part 9. Verboden

1.3K 70 6
                                    

point of vieuw caithlynn Dallas

Ik draai me om en kijk in de richting van het geluid. Een schim komt steeds dichterbij, ik kan niet plaatsen wie het is. Nu zie ik wie het is. Het is jc. Ik ren naar hem toe en spring in zijn armen. 'Ik heb je gemist' zegt hij. ' Ik ook, ik ook' zeg ik terug. 'Waarom ben je hier?' vraagt hij. ' Ik kwam jullie mensjes even bezoeken' zeg ik lachend terwijl ik door Jc's haar wrijf. 'Ga je mee een taart bakken?' vraagt Kian heel random. 'Alleen als het chocoladetaart is' zeg ik. 'Deal' Kian en ik lopen naar de keuken en zetten alle spullen klaar.

Tot nu toe gaat het bakken er goed. We zijn in iedergeval nog schoon. Dat was de vorige keer wel anders. Ik zie in mijn ooghoek Kian een ei pakken. Hij gooit hem naar mij, maar ik buk optijd het ei komt tegen ricky aan. Ik begin te lachen en Kian ook. Ik lig letterlijk op de grond van het lachen. Opeens zie ik een grote witte wolk met meel. ' Ricky, waar was dat goed voor? Ik heb toch niet tegen jou aan gegooit' schreew ik. 'Als jij niet had gebukt was dit nooit nodig geweest' zegt hij. Ik zucht, ricky logica. Ik kijk opzij gelukkig zit Kian ook onder. Ik pak snel een ei en gooi hem tegen Kian aan. Kian begint als een meisje te gillen. Wat echt heel grappig is. Ricky loopt snel weg. Kian en ik blijven nog in der keuken. Plots voel ik Kian's lippen op die van mij. Ik zoen terug. Er is een soort raar moment net alsof er overal vuurwerk is. Ik trek terug. 'Caithlynn?' vraagt Kian. 'Ja, Kian' zeg ik terug. 'wil je mijn vriendin zijn?' vraagt hij zenuwachtig wat er schattig is. 'Ja' zeg ik. hij zoent mij, op dat moment horen we het geluid van de camera. We kijken tegelijk opzij en daar staat ricky. 'Hij staat online' en met dat huppelt Ricky vrolijk verder. Ik grinnink. Kian en ik beginnen onszelf en de keuken schoon te maken.

Na een halfuurtje zijn we klaar. Ricky wou ons ook gewoon niet helpen. Het was deels zijn schuld van de troep. We ploffen op de bank. Dan gaat mijn telefoon. 'Wie is het?' vraagt Kian. 'Cameron' zeg ik. Ik neem de telefoon op.

c= Hallo
Cam= Hallo Caithlynn
C= wat is der?
cam= Ik kom je nu ophalen
C=nu al? kan ik niet wat langer blijven
Cam=nee, ik kom je nu ophalen.
C= is er iets ofzo?
Cam= Tot zo

'wat is der?' vraagt Ricky. 'Cameron komt met ophalen' zeg ik. 'Waarom nu al?' vraagt Kian. 'Weet ik niet, hij doet moeilijk' zeg ik. 'Zou er iets ergs zijn?' vraagt Ricky. 'Denk het niet anders had hij het al vertelt' zeg ik met een p678 zucht. Kian knikt nadenkend. 'Waar denk je aan?' vraag ik. 'Nou de rede waarom Cameron jou komt ophalen' zegt hij. Dan gaat de bel. 'Daar gaan we zo achterkomen' zeg ik. Ik sta op en Kian ook. Samen lopen we naar de deur. Terwijl Kian de deur opent, trek ik mijn jas aan. 'hai cam' zeg ik. 'hoi' zegt hij terug. 'Doei Kian, ik app je nog' zeg ik. Kian knikt en geeft met nog een zoen. Dan loop ik Cameron achterna richting de auto. In de auto ga ik achterin zitten, omdat Nash ook mee is. 'Waarom zo vroeg?' vraag ik als we aan het rijden zijn. 'Vertel ik thuis wel' zegt cameron. 'Waarom wachten?' vraag ik. 'Omdat ik dat zeg' beantwoordt hij mijn vraag. 'Omdat ik dat zeg' mompel ik. 'Caithlynn pas op' zegt Cameron streng. 'Man, waarom zo'n moeilijk gedoe?' vraag ik nieuwsgierig. ' We vertellen het thuis wel' zegt Nash kalm. Ik zucht. Ik zie nash en Cameron mij streng aan kijken. 'Heeft hayes jullie iets vertelt?' vraag ik. 'Caithlynn, wat snap je niet aan dat vertellen we thuis wel?' vraagt Nash. 'Het deel thuis wel, want ik wil het nu weten' zeg ik. 'Nou we zijn er nu dus we vertellen het zo' zegt Cameron. Waarom doen ze zo moeilijk en vertellen het niet gewoon.

We lopen naar binnen. Ik ga op de bank zitten. Nash en Cameron gaan tegenover mij zitten. 'Wat is er nou?' vraag ik ongeduldig. ' Ik wil niet dat je met Kian date' zegt Cameron. 'Pardon?' zeg ik verbaast. ' Je hoorde mij wel' zegt Cameron. 'Dat kan jij helemaal niet bepalen' zeg ik boos. 'Dat kan ik wel, want ik ben jou voogd. De gene die voor jou zorgt' zegt Cameron. 'Dat kan dat je dat bent, maar dat geeft je niet het recht om te bepalen met wie ik wel of niet omga' zeg ik een tikkeltje bozer. 'jawel Caithlynn' zegt hij. 'En waarom mag dat wel niet' vraag ik. 'Omdat ik niet wil dat iemand jou hart breekt' zegt hij. 'Cameron ik kan aardig voor mij zelf zorgen' zeg ik boos. 'Alsnog bepaal ik' zegt hij eigenwijs. 'Heeft nash ernog wat aan toe te voegen?' vraag ik. 'Ik ben het eens met je broer. Als ik een zusje had zou ze dat ook niet mogen' zegt hij.

Ik loop de kamer uit. ik loop de trap op richting mijn kamer. 'Wat is der?' vraagt Hayes. 'Ruzie met Cameron' zucht ik boos. 'Over wat?' vraagt hij. 'Kian' zeg ik. 'Over die foto?' vraagt Hayes. 'Ja, denk het ook' zegt ik. 'Misschien heeft Cameron wel gelijk. Ik trek mijn wenkbrauw op. 'Hoezo dat nou weer benjamin?' vraag ik. ' Nou gewoon' zegt hij.
'Nee, niet gewoon. Waarom?'

the little DallasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu