loop weg richting mijn eigen kamer. Ik kleed mezelf om en ga in mijn bed liggen, langzaam val ik in een diepe slaap.

point of view Caithlynn Dallas

Ik kreun van het horen van de wekker. Ik haat ochtenden en vooral maandagochtenden. Ik kijk op mijn wekker het is nog maar zeven uur dat is veelste vroeg. Ik wil nog slapen. Ik duw mezelf omhoog en ga probeer uit bed te stappen. Ik pak een simpel setje kleren wat bestaat uit een spijkerbroek met gaten, een wit shirt met een tekst en ook nog een vestje. Simpel maar fijn. Ik loop naar de douch. Door de warme stralen van de douch wordt ik een beetje meer wakker. Snel stap ik vanonder de douch. Zo snel mogelijk droog ik me af en kleed me aan. Ik doe mijn haar in een hoge paardenstaart. Ik doe een beetje mascara en lipgloss op. Ik pak mijn schooltas en loop naar beneden. 'Goedemmorgen' zeggen ze allemaal. Ik vind het te vrolijk. 'ja' zeg ik en loop naar de keuken. Ik pak wat te eten in voor school en maak ontbijt. Ik loop met mijn ontbijt naar de tafel. ik plof neer en begin te eten. 'Niet zo'n ochtend mens?' vraagt Hayes lachend. 'Hoelaat is het?' vraag ik. 'tien voor acht, hoezo?' zegt hayes. 'We praten pas om acht uur' zeg ik tegen hem. De jongens beginnen te lachen. Ik snap niet wat er grappig aan is, maar het zal allemaal wel.

'Caithy, we gaan. Kom je?' vraagt Nash. 'Ja, trek even mijn schoenen aan' zeg ik. Ik pak mijn tas en ren naar de gang. daar pak ik mijn nieuwe Adidas sam smith witte schoenen. Ik pak nog een jas en loop hayes en Nash achterna richting de auto. Ik zit achterin. Nash en Hayes zitten voorin wat te klote. Ik pak mijn telefoon. man, wat heb ik hem gemist. ik heb veel gemiste berichtjes van kian

k= viel het mee thuis?
K=hoe gaat het?
K=Straf gekregen
K=Caithlynn negeer
K=mag je me niet meer appen
K=caithlynn dit is niet leuk
c= Sorry Kian, mijn telefoon werd afgepakt. Ik moet hem na school gelijk weer inleveren een week lang. srry als ik dan niet reageer. Lots of love Caithy

Ik stop mijn telefoon weer weg en loop de school binnen als we zijn gepakeerd. Ik loop naar Sterre toen. Plots horen we kei haar 'CAITHYYY, STEERRR'

the little DallasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu