,,Přítelkyně se líbají." Řekl s klidem a znovu mě políbil. Asi pěti minutový polibek, skončil s tím, že jsem spolupracovala. Otočil se na svém miniaturním podpatku a odešel. Šla jsme ke dveřím a zamkla, když jsem se otočila a chtěla odejít si dobalit, slyšela jsem jak někdo mluvil. Byl to Chris a jeho kamarád, co jsem potkala na svatbě. Přicupitala jsem zpátky ke dveřím a koukla do kukátka.
,,Co tu děláš?" Zeptal Chris. Je to jeho kamarád a neví že tu bydlí? Jako vážně Chrisi?
,,Bydlím?" Zeptal se Chrise nevinně a otevřel své dveře od bytu.,,Co tu děláš ty? Bydlí tu snad tvá holka?" Zeptal se Chrise.
,,Jo."
Zmateně a naštvaně kopnu do dveří nohou že se ti dva na mé dveře kouknou.
,,Straší tu?" Zeptal se pobaveně Neznámí.
,,Ne, to moje holka nás slyšela." Zasměje se Chris. Znovu do dveří kopnu. ,,No jo, klid." Zvedne na obranu ruce nad hlavu a znovu se zasměje.
,,Mám pocit," Ujme se slova Neznámí. ,,Že není tvá holka." Dvakrát kopnu do dveří. ,,Chrisi? Kdo tam bydlí?" Zasměje se Neznámí, jeho smích je dost nakažlivý takže jsem spadla na kolena. A zády skončila na dveřích.
,,Rose! Jsi v pohodě?!" Vykřikl Chris.
,,V úplným!" Křiknu na něj zpět a začnu se smát ještě víc.
,,Takže Rose? Hele, Chrisi nebydlí tu tvoje sestřička?" Zasměje se nahlas Neznámí.
,,Přesně tak." Zvedla jsem se a zasmála se ještě víc. Otevřela jsem dveře a pohled mi spočinul na vysmátém Neznámém a Chrisovi co se mračí. ,,Bydlí tu tvá sestřička." Našpulila jsem rty a ještě jednou se zasmála.
,,No nic já půjdu, jo ehm, Rose, já jsem Noah." Mrkl na mě a zapadl do svého bytu.
,,Musela jsi mě takhle ponížit? A navíc, chodíme spolu."
,,Já tě ponížila? To ty nevíš že tu tvůj nejlepší kamarád bydlí, a nechodíme spolu."
,,Nejlepší kamarád? A to ti do hlavy naťukal kdo?" Zasmál se. Zamračila jsem se a nechápavě ukázala na dveře od bytu Noaha.
,,To není můj kámoš prosim tě, to je můj, tedy asi, náš bratranec." Vypukl do příšerného záchvatu smíchu a zavolal si výtah.
,,Naťukal mi to do hlavy Noah." Řekla jsme pořád v nechápající bublině co se kolem mě utvořila. Chris se usmál ještě víc a přiblížil se ke mě. Udělal jeden krok který nás od sebe dělil a přitlačit mě na zeď a drsně políbil.
,,Zítra tě navštívím." Mrkl na mě a odešel do výtahu. Noah otevřel své dveře a zamračil se na mě.
,,Takže sourozenci s výhodami?"
,,Ne, já nesouhlasím to on!"
,,Jasně."
,,Myslíš si, že jsem děvka? Že dám každýmu? I mému nevlastnímu bráchovi?"
,,Tomu ne, ale nevlastnímu bratranci ano." Mrkl na mě a přiblížil se.
,,Ani ve snu." Prskla jsem na něj a zalezla do svého bytu. Musím říct, že rodina O'conelyovích je pěkně úchylný, nevěřím že k nim patřím.
Noah
Takže bratranec Chrisi? Vážně? Lepší lež tě nenapadla?
Pobaveně jsem se podíval na zamčené dveře Rose a zavolal si výtah. Když výtah dorazil nastoupil jsem, a jel do přízemí. Zajdu za Lindsey, bude z té noviny šťastná.
ČTEŠ
Boj o Valerii
FantasyDoteď si pamatuji jeho pohled když jsem mu řekla: ,,Ahoj, jsem Valerie, dcera smrti." Myslel si, že je to vtip. Bohužel nebyl.