Part 2. Weekend

2K 93 5
                                    

Point of view Caithlynn Dallas

=Zaterdag=
ik en Shawn hebben nog veel liedjes samen mee gezongen. Tijdens het zingen Was ik op Shawn's bed in slaap gevallen. Het enigste wat ik nog voelde voor dat ik in een diepe slaap viel was dat hij langs mij kwam liggen.

Ik werd uit mijn slaap geholpen doordat Nash mij wakker begon te schudden. Ik ga rechtop het bed zitten, ik haal mijn hand door mijn haren heen. Ik kijk Nash aan, snel draai ik mij om en kruip weer onder de deken. 'kleintje, kleintje, kleintje' zegt hij. Hij weet dat ik dat haat. 'Wat Hamilton' snauw ik naar hem. 'je moet wakker worden' zegt hij simpel. 'Was het niet duidelijk dat ik dat niet wil' vraag nou eerder zeg ik tegen Nash. 'Ja maar toch heb je pech' zegt Nash. 'En waarom heb ik dan wel niet pech?' vraag ik met een diepe zucht. 'Oké, dit heb je niet van mij maar Hayes wilt een bak cola over je heen gooien, dus doen wij dat eerst' zegt Nash terwijl hij zijn kwaadaardige lachje doet. 'oké' zeg ik zuchtend. 'Wat is het plan?'.

'Oké, wij vullen een emmer, die emmer zetten we boven de deur post' zegt hij simpel. 'Oké, ik pak wel een emmer, want gevuld met water kan ik die dus never nooit op tillen' zeg ik. Nash knikt. Ik loop de kamer uit naar de gang kast of kamer ding. Ik pak uit de gang kast een emmer en loop terug. Ik geef de emmer aan Nash die hem gaat vullen. Als Nash dan doet pak ik een Camera en plaats hem ergens waar Hayes hem niet ziet. 'Ik zet de emmer op de deur en jij gaat in je bed liggen en dan haal ik Hayes' zegt Nash en zet de emmer op de deur. Ik ga gewoon in mijn bed liggen.

Langzaam maar duidelijk hoor ik de stemmen en voetstappen dichterbij komen. 'Je weet zeker dat ze slaapt, want anders kan ze mij terug pakken voordat ik al iets gedaan heb' zegt Hayes. 'Tuurlijk' zegt Nash. Ik hoor Nash en Hayes nog wat onduidelijk praten. 'gaat u voor het is jou idee' zegt Nash. slim kind is hij (soms). Hayes opent de deur en de bak valt naar beneden echt precies op Hayes zijn hoofd. Nu slim zijn ga toneel spelen. 'Wat gebeurt hier?' vraag ik alsof ik er wakker van geworden ben. 'Weet jij hier niks van af' vraagt Hayes verbaasd. 'Tuurlijk niet, het is ochtend' zeg ik met geen neppe gaap. 'daar heb je een punt, jij doet echt niks in de ochtend' zegt Hayes. Ik praat nog wat met hun en pak ondertussen mijn kleren. Mij kleren bestaat uit een crop-top met bloementjes en een high-wasted kort broekje. Ik pak mij kleren en loop naar de badkamer. Ik douch snel en doe wat make-up op.

Ik loop naar mijn kamer. Ik pak tussen mijn schoolboeken de camera er tussenuit. Snel zet ik alles op de Computer en upload het op mijn Vine kanaal. Daarna pak ik mijn gloednieuwe iPhone 6 in het goud. Ik heb er zo lang voor moeten sparen. Snel ren of loop ik naar beneden. 'Waarom zo vrolijk, het is ochtend?' vraag Cameron en iedereen kijkt mij aan. Het is speciaal als ik vrolijk ben in de ochtend. 'Nou, als je mijn Vine kanaal volgt weet je dat' zeg ik terwijl ik mijn lach probeer in te houden. 'Oké' zeggen ze allemaal te gelijken tijd. Cameron zoekt mijn kanaal op en schakelt via zijn telefoon het filmpje op het grote beeld scherm, zodat iedereen het tegelijkertijd kan zien. Iedereen begint te lachen behalve Hayes. 'Jij' zegt hij. 'Hoi' zeg ik droog en vrolijk. 'Jij had er toch niets mee te maken?' zegt Hayes geïrriteerd. 'Ja en nee, het enigste wat ik deed was een emmer pakken en een verborgen camera plaatsen' antwoord ik zijn vraag. 'Juul rennen' zegt Nash terwijl hij weg rent.

Snel sta ik op en begin te rennen. Ik weet niet waarnaar toe, dat komt doordat ik Nash achtervolg. Nash rent een kamer in en draai de deur op slot. 'Nash laat mij erin' zeg ik. 'nee je moet je zelf maar redden' zegt hij en begin te lachen. Stom kind is hij ook (altijd). Snel kijk ik rond om een andere plek te vinden waar ik mij kan verstoppen. Tuurlijk moet deze gang weer dood lopen. Opeens staat Hayes daar. Hij is veel te gespierd tegen mijn flexibele lichaampje. Hij loop naar mij toen. Snel schreeuw ik naar Nash dat hij de deur open moet doen. Nash schreeuwt gewoon kei hard nee terug nu ben ik zwaar gekwetst. Hayes loopt naar mij toe en blokkeert de uitgang. chippies. Hayes tilt me op over zijn schouder. 'Help ik word ontvoerd door een Haas' schreeuw ik steeds. Hayes loopt gewoon Dwars door de woonkamer en ik zeg 'Gaan jullie me nog helpen?'. Iedereen schud zijn hoofd. Eikels.

Hij loopt naar de tuin. 'Haas alsjeblieft niet het zwembad' smeek ik hem. nooit gedacht dat ik bij een Haas moest smeken. Maar ja alles moet de eerste keer zijn. Ik zie dat Cameron staat te filmen. stomme kabouter. 'Hayes wat moet ik doen dat jij mij niet in het zwembad gooit?' vraag ik aardig. 'niks' zegt hij en gooit mij in het zwembad. Dat laat ik niet zomaar gebeuren en snel trek ik Hayes mee. Niemand haalt zomaar een grap met mij uit. ook al hebben ze dat al zo vaak gedaan. Maar dat maakt even helemaal niet uit. Haas en ik klimmen beiden uit het zwembad. 'Hayes mijn nieuwe iPhone zat nog in mijn broek' zeg ik. 'Is hij kapot?' zegt hij. 'ja' zeg ik terwijl ik naar de bodem van het zwembad wijs. Snel duw ik Hayes  het water in en loop naar boven om mijzelf te gaan douchen en me om te kleden. Hayes lieverd ik waarschuw jou. Mijn wraak zal zoet zijn.

**************
heey people

vote-comment



the little DallasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu