point of view Hayes Grier
Ik ren achter Caithlynn aan. Ze rent echt heel erg snel. Ik probeer haar bij te houden, ondertussen staat ze al boven op de trap. Ik probeer zo snel mogelijk de trap op te rennen. In het midden van de trap struikel ik. Zo snel als ik kan klauter ik weer ophoog. Boven aan de trap zie ik haar nergens meer. Ik ga met mijn hand door mijn haar. Plots hoor ik iets vallen. Ik luister goed naar het geluid, volgensmij komt het uit Cameron's kamer. Ik loop rustig naar zijn kamer. De deur staat op een kiertje. Voorzichtig duw ik hem verder open. Ik zie Caithlynn op de grond liggen. Zachtjes loop ik er op mijn tenen naartoe. Ik let goed op, maar blijkbaar niet goed genoeg. Ik struikel en val bijna plat op caithlynn. Net oprijd kan ik mijn handen neerzetten en me omhoog duwen een stukje. "Hai" zegt caithlynn best we schattig. Focus hayes waar waren we ookal weer mee bezig. Ik hang Boven haar.
P.o.v Caithlynn Dallas
Hayes hang boven mij. Ik kan geen kant op. Zijn gezicht kijkt heel moeilijk. Hij denk na maar het is denk ik heel moeilijk. Plots voel ik de lippen van Hayes op mijn mond. Uit shock kan ik niet denken, wat moet ik doen nou? Snel probeer ik weer na te denken. Wat moet ik doen? Waarom is dit nu zo moeilijk. Ik heb met Kian. Hayes weet dat. Waarom doet die dat? Ik duw Hayes hard van me af. Ik sta op en loop zo snel als ik kan naar mijn slaapkamer. Ik gooi de deur hard dicht. Ik haal mijn hand door mijn haar en probeer te denken. Ik kan het niet, ik weet het niet, wat ik moet doen. Waarom moet alles zo ingewikkeld zijn? Ik woon ook nog hier bij Hayes in huis. Ik zie hem elke dag nog. Ook niet te vergeten in Kian, OMG Kian. Wat ga ik tegen Kian zeggen? Ik kan niet zeggen tegen Kian dat ik even me Hayes heb gezoend. Ook al was het niet eens mij schuld. We hebben gezoend en dat blijft zo. Hard gooi ik het kussen naar de andere kant van mijn kamer. Op het moment dat ik het kussen gooi, wordt de deur geopend. Het kussen komt hard tegen Matthew aan. 'Oké, misschien moet je niet met kussens gooien' zegt hij met een glimlach. Ik knik ongeïnteresseerd. 'Wat is er aan de hand?' vraagt Matthew. 'Helemaal niks, doei' zeg ik bot terug. 'Caithlynn, kom op vertel t ik ben je beste je Dino'tje' zegt hij. Ik glimlach, terwijl ik terug naar dat moment denk. 'Ach kijk je lacht al dat is goed, nou cupcake vertel wat er is' zegt Matthew. 'Okej, waar zou ik eens beginnen?' zeg ik denkend. 'Bij het begin hé' zegt Matthew. Ik duw hem speels van het bed af. Hij lachte kort en ging weer op mijn bed zitten. Ik denk terug aan wat er gebeurd is. Ik begin het verhaal te vertellen . 'Het begon toen ik hayes, nash en cameron rare vogels noemde' zegt ik. Matthew moet lachen. Ik vertel heel het verhaal stuk bij stuk detail voor detail, tot het verhaal is beëindigt. 'Dus dat is er gebeurt' zeg ik. Matthew zit na te denken. 'Lastig dit, je wou dus niet dat hayes je zoende. Je vindt hem nergens leuk op die manier?' vraagt Matthew. 'Nee, Anders was ik toch niet met Kian' zeg ik. 'Ik denk dat je het tegen Cameron en Nash moet vertellen' zegt hij. 'Ik kan toch niet tegen Nash gaan zeggen wat Hayes heeft gedaan?' zeg ik. Precies op dat moment komt Nash de kamer binnen. 'Wat moet je niet tegen mij vertellen?' zegt Nash argwanend. 'Niks' zeg ik. 'Caithlynn' zegt Nash. 'Ja, dat is mijn naam' zeg ik proberend het onderwerp te vermijden. 'Je gaat het me vertellen, anders roep ik Cameron' zegt hij dreigend. 'Ach, weet je wat, doe maar, dan weet hij het ook gelijk' zeg ik. 'oke' zegt nash en huppelt vrolijk de kamer uit.
BELANGRIJK LEEEEEES DIT OOK
SORRY DAT IK LANG NIET HEB GEUPLOAD IK HAD HET ERG DRUK. BEN TWEE KEER OP VAKANTIE GEWEEST. dIT IS OOK GEEN LANGSTUK SORRYSORRYSORRY.
ZOUDEN JULLIE ALLEMAAL MIJN FANDOM ACCOUNT VAN NASH WILLEN VOLGEN HET HEET DAMNASHGRIER? BYEEEEEEEEEEEEEEE
JE LEEST
the little Dallas
FanfictionEen Viner. Het zusje van Cameron Dallas. één meisje met veel jongens is het huis. Niet alleen het enige meisje, maar de jongste en de kleinste. Ze is bijna altijd het doelpunt van hun grappen. Terug naar haar ouders. Nooit