Part 21

636 19 12
                                    

pov Caithlynn

IJsberend loop ik door mijn kamer heen. Hayes en ik krijgen sowieso straf van Shawn. Shawn is bijna nooit boos, maar als je hem dan toch boos maakt dan moet je goed opletten met wat je doet en zegt. Maar één ding is duidelijk geworden uit dit alles, tussen mij en Hayes gaat het dus nooit meer goed komen. Iedere keer zoekt Hayes mijn grens op en gaat er over heen. Hayes vindt dat ik dat dan maar moet pikken, maar ja ik heb ook mijn agressie. Ik ben eigenlijk best bang voor de reactie van Shawn zo. Of in iedere geval wat er nu gaan gebeuren.

' Caithlynn kom nu naar beneden' hoor ik een van de jongens schreeuwen. Bang loop ik naar beneden. Ze zijn zoiezo boos op Hayes en mij. De jongens vinden het niet erg als we ruzie maken, wel irritant, maar vechten vinden ze te ver gaan. Ik vind dat ze er geen oordeel over mogen hebben, want ik weet zeker dat een van de jongens ook wel eens heeft gevochten. Maar ja natuurlijk vinden hun dat ik dat weer niet kan. Soms wordt je echt gewoon gek van hun. Dan is dat weer niet goed, dan dat, ze maken echt overal een probleem van.

Eenmaal beneden aan gekomen ga ik op de zetel in de hoek van de kamer zitten. Alleen Shawn, Cameron, Taylor en Nash zitten hier in de kamer. 'Caithlynn, hoe oud ben jij nou? Wij vinden dit echt niet kunnen' zegt Cameron geïrriteerd. 'Net alsof jullie je gedragen naar je leeftijd' mompel ik zacht. ' Wat zeg je, caithlynn?' vraagt nash. 'Ik zei niks, Nash' snauw ik terug. 'je moet Hayes gewoon met rust laten, je kan hem niet zo aanval als je net deed' zegt Nash rustig. 'o nee natuurlijk niet, laten we allemaal Hayes beschermen want hij is zo zielig' zeg ik geïrriteerd. 'Caithlynn, je hebt twee weken huis arrest' zegt Shawn. 'O en wat voor straf krijg Hayes dan?' zegt ik boos. 'een week huisarrest' zegt Taylor. 'Pardon, Hayes heeft net zoveel gedaan als mij en ik krijg alle schuld hier' schreeuw ik. 'Het is je eigen fout Caithlynn, Je had verstandiger dan Hayes moeten zijn' schreeuwt Nash nu ook. 'Volgens mij toen ik het laatst checkte ben ik nog steeds de jongste hier en moet Hayes verstandiger zijn en Nash jij neemt alleen maar op voor je broertje' schreeuw ik. 'Hou er over op caithlynn' schreeuwt Cameron. 'Waar is mijn broer als ik hem aan mijn kant wilt hebben? O nee wacht ik heb geen broer meer' schreeuw ik terug wanneer ik naar boven ren. 

point of view Cameron Dallas

Ik ben boos op Hayes en Caithlynn. Ik ben ook vooral teleurgesteld in Caithlynn. We moeten gewoon er voor zorgen dat we met ze alleen in dit huis kunnen wonen zonder constant die ruzie's die er zijn. Ik weet ook dat Caithlynn het moeilijk heeft met dingen, maar luisteren naar ons is niet een van de dingen waar ze goed in is. Toen ze nog bij onze ouders woonden, was ze vaak alleen thuis en kon ze haar eigen plan trekken. Nu zijn er 8 jongens, ik tel Hayes niet mee, waar ze naar moet luisteren en volgens mij heeft Caithlynn het nog niet helemaal door dat het voor haar makkelijker wordt als ze gewoon weg eens luistert. 

Het doet me wel echt zeer wat Caithlynn zei. "ik heb geen broer meer". Ik wil ook alleen maar het beste voor Caithlynn en vaak gaat dat niet op de aller leukste manier. Ik weet ook wel dat ze het niet meent, maar toch. Misschien waren wij ook niet helemaal eerlijk en moeten we Hayes ook  2 weken huisarrest geven. Ja dat zou wel zo eerlijk zijn. Ze waren allebei fout. 

'jongens, misschien is het wel zo eerlijk als we Hayes ook 2 weken huisarrest geven' zeg ik. Ik zie Nash, Taylor en Shawn opkijken. 'Ja, dat is waar' zegt Shawn en Taylor knikt. 'Ik ben het daar niet mee eens' zegt Nash. 'O en waarom dan wel niet?' vraag ik. 'De enige reden waarom jij Hayes twee weken huisarrest wilt geven omdat je het dan eerlijk vind tegen over Caithlynn' zegt Nash.  'Dat klopt, maar ze waren allebei net zo fout, dus dan is het oneerlijk om Hayes maar 1 week te geven' zeg ik. 'Nash daar heeft Cameron wel gelijk in' zegt Taylor. 'Oke oke dan geven we hem ook maar twee weken huisarrest' stemt Nash in.

'Hayes kom naar beneden' schreeuwt Nash. binnen 5 minuten zit Hayes beneden op de bank. 'Wat is er? we hadden mijn straf toch al besproken?' zegt Hayes verbaasd. 'We verhogen je straf naar 2 weken' zegt Shawn. 'Wat? waarom?' zeg Hayes geïrriteerd.  'omdat we even overlegd hebben en toen kwamen eruit dat jij en Caithlynn wel dezelfde straf moeten hebben' zegt Taylor.  'ik vind dit nergens op slaan' zucht Hayes. 'Hayes, je hebt het er maar mee te doen, probeer Caithlynn volgende keer ook niet uit te dagen' zegt Taylor. 'Maar zij viel mij aan hoor.' zegt Hayes terug. 'Hayes, jullie zijn beide fout, dus krijgen beide dezelfde straf' zegt Nash. 'oke dan, maar konden jullie niet gewoon Caithlynn straf naar een week halen' vraagt Hayes. 'nee, wij hebben besloten dat jullie twee weken huisarrest hebben' zegt Shawn. Hayes knikt en gaat verder niet in discussie.

JKfjsakgjksjg

hey

sorry dat zo lang duurde


Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 19, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

the little DallasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu