,,Ano." Pronesla sladce má matka a otočila se na svého nového muže.
,,Polibte nevěstu." Zazpíval samolibě kněz a usmál se na novomanžele. Carlos se nahl na matku a vášnivě ji políbil. Všude se rozezněl křik a potlesk. Matka s Carlosem odcupitali s úsměvem od ucha k uchu k autu a odjeli na letiště. Dnes večer letí na novomanželskou dovolenou. Vrátí se až za týden, skvěle načasováno na to abych se mohla přestěhovat do svého bytu.
,,Chceš pomoc sbalit?" Řekl klidně Chris. Zamračila jsem se na něj. Celou tu dobu na mě nemluvil, vyhýbal se mi, já měla pocit že je to vše má vina, a taky že možná byla. Ale co jsem udělala špatně?
,,Ne děkuji, ignoruj mě a vyhýbej se mi dál, jde ti to." Usmála jsem se na něj falešně a otočila se na podpatku. rázně jsem si to kráčela ze zahrady rovnou do domu.
,,Ale prosím tě!" Doběhl mě a zatarasil mi cestu na schody. ,,Měli jsme být manželé,"
,,Měli, ale už nemáme!" Skočila jsem mu do řeči.
,,Měli jsme být manželé," Zopakoval klidně s kamenným výrazem. ,,Už nemáme, to je pravda, ale co si myslíš že by měl nadržený mladý mafián dělat s sexy skoro svou manželkou? Copak můžu já zato, že jsi se neprobudila za 4 měsíce a tak jsem ti dal pusu?! Nemůžu za to, že jsme nevlastní sourozenci!" Chvíli zmlkl a zadíval se mi hladově na rty. ,,Jsme nevlastní sourozenci.." Zašeptal a najedou se usmál. ,,Seru na to. Jasný? Rose?! Seru na to!" Vykřikl a rozhodil rukama, vášnivě se vrhl na mé rty a já překvapením pootevřela ústa, využil toho a jazykem mi začal prohledávat má ústa. Prohla jsem se v páteři a Chris mi vzal mé nohy a obmotal mi je kolem jeho pasu.
Panebože! Ne,ne,ne! Jsme nevlastní sourozenci!
,,Chrisi!" Zamumlala jsem do polibku když jsem se ocitli v 'mém' pokoji a posadil mě na postel.
,,Chrisi!" Zopakovala jsem a otrhla se od něj. Zamračil se a hned na to se usmál.
,,Vím že to chceš, tak toho nech!" Vrhl se mi ještě víc hladověji na rty. Fajn! Řekl sis o to..
Plesk!
Překvapeně se chytl za pravou tvář a podíval se mi do očí. ,,Jsme sourozenci ty kryple!" Vyjela jsem na něj a postavila se na nohy. ,,Když jsi tak nadržený jdi do klubu! Najdi si přítelkyni! Objednej si.." Podívala jsem se mu do očí, ve kterých měl slzy. To ho tak vzalo? ,,Šlapku." Zašeptala jsem skoro neslyšně a pevně ho objala. Chvíli byl asi tak překvapený že jen stál, ale pak jsem už ucítila jeho pevné paže, co se obmotalikolem mého pasu.
,,Mám si najít přítelkyni?" Zeptal se mě najednou.
,,Ano.." Odtrhla jsem se od něj a zaklonila hlavu abych se mu mohla podívat do očí.
,,Přítelkyně se líbají." Řekl.
,,Nedala jsem to moc velkou facku?" Rychle jsem se vrhla na jeho červenou tvář.
,,Přítelkyně se líbají, že?" Zopakoval a odtrhl mě od něj.
,,Ano, tak samozřejmě." Zasmála jsem se. On s pořád kamenným výrazem mě chytl za obě zápěstí a tím si mě k sobě přitáhl. Své rty přitiskl znovu na ty mé a já - ať je to jakkoliv divné- začala spolupracovat.
Mohlo by být mezi námi něco?
O týden..
,,Je to tu tak krásný!" Vykřikla jsem.
,,Jo, je." Řekl zamnou chraplavý hlas. ,,Rose? Co mezi, námi je?" Zeptal se opatrně.
,,Jsme sourozenci?" Otočila jsem se na něj.
ČTEŠ
Boj o Valerii
FantasyDoteď si pamatuji jeho pohled když jsem mu řekla: ,,Ahoj, jsem Valerie, dcera smrti." Myslel si, že je to vtip. Bohužel nebyl.