O 2 roky dříve-Afghánistán.
"Jimy beru si ty dva nalevo,ty máš ty dva napravo.Rychle je vyřídíme a půjdeme k autu.Tak na tři.Tři,dva,jedna." Najednou se ozval výbuch.Otáčím se a vydím za náma skupinku pěti nepřátel.Rychle namířím a střílím první dávku nábojů ze své M14. První dva protivníky trefím,ale když chci zasáhnout dalšího,zasekne se mi zbraň."Do háje" řeknu si v duchu a vytahuji druhou zbraň,když najednou ucítím ostrou bolest v levém rameni a zbraň mi padá z ruky.Chci ji zvednout,když v tu chvíli mě zasahují další kulky.Trefí mě do stehna a břicha.Padám v bolestech k zemi.Z posledních sil otáčím hlavu a vidím,jak Jimyho rozstřílené mrtvé tělo padá k zemi.Jeho oči zejí do prázdná,ale přitom i na mě.
Současnost.New York- stát New York.
Rychle otevřu oči a sedám si."Už zase" zamumlám.Promnu si oči,vstanu z postele a protáhnu se.Jdu přes kuchyň do obýváku a zapnu televizi.Jdu zpět do kuchyně a připravuji si kávu.V televizi dávají zprávy."Čerstvá zpráva-Neznámý útočníci se zabarikádovali v továrně D.R.A.H.Y.s .Zatím nejsou hlášeny oběti na životech.Policie evakujuje oblast v rozmezí dvou bloků.Policie tímto žádá aby se obyvatele jakkoliv vyhnuli cestě kolem továrny.Další informace " vypínám televizi a jdu se obléct."D.A.R.H.Y.s to jméno mi je povědomé,jako by ho už někdy slyšela" říkám si v duchu a přitom si oblékám bílou košili s dlouhými rukávy a černé džíny.Sebou si beru svou devíti milimetrovou zbraň (devítku) na patnáct nábojů a dva nože.Zvyk z armády a navíc po událostech z mimozemštani,co zaútočili na New York a později s jakým si Ultronem jsem se rozhodla ještě více chránit.Začala jsem ještě víc cvičit a posilovat.Vejdu zpět do kuchyně.Beru si kávu a jdu ke dveřím,kde si schovávám zbraň do pouzdra u pravé nohy a to samé udělám s noži.Beru si klíče a mobil ze stolu společně s kávou se vydávám směrem k autu.Když startuji auto zazvoní mi mobil."Ať to není z práce" přeji si v duchu.Kouknu na displej. "Josh" to snad ne.Vždyť mám volno.Zvedám to."Ahoj Miky. Vím,že máš mít volno,jenže šéf chce aby všichni byly u té továrny.Promiň,ale musíš tu být" říká Josh a čeká na mou reakci."No..Dobře budu tam.Jen mi pošli tu pitomou adresu,kam mám přijet" odpovím naštvaně a zavěšuji rychle a Josh už mi nestihne říct,kdopak nám to má pomoct.Nastartuji auto,když mi v tom přišla esemeska s adresou,kterou jsem napsala do navigace.Za patnáct minut jsem na místě,kde se už hemží skupinky nejen policistů,ale i federálové a jim podobní.Já patřím naštěstí k Národní bezpečnosti.Když přicházím ke kolegům uvědomuji si,že je to ta továrna,o které mluvili v televizi."No to si děláš srandu" vyštěknu na Joshe."Proč nás volají na tohle?" ptám se naštvaně.Josh se na mě koukne a pousměje se."Miky,kdybych ti to řekl rovnou,asi by si mě poslala někam,kam se žádný člověk nedostal a všichni víme,že to ve vesmíru není" a směje se dál."No jo no" prohodím "tak mi konečně řekni,proč tu jsme" řeknu a přitom se rozhlížím kolem sebe.Josh do mě štouchne a naznačí,abychom šli bokem."To je to tak tajný,že mi to musíš říct bokem?" zeptám se naštvaně,ale i přitom udiveně."Ani ne,ale šéf chce ukázat,že Národní bezpečnost dokáže takové události zvládnout bez pomoci X-menů,Avengrs a jim podobní.A to samé chcou dokázat i ostatní.Proč myslíš,že je tu tak plno!" řekne a směje se dál."No jo.To dává smysl." řeknu a přemýšlím,co by udělal šéf,kdyby zjistil,že mám taky schopnosti.Samozřejmě,že Josh to ví,ale nikomu to neřekl a toho si vážím."Miky" řekne Josh "ale to není vše"pokračuje Josh"šéf neví,že už někdo ty Avengers zavolal.Chápeš?!Budou tady Avengers a možná i s Thorem!" řekne nadšeně."Pojdmě Joshi,než se mi tu sesypeš radostí" a sunu ho zpět.Když přemýšlíme nad taktikou s ostatními veliteli,vidíme jak kousek od aut přistává menší letadlo se znakem Avengers."To nám to tu tak chybělo."podotkne někdo.Otevírají se dveře stíhačky a vychází z ní Kapitán Amerika,Hawkeye ,Black Widow ,Scarlett Wich(Wanda),Lady Sif a agent Coulson,a aby toho nebylo málo přistává vedle agenta Coulsona Iron Man.Pomalu k nim jdu,když jsi mě konečně všimnou ukážu jim svůj průkaz a přidám" Jsem agentka Národní bezpečnosti Miky McHansnová a " když mi v tom skočí do řeči "Jsem agent S.H.I.E.L.D.u Coulson.Přišel jsem převzít tuto akci.Můžete klidně odejít my to zvlá" v tom mu skočím do řeči já"prominte,ale tato záležitost patří mezi zájmy Národní bezpečnosti.Takže pokud chcete nebo nechcete já tam se svým týmem půjdu tak jako tak." otočím se a dávám znamení týmu,že za chvíli jdeme do akce."Agentko McHansnová to nemůžete.Slyšíte.Agentko McHansnová" řve po mně agent Coulson,ale nereaguji na něj,místo toho jdu za svým týmem a říkám plán akce."Kapitáne běžte za agentkou McHansnovou" rozdává rozkazy agent Coulson a pokračuje"Natasho a Burtne vy prozkoumejte okolí budovy,Wando zjisti co nejvíce informací a my se Sif se tady porozhlédneme a zajistíme aby se tady při akci nikdo nepletl." ukončí diskuzi Coulson."A co já?!" zeptá se dotčeně Iron Man."Vy" řekne Coulson "Vy zkuste najít informace o té budově" řekne a odchází z Wandou.
Probírám informace o akci se svým týmem,když mi v tom někdo lehce zaťuká na rameno.
Otáčím se s tím,že toho dotyčného agenta seřvu,ale stojí tam Kapitán Amerika a usmívá se."Mohu s vámi mluvit agentko McHansnová?" zeptá se."Jistě" odpovím a nejistě se pousměji.Oplatí mi úsměv a pokyne mi,aby jsme šly bokem.
"Agentko McHansnová prosím odejděte.Bude to tady nebezpečné a" než stihne dokončit větu všímám si,že je pohyb u oken.Vidím v nich obraz zbraní.
ČTEŠ
Zůstat stejná (Avengers + Miky)
FanficLežím na podlaze v prosklené,osvětlené místnosti."Mi-..ky" slabě slyším,jako by zdaleka někdo říkal mé jméno.Jsem přilš slabá na to abych se postavila,sedla nebo udělala jakýkoliv pohyb,ale z posledních sil se otáčím na záda a hlavu otočím směrem od...