Hi Harry,
Waarom? Why? Waarom ik? Why me? Alleen dat soort vragen spoken door mijn hoofd. Het klinkt stom en het staat stom op papier. I Know... Maar toch zit het we dwars. Waarom moeten ze mij hebben? Misschien is het echt tijd om serieus aftevallen.. Maar kan ik het volhouden, weet je wat ik ga me even wegen. Kom zo terug...
Oké ik weeg dus 55 kilo, zwaar! Maar ik ben 165 cm... Nou volgens de BMI test ben ik goed en gezond maar ik weet wel beter. Ik wil 45 kilo zijn Harry, dan ben ik mooi. 10 kilo afvallen is toch niet zo moeilijk? Meer sporten en minder eten. That is it. Weetje ik denk niet dat ik deze brief nog ga brengen.. Het gaat nooit goed als ik hem breng! Ik kwam bij een reusachtig huis aan, echt een villa! Maar toen de brief in de brievenbus lag kwam er een vroeg aan rennen. Ik had haar eerder gezien... Toen ik in elkaar geslagen werd laatst zag ik haar en zij mij en ze deed niks! Nou ze rende achter me aan en riep: 'Wacht!' dus ik ben snel weggegaan. Zal nu een vreemde mijn brief hebben gelezen? Weetje ik breng hem gewoon, dat is beter voor het afvallen.
Maar om terug te komen bij het begin: Vandaag hebben ze me echt te pakken gehad. Het was erg Harry! Erger dan ooit. Ik kwam de ontbijtzaal in en.. als ik eten pakte werd het afgepakt, toen ik eindelijk een broodje had. Er zat een dikke laag aardbeien jam op, dat gebeurd nu niet meer, en ik had een glas chocomelk. Nu ze tackelden me! Dus ik lag op de grond met mijn neus in de jam en de chocomelk viel en kwam bij mijn broek. Ik rende huilend naar mijn kamer en heb daar iets anders aan gedaan. Maar dat was nog niet het ergste! Nee het was Quinten die me kwetste. Ze deed niks, nee verkeerd: Ze stond me uit te lachen! Ze is niet gekomen om me te troosten... Noemt dat zich een vriendin? Mijn voorgevoel begint te kloppen. Ik ben bang dat we niet lang vrienden meer zijn, hoe spijtig dan ook...
Maar ja, ik zal mijn hele leven alleen zijn. Met mijn enige troost: Muziek. Ik hou van muziek. Ik ben een Mixer, Swiftie en een hele grote Lovatotic. Want Demi snapt me, nou zo lijkt het... Het is wel jammer dat Perrie iets met Zayn heeft want als ik nou Perrie Edwards in typ bij google krijg ik hem te zien... Waarom gaan ze zo jong al trouwen? Ik vind het maar vreemd... Maar weetje gisteren stond de Best Song Ever op mijn telefoon door Quinten en ik vond het goed! Ik wil straks meer liedjes van jullie luisteren en op mijn telefoon zetten. Ook de Best Song Ever want die verwijderde ik eerst... Sorry..
Doewgh,
Nienke
P.O.V Harry
Verdrietig lees ik de brief, ik snap niet dat ze zichzelf dik noemt! Ik heb haar gezien en gewoon laten gaan, ze is prachtig. Mijn droommeisje zal het zo kunnen zijn maar ja... Ze zal me nooit willen. 'Mag ik de brief lezen?' zeurderig trekt Louis aan mijn haar. 'Auw! En nee Louis het is privé' zeg ik voor de duizendste keer. Louis zucht teleurgesteld, 'Oh...'.
JE LEEST
23 Letters To Harry
FanfictionNienke is 17 en heeft problemen op school. Ze word heel erg gepest en vind zichzelf dik. Ze begint met afvallen, ze gaat maar door en door. Net zo als het pesten wat ook maar door en door gaat. Ze wil een dagboek bijhouden maar is bang dat iemand he...