Letter 15

720 32 9
                                    

Hi Harry,

Ik wil je vasthouden, ik wil je sterke armen om me heen voelen, ik wil jouw lippen op de mijnen voelen. Dat allemaal voor mijn dood, allemaal binnen 9 dagen. Als vandaag voorbij is nog 8 dagen, ik ben wel bang dat het pijn gaat doen. Maar ja, het doet hier allemaal nog veel meer pijn. Alles doet pijn, zelfs de lessen. Ik kan voelen dat niemand mij mag, ik heb het allemaal verpest. De eerste dag (gisteren) kwam mijn mentor bij me. Hij toonde interesse maar toen die over het ziekenhuis begon werd ik boos. Tja toen ging het allemaal mis, weetje ik mag niet eens meedoen met gym.

Ze zijn bang dat ik er aan doodga. Belachelijk. Nou ja ze zijn niet de enigen, jij denkt het ook. Niet waar? Ik snap nog steeds niet waarom je in vredesnaam uit One Direction zit. Voor mij nog wel! Ik snap jou zo niet Harry, weetje dit maakt me extra verdrietig. Waarom stopte je? Ging op tour en als je me zo nodig moet redden. Ging dan één dag weg! Je bent echt dom en onlogisch. Sorry Haz maar weetje hoeveel er nu geen Directioner zijn? Je hebt het echt verpest voor de andere jongens! Voor velen heb je het verpest, denk aan de jongens. Ze zijn niks zonder jou, Harry er is geen One Direction meer. Snap je dat wel eens? Volgens mij niet hoor...

Je stelt me echt zo erg teleur. Wordt toch eens wat slimmer Harry.

Jij

Teleur stellen

Mij steeds teleurstellen

Waarom steeds weer Harry

Waarom doe je mij dit aan?

Steeds weer overnieuw Harry

Ik wil het

Ik dood

Binnekort

23 Letters To HarryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu