Part 17.

1.5K 62 14
                                    

Point of view Caithlynn Dallas

'Nash als je het niet erg vind dan ga ik weer slapen' zegt ik tegen hem. Nash zucht diep. Hij knikt toch. Ik had eerlijk niet verwacht dat Cameron het goed zou vinden. Waarschijnlijk wordt hij dadelijk wel heel erg boos, want ja in de ochtend is hij nog niet wakker en let niet echt op. Ik sluit mijn ogen en probeer nog even te slapen. Wat natuurlijk niet lukt. Dankjewel Nash. Ik ga rechtop zitten en Kian volgt mijn voorbeeld. 'Kan je ook niet meer slapen?' zegt Kian. Ik knik. Kian trekt me dichter na hem toe. De warmte van Kian's borst komt tegen die van mij aan. 'Ik hou van je weet je dat' fluistert hij in mijn oor. 'Ja, ik ook van jou' zeg ik. Ik moet alleen maar denken aan wat er net gebeurt is. Waarom vindt Cameron het opeens goed? Waarom doet Nash zo moeilijk? En de belangrijkste vraagt Waarom kan ik niet gewoon daten met wie ik wil? Dat zou alles een stuk makkelijker maken. Het is niet dat Kian mijn eerste vriendjes is, maar dat weten Nash en Cameron gelukkig niet. Als ze dat weten zou ik dood zijn.

Na een halfuurtje komt Cameron binnen lopen. 'Caithlynn, wil je heel even mee komen?' vraagt hij. 'Ja is goed' zeg ik en geeft Kian nog snel een kus. Ik loop Cameron achterna naar beneden. We gaan op de bank zitten. 'Wat is er?' zeg ik aarzelend. 'wij, daarmee bedoel ik Nash en ik, vinden het goed als je date met Kian, alleen onder een paar voorwaarden' zegt Cameron. Ik trek een wenkbrauw omhoog, ik ben blij, maar tegelijkertijd nieuwsgierig. 'wat zijn die voorwaarden dan?' vraag ik. 'Nou, kijk als je op date gaat moet je dat wel eerlijk zeggen, geen seks' zegt Cameron. 'Niet bij elkaar slapen zonder toestemming' voegt Nash eraan toe. 'Oké, ik sliep in een onesie' zeg ik. 'Ga nu maar voordat ik me bedenk' zegt Cameron.

Ik loop terug naar mijn slaapkamer. 'En?' vraagt Kian nieuwsgierig. 'Ben je nieuwsgierig kian'tje' zeg ik lachend. 'Ja, heel erg' zegt hij lachend. Ik ga op mijn bed zitten. 'Ze keuren het goed dat we gaan date of al date, maar volgensmij moet ik gewoon alles vertellen wat wel gaan doen en geen seks' zeg ik. 'Dat is heel erg fijn' zegt Kian. 'Ja, Nash en Cameron zijn gewoon rare vogels' zeg ik. 'Dat hoorde ik' schreeuwt Nash. 'Mooi zo' schreeuw ik terug. 'Cameron en Nash bedoelen het vast goed' zegt Kian terwijl hij mij een knuffel geeft. 'Weet ik ook wel, maar af en toe zijn ze echt heel erg irritant' zeg ik.

'Caithy, ik moet gaan' zucht Kian. 'Waarom?' vraag ik. 'De jongens willen een video maken' zegt hij. Ik knik. Kian stapt uit bed en kleed zich snel om. 'Je haar zit wel prachtig hoor' zeg ik lachend. 'Dat ga ik fiksen'  zegt hij. Kian loopt naar min bureau en pakt een bloemetjes haarband en doet hem om. 'Zeer mooi' zeg ik. 'Ik ben ook zeer mooi' zegt hij. 'Beetje vol van je zelf' zeg ik lachend. 'Nee, wat jij bent het mooist' zegt hij. 'ahhhww, dat is lief' zeg ik en knuffel hem. 'Ik moet echt gaan, anders flippen de jongens helemaal' zegt kian. 'Is goed' zeg ik. Samen lopen we mijn kamer uit naar beneden. Kian trekt zijn jas en schoenen aan en loopt naar de voordeur. 'Doei lieverd' zegt ik en kus hem. Kian draait zich om naar zijn auto. Ik sluit langzaam de deur.  

Ik ga zitten op de bank in de woonkamer. 'Dus wij zijn rare vogels?' vraagt Cameron lachend. 'Uhh ja, normale vogels zijn ook zo saai' zeg ik. Cameron kijkt me aan, heel erg raar. ' Wat het is de waarheid?' zeg ik vragend. 'Maar als ik een rare vogel ben, ben jij dat ook' zegt Cameron. 'En waarom dan?' zeg ik. 'Nou kijk je ben mijn familie' zegt Cameron. 'Cam, dat zegt niks' zeg ik. 'Nou' zegt Nash. 'Kijk Cameron en jij zijn rare vogels, ik ben een geweldige faboulous vogel' zeg ik. Cameron kijkt me raar aan. 'Jij geweldig?' zegt hij lachend. 'Uhh ja' zeg ik. 'Waarom ben ik dan een rare vogel?' vraagt Nash. 'O nee ik had het fout' zeg ik. 'Dat dacht ik ook' zegt hij. 'Cameron  en ik zijn geweldige vogels, jij en Hayes zijn rare vogels' zeg ik lachend. Op het moment dat ik dat zeg komt Hayes binnen lopen. 'Dus ik ben raar?' zegt hij vragend. 'Ja' zeg ik. 'Ik zou gaan rennen' fluistert Cameron. Ik draai me om en probeer weg te renne


the little DallasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu