Hi Harry,
Nooit gedacht dat een lid van One Direction mij ook zal haten, daar zag ik jullie absoluut niet voor aan. Maar het is zover, vanaf nu haat ook Niall James Horan mij. Ach hij moest mijn verhaal eens weten, 'Ik haat het meisje wat Starbucks vernielde!' had hij gezegd. Tranen liepen me over mijn wangen toen ik dat op LIVE tv hoorde. Kun je hem er niet iets van zeggen? Hoe gaat het trouwens tussen jou en Tamara? Je hebt wat met haar, dat hoorde ik van Tamara. 'Hij zal jou nooit willen, hij weet niet eens dat je hem schrijft. Hij is mijn vriendje' had ze in mijn oor gefluisterd tijdens handvaardigheid. Ach ik wens je in elk geval succes met je relatie. Nou eigenlijk huil ik hier om, niet omdat je mijn bezit bent. Nee ik dacht dat ik je kon vertrouwen maar nee. Je hoedt met de vijand zouden ze in de middeleeuwen zeggen, maar ik zeg: 'Hopelijk overleef je het'. Weetje misschien stop ik wel met brieven naar je schrijven, misschien geef ik me wel over. Dan laat ik me vallen, van het hoge dak. Het zal even pijn doen maar daarna heeft niemand meer last van mij. Fijn toch? Ook jij niet.
Maar Harry ik wil jou en Tamara niet uitelkaar halen maar je moet dit even lezen.. Dit gesprek hoorde ik tussen Tamara en Rick. Rick is 18 en heel populair.
Tamara: 'Hee lovely'
Rick: 'Schatje'
En toen hoorde ik alleen maar U uh, 'Harder!' enz. Je snapt wat ik bedoel, nogmaals ik wil jullie niet uitelkaar halen. Ik ben zelfs naar Tamara toe gegaan en heb gezegd: 'Nooit gedacht dat jij zo'n perfect vriendje zal krijgen. Veel succes met jullie hopelijk niet lange relatie enne laat Rick met rust he' dat leverde me wel een klap op en nog wat ergers. Ik zal haar direct dumpen, waarom? Lees maar verder;
Ik liep naar mijn kamer, het viel me op dat Tamara er zat met Samantha. 'Lieverd' zeiden ze allebei te gelijk, 'Ik wil je iets vertellen' zei Tamara, Samantha knikte. 'Okay' zei ik, 'Niemand mag jou!' schreeuwden ze te gelijk. Toen kwam het.. Ze pakten touwen.. Daarmee bonden ze me vast aan de verwarming (I know net een misdaad film) en ineens had Tamara een mes! Ze pakte mijn arm, 'Eigenlijk wil ik je vermoorden' fluisterde ze in mijn oor, maar toen zette ze het mes in mijn wang. Ik gilde, maar het mes ging steeds verder. Het deed fucking veel pijn, super veel! Toen ging het mes eruit en waren ze weg, hard lachend hadden ze de kamer verlaten. Ik keek in de spiegel en het is verschrikkelijk.
Xxx Nienke
---
P.O.V Harry
Ik ren naar Niall, 'Je mag dat meisje van de Starbucks niet haten!' roep ik naar hem. Niall kijkt verbaasd 'Maar' zegt hij maar dan ben ik al weg. Ik bel Tamara.
'Tamara wij hebben niks gehad en zullen nooit wat krijgen. Ik val niet op pesters! En als we iets hadden dan is het nu uit!' roep ik boos door de telefoon, 'Maar liefje ik pest niet' zegt Tamara. 'Nee joh en Nienke dan? En trouwens ga toch lekker neuken met Rick' zeg ik boos. 'Trouwens laat Nienke met rust en dat mes he dat kun je beter weg gooien' zeg ik en dan hang ik op.
JE LEEST
23 Letters To Harry
FanfictionNienke is 17 en heeft problemen op school. Ze word heel erg gepest en vind zichzelf dik. Ze begint met afvallen, ze gaat maar door en door. Net zo als het pesten wat ook maar door en door gaat. Ze wil een dagboek bijhouden maar is bang dat iemand he...