Kapitola 5.

901 34 1
                                    

Zmůžu se na pouhé "Cože?!Proč právě já?" zeptám se nechápavě."S.H.I.E.L.D.u se hodí lidé se schopnostmi,jako jste vy." řekne a čeká na mou reakci nejen on,ale i všichni ostatní."Řekněme,že ano.Co řeknete mému řediteli?On neví,že mám schopnosti."Coulson se chvílí na mě kouká a pak odpoví "To už nechte na nás.A mimochodem mám to brát jako souhlas?"Jsem v rozpacích."Pokud to vezmu,nevím,co mě tu čeká.Ale když to nevezmu,vím,že mě šéf vyhodí,protože jsem mu neřekla o schopnostech a navíc,kdo ví co by mi napsal do posudku.Kde bych pak našla práci." říkám si pro sebe a asi po dvou minutách odpovím "Agente Coulsone příjímám vaši nabídku stát se Avengrem."Všímám si spokojených výrazů kolem sebe,zvláště Coulsona a Kapitána Ameriky."Vím,že není vhodný čas,ale jakými schopnostmi oplýváte?" zeptá se najednou Bruce.Kouknu na něho a spustím"umím kolem sebe vytvořit zvláštní druh štítu,kterým nic neprojde dovnitř,ale já přes něj mohu střílet.Však už někteří měli tu čest.Dále umím no..přijmout a zpracovat energii,kterou pak umím i přeměnit třeba i na radiaci nebo oheň či elektrické výboje."Snad každý kromě Bruce neskrývají své překvapené výrazy,když se najednou ozve Stark" Tak proč si ty schopnosti nepoužila při té misi,kde tě no..zabili?"Všechny pohledy směřují na mě a čekají,co se stane.Chvíly je ticho.Koukám se z okna a přemýšlím.Nakonec mu po dlouhé době odpovím"Když používám své schopnosti má to jisté nevýhody.Bere mi to strašně moc energie,kterou nutně potřebuji,abych žila,myslela apodobně.Takže když to přeženu musím se dobýt.Při té misi jsem byla dost unavená,jelikož při té minulé jsem to trochu přepískla.Nestihla jsem se nějakým způsobem nabít a navíc z čeho,když tam není nic co by se dalo využít.Proto,když zaútočili,jsem nás nemohla nějakým způsobem ochránit.Kdybych to dnem předem tak nepřepískla,nic podobného by se nestalo." Otočím obličej pryč od ostatních a koukám znovu z okna na čistě modrou oblohu."Nedávej si to za vinu." slyším jak říká Steve."To už jsem slyšela tolikrát,ale nejde to." a dál se koukám na oblohu a přitom se mi vrací ony vzpomínky na den,který mi změnil život."Agentko McHansnová?" slyším Coulsona"Hm.Ano.Promintě.Byla jsem trochu zamyšlená" řeknu a pousměji se,abych skryla bolest,která svírá mé srdce."Agentko můžete nám prosím říct,jaký máte výcvik?" zeptá se Coulson."Mám základní a střední vojenský výcvik plus částečný z Delty.A z Národní bezpečnosti.V mládí jsem dělala gymnastiku a atletiku." odpovím."Hm..Zajímavé." podotkne Coulson a řekne "Za dva dny začnete výcvik u nás.Aspoň se pořádně seznámíte s ostatnímy.Váš výcvik povede Kapitán,Black Widow,Hawkeye,Wanda a Lady Sif."Přikývnu a Coulson se zvedá a odchází."Kam jdete?" zeptám se. Coulson se podívá mým směrem a odpoví" mám na starosti ještě jiné věci,ale dnes se jistě setkáme" a pousměje se.Úsměv mu oplatím.Když odejde pryč řekne Steve nahlas" Myslím,že bys nám o sobě měla něco málo říct,abychom tě lépe poznaly a my na oplátku řekneme něco o sobě.Co ty nato Miky?"Všechny projíždím očima,abych si všimla jejich výrazů v obličeji a přemýšlím co si asi myslí o Steavovém návrhu.Pak se najednou ale ozve Tony a řekne"Co ráda piješ?" podezíravě se na něj kouknu a odpovím "Vodku s ledem a někdy k tomu džus.Proč?" a dále se dívám na Tonyho,který někam odchází a přitom mi řekne "Tak to seč budeš líbit Nataše." a zastavuje se u nějakého pultu,kterého jsem si při příchodu nevšimla a dvě skleničky.Do jedné nalévá vodku a přidá led a do druhé nalije whisky.Sebere je a vrací se zpět.Postaví se ke mně a podávámi skleničku s vodkou.S úsměvem ji příjmu a Tony řekne "Vítej u Avengers!" a cinkneme si.Stáhnu vodku na ex a řeknu"nevěděla jsem,že se takhle vítají nový členové!" a směji se."To ne,ale tohle je Tonyho zkouška" řekne Clint."Aha" odpovím,ale směji se dál."Tak co nám o sobě povíš?" zeptá se Tony."Je mi 28 let.Když mi bylo dvanáct tak se rodiče rozešli a já zůstala s matkou.Ráda poslouchám AC/DC,Linkin Park.Pak hodně čtu a cvičím.Jo a vařím.Co ty?" a kouknu na Tonyho. Ten ale zase stojí u baru a nalévá do dalších skleniček alkohol a přitom mi odpoví"Já nevařím od toho tu je Wanda a Vision,kterého potkáš později je totiž nyní na jedné akci."a nalévá mi další skleničku."Clinte si na řadě." řekne Tony a přináší skleničky."My se už známe,ale mám rodinu a tři děti.Jsem nejlepší lukostřelec.Rád cvičím a jezdím za rodinou domů." řekne a bere si skleničku od Tonyho."Natašo" řekne Clint a hodí do sebe skleničku s alkoholem."Jsem Black Widow,ale můžeš mi říkat Natašo.Pocházím z Ruska.Mám vysoce specifické schopnosti.Jo a budu tě cvičit." řekne a usměje se."Hulku" řekne Tony  a směje se."No..Jmenuji se doopravdy Bruce Benner,ale jinak mě znáš spíš jako Hulka.Jsem vědec.No..A to je asi tak vše" a šibalský se pousměje."Sif!" řekne Stark a popíjí již třetí sklenku Whisky."Jsem Lady Sif bojovnice Asgardu.Přišla jsem pomoct pozemštanům společně s Thorem,ale nyní je na Asgardu. Umím skvěle bojovat.Má ráda jízdu na koni nebo jak tomu zvířeti říkáte."Sif se zvedne příjde ke mě a podá mi ruku,kterou příjmu a kývnu hlavou na náznak přátelství."Já jsem Wanda" slyším jak říká  hlas za mnou.Otočím se a podává mi ruku.Opět ji vřele příjmu a a kývnu na náznak přatelství.Wanda kývne nazpátek a pokračuje"Jmenuji se celým jménem Wanda Maximoff.Pocházím ze Sokovie.Měla jsem dvojče bratra Pietra,ale ten zemřel.Mám schopnost ohýbat realitu a vytvářet iluze.Jo a děkuji,že si mi zachránila život."Jen se usměji a kouknu na Steva."Jmenuji se Steve Rogers,ale všichni mě znají jako Kapitána Ameriku.Bojoval jsem za .. 

Zůstat stejná (Avengers + Miky)Kde žijí příběhy. Začni objevovat