Hi Harry,
Is het je wel eens opgevallen dat elke brief van mij begint met Hi Harry? Sorry voor dit domme, nutteloze feitje. Als je mijn brieven zal lezen vraag je je misschien wel af waarom ik gisteren zo plotsteling stopte met mijn brief? Is het je opgevallen? Maakte je je zorgen erover? Als je het leest kon je misschien weten dat het erg is wat er gebeurd is. Je kon het misschien wel verwachten... Maar ik beschuldig te nergens van, wat had je kunnen doen? Je weet niet eens waar ik woon, ach je wist er niks van. Je leest mijn brieven niet eens. Dus eigenlijk is het best dom dat ik je schrijf maar het ijkt alsof je me echt steunt. Het lijkt alsof je om me geeft, ik meen het. Vreemd hé? Ik heb een bepaald gevoel bij jou, geen haat meer zoals eerst. Nee een soort vertrouwen, weet niet precies hoe het komt maar het is zo. Het lijkt alsof jij weet hoe ik me voel.. Hoe ik dit weet?
Ik zocht op Twitter naar Harry Styles en opeens kwamen er allemaal haat tweets. Ik schrok me dood! Ik vind het zo erg voor je Harry, ik kan niet geloven dat ik een Dirctionater was. Ik ben nu zowat verslaafd aan jullie muziek. Ik begin een echte Directioner te worden! Maar ja die haat is niet normaal, het is te erg... Harry ik krijg al haat maar jij, bij jou is het zoveel erger. Ik beloof dat ik je hier een keer een hele brief! Beloofd maar nu iets anders, eerst moet het nog erger bij jou worden. Zweer! Maar ik zorg ervoor dat je het overleefd, alles zal een keer goedkomen. Maar eerst moet de tijd er rijp voor zijn. Nu is het belangrijk dat je een paar dingen onthoud: Als eerste: Ze hebben geen gelijk! Daarna: Je bent perfect Harry, je bent perfect okay? Ook nog: Trek je er niks van aan. Wil je me beloven dat je vol houdt? Beloof het me please :)
Maar ik kan je nu wel vertellen waarom ik gisteren zo ineens stopte. Ik vertrouw je wel, je kan het toch niet doorvertellen. Ach je kunt het op Twitter zetten maar ik vertrouw je, je doet het toch niet? Beloofd? Het is erg vind ik zelf, en ik ben wat gewend! Snap je dat het echt erg kan zijn? Voor mij was dit het ergste wat ze me hebben gedaan. Toch heb ik het gevoel dat het verder gaat dan dit, ja nog verder... Wil je dit echt weten? Ik denk dat je heel erg kunt schrikken, als je dit leest... Ik ben diep beledigd.
Okay Tamara was dus al twee keer mijn kamer in gekomen en toen ik verder wou... Toen kwam ze dus weer, ze komt nooit zo vaak dus stopte ik even met schrijven... Ik was bang dat ze me wat zal doen, waarom? Ze had haar "clubje" mee. Dat zijn haar "vrienden" misschien vraag je je af, waarom tussen aanhalingsteken? Nou het is NEP! Maar ze bestaan uit, Tamara (leidster) Wout (haar vriendje) Samantha (haar beste vriendin) en het vriendje van Samantha Achmid. Nou ze zijn gevaarlijk, hun pesten me het meeste! Achmid kwam op me af en begon me te zoenen, ik wilde hem weg duwen.. Het lukte niet... Samantha deed alsof ze schrok en toen sloeg ze me. Ondertussen zoende hij maar verder, tot zijn handen onder mijn shirt kwamen bij mijn bh. Ik begon te gillen....
Die avond kreeg ik een SMS een Youtube link, ik klikte. Het was van Tamara.... Het was wat ze me hadden aan gedaan en de hele school weet er van! Zoek op youtube maar, haha van TamaraIsHot. Dat slachtoffer ben ik.. Zeg dit please tegen niemand.
Ik ga maar eens Harry, ik kom hardlopend naar je toe. Praat er niet over!
X Nienke
P.O.V Harry
Zal ik? Zal ik het opzoeken op Youtube? Zal ik het doen? Ik wil Nienke zien maar niet hoe ze pijnlijdt, de laatste tijd wil ik haar ontmoeten. Maar dan, hoe weet Nienke dat ik zoveel haat krijg? Oké ze zocht het op maar ze steunt me! Ik typ TamaraIsHot in en ik zie direct Haha. Ook zie ik dat het al 500 keer is bekeken. Ik klik het aan, ik zie een barbiepop, nou menselijk. 'Hee we gaan even iemand te grazen nemen' zegt ze, ze heeft dezelfde stem als de Tamara aan mijn telefoon. De goede! Dan gaan ze de kamer in, ik zie Nienke. Ze is prachtig! Ik zie haar blonde haar en haar mooie groene ogen. Ze is ook perfect slank.. Dan gebeurd het, het gaat precies zoals Nienke beschreef. Maar alleen huilt Nienke geluidloos in dit filmpje, het is vreselijk.
Ik ga naar de reacties, de meesten zijn stom. 'Leuk joh!' of 'Lol' staat er steeds. Zal ik er ook één posten? 'Dit is pesten, ik snap niet dat jullie dit doen! Dit meisje is perfect en jullie doen der dit aan? Harteloos' post ik snel. Ik druk nog op video melden en sluit de laptop dan af. Op mijn telefoon kijk ik nog even bij Twitter. Duizenden mensen haten me.... Het beginnen er miljoenen te worden. Tranen stromen over mijn wangen als ik een berichtje aan klik.
My favorite Boyband... Xxx Er staat een foto bij, van One Direction zonder mij. Ik probeer mijn tranen weg te slikken, ik kijk verder. You asshole you make me pregant! I HATE you staat er in één. Mijn tranen gaan dor, ik begin echt te huilen. Ik laat me hopeloos op bed vallen, waarom ik? Misschien is het beter om mijn twitter account op te heffen? Nee ik moet volhouden, voor Nienke. Voor Nienke!
---He weer een stukje. Hope you like it. X nog tips ofzo?? Ben benieuwd. Xxx NienkeStyles
JE LEEST
23 Letters To Harry
FanfictionNienke is 17 en heeft problemen op school. Ze word heel erg gepest en vind zichzelf dik. Ze begint met afvallen, ze gaat maar door en door. Net zo als het pesten wat ook maar door en door gaat. Ze wil een dagboek bijhouden maar is bang dat iemand he...