P.O.V Harry
Ik sta voor de deur te wachten op Nienke, vandaag komt de brief. Nienke zal hem brengen, ik zal haar meenemen naar binnen en vragen om uitleg. Ik zal haar helpen en zij mij. Maar wat als ze weg wilt? Dan zie ik dat Nienke het oprit oploopt, ik wil naar haar toe rennen maar ik kan het niet. Ik wil haar naam schreeuwen maar het lukt niet. Wat is er met me aan de hand? Ik wil naar haar toe! Maar het is te laat, ze is weg. Het enige wat er nog is is haar brief, wacht haar brief! Ik ren naar de brievenbus, serieus benen nu doen jullie het wel? Ik pak de brief.
Hi Harry,
Deze keer een hele brief over jou, hoe zwaar kut ik me ook voel. Sorry maar ik ben depressief vandaag, maar ja beloofd is beloofd en gezworen is gezworen. Niet? Dus hier is de brief en let maar niet op mijn chagrijnige manier van schrijven. Ik ben niet zo goed te pas, dat hoor je nog wel een keer. Maar nu over jou en je haat. Je weet misschien wel dat het leugens zijn? Zo niet...
Harry het zijn vieze vuile leugens, je hebt een meisje niet zwanger gemaakt door een poster van jou! Ja dat was een super domme haat tweet. Dat snap je toch? Haat tweets zijn altijd leugens! Meestal sturen ze haat om deze redenen:
1. Ze zijn jaloers op wat jij hebt bereikt (check)
2. Ze haten je echt (nee)
3. Ze willen jou zijn (check)
4. Ze zijn iemand kwijt geraakt en reageren hun woede af op een ander (check)
5. Ze willen opvallen (check)
Dat zijn de belangrijkste redenen waarom er haat wordt gestuurd, en kijk eens Harry. Als mensen jou niet kennen haten ze Harry Styles maar dat ben jij niet! Harold Edward Milward Styles dat ben jij! Je bent het zelfde persoon met een andere naam. Denk eens na, waarom zouden die mensen zo stom doen? Ze willen aandacht Harry oftewel ze willen jou. Oké al die mensen zijn jaloers en willen jou, als je er zo naar kijkt dan houden ze van je. Bij mij is dat anders... Reden twee is bij mij het geval.
Sorry dat deze brief zo kort is maar ik moet even wat verwerken.
X
--
Weer een stukje, sorry dat het kort is en lang duurde. Maar ik heb veeeeeeeeeeel huiswerk. Hope you like it. X
JE LEEST
23 Letters To Harry
FanfictionNienke is 17 en heeft problemen op school. Ze word heel erg gepest en vind zichzelf dik. Ze begint met afvallen, ze gaat maar door en door. Net zo als het pesten wat ook maar door en door gaat. Ze wil een dagboek bijhouden maar is bang dat iemand he...