Letter 11

777 24 5
                                    

Harry,

Deze brief gaat niet over mij maar over Tamara. Waarom? Ik wil dat je haar verhaal weet want sinds vandaag weet ik de reden waarom ze me pest. Ik weet niet als ik het wel geloof maar ze wil dat ik haar een kans geef. Maar daar kom ik later wel op terug.

Tamara Sheil, 18 jaar oud. Blond haar, blauwe ogen. Perfect uiterlijk. Single (het is uit met Wout sinds jij haar voor het eerst belde), het gerucht gaat dat ze heeft geneukt met Achmid (vriendje van Samantha)... Nou een perfecte reputatie sinds de eerste schooldag, mag: Nienke, Marcel niet. Marcel is de nerd en Nienke ben ik. Sinds vandaag is haar verhaal bekend.

'De eerste dag op school, zag ik jou Nienke. Ik vond je direct f*cking knap en zo perfect! Maar ik wou zelf populair zijn dus begon ik je te pesten. Maar eigenlijk ligt het niet aan jou maar aan mij! Ik wou even knap zijn als jou en voelde me knapper als ik jou dik noemde. Iedereen volgde mijn voorbeeld en zo werd ik wat ik wou zijn, het populairste meisje. Maar nu heb ik echt spijt' zegt ze. 'Maar waarom werd je dan geen vrienden met me?' vroeg ik verbaasd, mijn mond was open gevallen. 'Ik was bang voor afwijzing' snikt ze. Ze is ondertussen aan het snikken, 'Maar nu dan?' vraag ik. 'Kun je het me vergeven?' vraagt ze me. 'Weet ik niet' zei ik en toen kwam ik hier.

Kan ik haar wel vertrouwen Harry? Is het geen list? Weetje als je dit leest en je wilt dat ik het haar vergeef knik je hoofd dan in jullie interview vanavond. Wil je van niet schud dan je hoofd.

X Nienke

P.O.V Harry

Nep! Dit is honderd procent nep! Nienke moet het niet geloven!! Tamara maakt haar zo kapotter dan ooit, ik ren naar beneden om naar het interview te gaan. Ik stap in de auto en we rijden weg.

*Bij het interview*

Ik schud een paar keer mijn hoofd. zal Nienke het zien?

23 Letters To HarryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu